Ahoj všichni,
svítila mi chyba ABS, diagnostika mi řekla, že je špatný právý přední čidlo ABS, před chvilkou sem ho vyměnil, ale chyba svítí stále, musí se smazat na diagnostice? Každý ráno to mám vždycky v pohodě, ujedu pár kilometrů a chyba se nasvítí...čímto?
Díky
Dělal sem to diagnostikou Bosch, to myslim, že by mělo bejt OK, zítra to ještě zkusim s druhou stranou a snad to bude už dobrý, jinak to asi zapálim, nedá se bez protikluzu a abs v tomhle hnu*u jezdit...
je to zvláštní, ale už se mi taky stalo, že diag hlásila chybu na jedné straně, ta se opravila a hnedle to hlásilo chybu na straně druhé, tak se vyměnila taky samozřejmě a byl klid...
Tak je to asi v ři*i, po výměně čidla zase diagnostika hlásila špatné pravé čidlo, nenechal sem se odradit, přímo od jednotky ABS jsem natáhl novej kabel k čidlu a abs stále nefunguje, takže problém bude asi ten, že bude v tahu ŘJ ABS. Hodí mi sem prosím někdo ten odkaz na zotavení jednotky? Mikropájku mám, a šikovný ruce snad taky tak bych to zkusil. Díky
přesně tak, vyměnil sem už podruhé pravé přední čidlo abs, ale diagnostika stále hlásí chybu pravého předního čidla abs, pořád ale nechápu, že poránu je všechno v pohodě a až se auto ohřeje tak se ohlásí chyba abs, zítra se ještě kouku na náboj, jestli třeba nejni prasklej impulzní kroužek (nebo jak to tam uvnitř vypadá)
Ahoj. Krouzek to urcite nebude. Pokud po vymene nic-tak to vypada na RJ ABS ale................................Kamarad ma neco podobneho ale na Audi. Ze startu OK po zahrati (cca 5km jizdy se rozsviti ABS) Pujde na diag tak uvidime co to-proc to.
ahoj.jsem tam kde jsem byl.mne ukazala diagnostika ze mam prave zadni cidlo spatne,tak jsem kupil nove vymeni. jeden den jsem jezdil.a zase ukazala diagn.zadni prave.byl jsem v servisu rekli mne ze pravdepodobne ridici jednotka.mnel nekdo stim skusenost?
Kuaja: dají se koupit origo opravné sady na všechny kabely, co jdou "z kastle", ale bývá to neadekvátní darda, i když uznávám, že je to profi: komplet svazek až k prvnímu konektoru jednotky...
Nicméně stačí pořádně projít dráty, většinou se prodřou o kastli nebo nápravu ( kde je dotyk). Stačí přestřihnout, oholit, ZAPÁJET a VODĚODOLNĚ zaizolovat. Dělal jsem kabel k čidlu NIVA (origo opravná sada 3 drátů k čidlu cca 2m stojí 1300,- bez daně), práce trvala 25 minut...
Upozorňuji na dodržení VŠECH kroků, při ojebání čehokoliv (vlastní zkušenost u PDC) bude do 2 měsíců repete... U mě stačil zásek nožem do izolace druhého drátu předchozím majitelem a za rok vyhnil 1cm mědi... Samo jsem opravoval i vedlejší kabel, který on tehdy "opravil" jen zamotáním...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
sem na tom taky pořád stejně, diagnostika pořád píše špatné pravé čidlo otáček ABS, takže to je ŘJ nevim jestli shánět nějakou jinou, která se za rok pokazí zase, nebo opravit tu svou, kdyby se tady někdo zaobíral opravou bez papíru tak přijedu kamkoliv
kutnohorská 312 praha myslím B-Bmw ale nejsem si jistej jestli nebyla poslední. jinak oprava vadné je dost velký problém, ten tišťák co tam odchází nejde klasickým způsobem letovat.