Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

524TD E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od Hansian »

Zdravím, nevíte někdo jestli jde do E34ky 524TD napáchat mechanický čerpadlo z E28ky 524TD?..... díky za rady.. :D
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Johaaan »

mam ho tam, kdyz mi auto prestalo tahnout a bylo mi receno ze jety, v te dobe, je za dvacet a novy tricet, origo bmw 60, koupil jsem mechanicky za 3tisice a uz na nej par let jezdim.. :lol:
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#3 Příspěvek od Hansian »

tak to je super.. a nějaký ůpravy nebo tak něco?..chodí potom všechno jak má?.. :)
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Johaaan »

uz je to dlouho, prestalo samozrejme ukazovat ekonomiku jizdy, musel jsem vyhodit potak pod plynem a nainstalovat lanko, jinak jsem tusim jen seridil natoceni cerpadla podle ucha a citu, motor bezi, chyta, jen trosku vic odkuruje kdyz ho drtim, ale to bude mit velkou zasluhu ze jsem mu trochu pridal nafty.. co se ti stalo se starym, jak se to projevovalo?
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Johaaan »

jinak jsem tady nekde videl cely ustrojeny motor za 8 a cely lehce tukly auto v Hradci za 11..
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#6 Příspěvek od 524td »

Přestavět to jde, ale nemysli si, že je to výměna kus za kus. Dříve se to dělalo dost často z důvodu častých poruch řídicích jednotek. E34 524td ma ř.j. dvě. Po předělání vstřikovacího čerpadla z elektricky ovládaného na mechanicky ovládané počítej s větší spotřebou. Nevím přesně co máš za problém se svým vozem, ale při dnešních cenách dobrých jetých čerpadel a ř.j. bych asi do přestavby určitě nešel.
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#7 Příspěvek od Hansian »

když je to ohráty tak to točí strašně dlouho než to chytí... zachvilku na tom oddělám startér
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#8 Příspěvek od 524td »

To je u 524td zvláštní, toto se většinou projevovalo u 525td a tds. Hned bych to určitě na mechaniku nepředělával. Repase čerpadla muže třeba stát 4000,- Kč a máš zase na dlouho klid.
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#9 Příspěvek od Hansian »

zvláštní je že když v létě jezdím na friťák tak to chytne na převalení :D
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#10 Příspěvek od 524td »

Já osobně jsem prodával vstřikovací čerpadlo z E30 324td, což je stejné, v bezvadném stavu se zárukou za 2000,-Kč a nemohl jsem ho prodat. Řídicí jednotky obě také se zárukou za 1000,-Kč a prodával jsem je asi rok. Tak jen aby jsi měl představu o cenách. Když to budeš chtít předělat na mechaniku, tak budeš muset také koupit nové mech. čerpadlo a pokud přestavbu nebudeš dělat sám, tak budeš ještě platit za práci a už nikdy nebudeš mít originální stav vozu. Ještě bych to uvážil. :roll: :lol:
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#11 Příspěvek od 524td »

A nezapadává ti jen nafta? Co studené jak to chytá? Jde hned na všech 6 válců?
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#12 Příspěvek od Hansian »

studený to právě chytá jak víno
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#13 Příspěvek od Hansian »

řidíci jednotku přece nepotřebuju ne?...já mám to mechanický připravený tak akorát nekde vyhrabu lanko a den práce... :D
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#14 Příspěvek od 524td »

Zkus před nastartováním teplého motoru dotlačit do čerpadla naftu ruční pumpou. Měl jsem podobný problé u své E30 324td, a zjistil jsem, že mám ucpané odvětrání nádrže a že se mi v nádrži dělá podtlak, který náftu z čerpadla a filtru po zastavení vozu nasaje zpět do nádrže. Provrtal jsem zátku a bylo vyřešeno. 8) :lol:
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#15 Příspěvek od 524td »

Pokud máš mech. čerpadlo připravené a uděláš to sám, tak za pokus nic nedáš, to je fakt.
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Johaaan »

s tou prestavbou a origo stavem dnes uz souhlasim, taky bych na to nespechal a dobre si to promyslel, ale s tou opravou cerpadla bych byl opatrny, delam v jedny nejmenovany firme kde prichazim s cerpadlama jak mechanickejma tak i elektronicky rizenejma vyrobenyma firmou Bosch a servisovanych opet servisy Bosch a co kolikrat i za posrany obycejny mechanicky cerpadlo dokaze prijit za fakturu, to nema cenu to tvoje auto.. oni taky rovnou menej cely obaly a podobne, asi nemaj moc prace tak dohanej zisky na dilech, nevim, ale fakt sem cumel co clovek dokaze potkat ohledne opravy vstrik cerpadel Bosch, zkusenosti s Brnem a Zábřehem..
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#17 Příspěvek od Hansian »

kdyby to byl stejnej problém jako na tý E30 tak by to dělalo i když jezdím na friták ne?...nebo? :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#18 Příspěvek od oldaf »

Přehodíš to bez problémů, práce tak na 4 hodinky, nejvíc práce je s lankem. Lanko se dá přizpůsobit z pežota 205 1,8d. To že ti to dlouho startuje za tepla je vyběhanou rozdělovací hlavou v čerpadle. Určitě ti tuhle překopávku doporučuju protože auto bude spolehlivější. Překopávám na mechaniku už i TDSa. S mechanikou budeš mít tak o litr větší spotřebu ale zas to líp jede.
Johaaan
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 10.02.2009 01:00
Bydliště: východni Čechy
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Johaaan »

myslim si ze kdyby to bylo stejny na e30 tak by to delalo i studeny, i teply, prece kdyby ti stihla spadnout nafta jerste v dobe tepleho motoru, musela by byt couvla i kdyz uz je motor davno studeny.. nemohlo by to treba byt jeste nejaky teplotni cidlo, co dava info jednotce o davce paliva na start? nebo by se jedine asi muselo s teplym motorem ohrat i cerpadlo natolik, ze by pak blbla elektžronika cerpadla
Hansian
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 22.12.2010 01:00

#20 Příspěvek od Hansian »

nacpu tam mechaniku :D
Odpovědět