
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
524TD E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
uz je to dlouho, prestalo samozrejme ukazovat ekonomiku jizdy, musel jsem vyhodit potak pod plynem a nainstalovat lanko, jinak jsem tusim jen seridil natoceni cerpadla podle ucha a citu, motor bezi, chyta, jen trosku vic odkuruje kdyz ho drtim, ale to bude mit velkou zasluhu ze jsem mu trochu pridal nafty.. co se ti stalo se starym, jak se to projevovalo?
Přestavět to jde, ale nemysli si, že je to výměna kus za kus. Dříve se to dělalo dost často z důvodu častých poruch řídicích jednotek. E34 524td ma ř.j. dvě. Po předělání vstřikovacího čerpadla z elektricky ovládaného na mechanicky ovládané počítej s větší spotřebou. Nevím přesně co máš za problém se svým vozem, ale při dnešních cenách dobrých jetých čerpadel a ř.j. bych asi do přestavby určitě nešel.
Já osobně jsem prodával vstřikovací čerpadlo z E30 324td, což je stejné, v bezvadném stavu se zárukou za 2000,-Kč a nemohl jsem ho prodat. Řídicí jednotky obě také se zárukou za 1000,-Kč a prodával jsem je asi rok. Tak jen aby jsi měl představu o cenách. Když to budeš chtít předělat na mechaniku, tak budeš muset také koupit nové mech. čerpadlo a pokud přestavbu nebudeš dělat sám, tak budeš ještě platit za práci a už nikdy nebudeš mít originální stav vozu. Ještě bych to uvážil.



Zkus před nastartováním teplého motoru dotlačit do čerpadla naftu ruční pumpou. Měl jsem podobný problé u své E30 324td, a zjistil jsem, že mám ucpané odvětrání nádrže a že se mi v nádrži dělá podtlak, který náftu z čerpadla a filtru po zastavení vozu nasaje zpět do nádrže. Provrtal jsem zátku a bylo vyřešeno.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
s tou prestavbou a origo stavem dnes uz souhlasim, taky bych na to nespechal a dobre si to promyslel, ale s tou opravou cerpadla bych byl opatrny, delam v jedny nejmenovany firme kde prichazim s cerpadlama jak mechanickejma tak i elektronicky rizenejma vyrobenyma firmou Bosch a servisovanych opet servisy Bosch a co kolikrat i za posrany obycejny mechanicky cerpadlo dokaze prijit za fakturu, to nema cenu to tvoje auto.. oni taky rovnou menej cely obaly a podobne, asi nemaj moc prace tak dohanej zisky na dilech, nevim, ale fakt sem cumel co clovek dokaze potkat ohledne opravy vstrik cerpadel Bosch, zkusenosti s Brnem a Zábřehem..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Přehodíš to bez problémů, práce tak na 4 hodinky, nejvíc práce je s lankem. Lanko se dá přizpůsobit z pežota 205 1,8d. To že ti to dlouho startuje za tepla je vyběhanou rozdělovací hlavou v čerpadle. Určitě ti tuhle překopávku doporučuju protože auto bude spolehlivější. Překopávám na mechaniku už i TDSa. S mechanikou budeš mít tak o litr větší spotřebu ale zas to líp jede.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 10.02.2009 01:00
- Bydliště: východni Čechy
- Kontaktovat uživatele:
myslim si ze kdyby to bylo stejny na e30 tak by to delalo i studeny, i teply, prece kdyby ti stihla spadnout nafta jerste v dobe tepleho motoru, musela by byt couvla i kdyz uz je motor davno studeny.. nemohlo by to treba byt jeste nejaky teplotni cidlo, co dava info jednotce o davce paliva na start? nebo by se jedine asi muselo s teplym motorem ohrat i cerpadlo natolik, ze by pak blbla elektžronika cerpadla