Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Praskla pruzina E39 levy predek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#1 Příspěvek od PearlJam »

Ahoj, rad bych se podelil o zkusenost, u ktere jsem mel stesti. Dnes rano vstanu a leve predni kolo je prazdne. Rikam si, defekt, to je v pohode, nahodim rezervu a jedu. Jenze po zhozeni kola jsem zjistil, ze mi praskla predni leva pruzina nastesi, kdyz auto stalo, ktera prorazila pneumatiku. Stat se to za jizdy, tak bych se modlil, abych to prezil. Doporucuji vymenu tem co maji najeto jako ja 360 tis. km a rok vyroby 98, aby se podivali na korozi pruzin a pripadne je vymenili. Ja je jdu zitra shanet a menim i na druhe strane.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

U E39 jsem zažil prasklé pružiny i když měly najeto 50000km.
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#3 Příspěvek od PearlJam »

Nechtel bych videt co by se stalo pri 150 km v hodine. To by ta pruzina totalne rozparala pneumatiku a asi bych to spatne brzdil.
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od landys »

Jak už jsem psal o padlém předku, pružina praskla a tím dost ostrým úlomkem podrápala gumu tak, že mi byla doporučena okamžitá výměna (skoro nové gumy) :-(
Výměna pružin v Liberci vyšla na bezmála 11.000,- Kč!
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 1853

#5 Příspěvek od brumlae34 »

Je to zvlastni, ale jeste nidy jsem nezazil aby pruzina praskla za jizdy, ale vzdycky kdyz auto stalo. A už jich bylo tak 10. a kilometry ani sari na to nemaj vliv, praskaj i u 5 let starych aut s najetyma treba 70tkm. A le ne u BMW. Tam je to ,,vzacnost"
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#6 Příspěvek od jezour »

brumlae34 píše:Je to zvlastni, ale jeste nidy jsem nezazil aby pruzina praskla za jizdy, ale vzdycky kdyz auto stalo. A už jich bylo tak 10. a kilometry ani sari na to nemaj vliv, praskaj i u 5 let starych aut s najetyma treba 70tkm. A le ne u BMW. Tam je to ,,vzacnost"
Na e28 mi praskla zadní.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

brumlae34 píše:Tam je to ,,vzacnost"
to bych neřekl , u e36 a e39 celkem castej jev ;) kolikrat si toho nevsimne clovek dlouho že chybi jeden zavit apod. :D sou i znacky u kterych je to pravidlem :lol: znamej odtahoval paní co mela C3 citrona a nez s odtahovkou dojel tak ji praskla i druha :lol: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Snejk »

bawo a pruziny.... o tom se daji romany napsat...
tenhle rok vymenenych snad 10 na ruznych e38,39...
nejlip jedna co mrdla za jizdy, vymenila se, a ujelo se 10m a mrdla i druha a propichla gumu....
a tak to de donekonecna... zlate pravidlo.. vzdy! vymenit obe... protoze jinak ta druha mrdne zachvili taky... zatim se tak stalo uplne pokazdy kdyz se to chtelo ojebat a je jedno jestli predek/zadek...
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#9 Příspěvek od PearlJam »

JJ, jdu menit obje pruziny, 220 Eur pruziny a veci mezi tlumic a horni ulozeni (origo BMW). 40 Eur za slozeni jednoho tlumice. Montaz si udelam sam. Parove veci by se mely menit vzdycky v paru.
Odpovědět