Jde o to, že jsem to zkoušel při zapnutých světlech. Je mi jasné, že pokud by tato redukce něměla význam, tak by tam nebyla. Jen mi to,při manipulaci při zapnutých světlech nepřipadalo moc významné.. Toť vše
Na nasich cestach je ozaj k nicomu... Je urcena na to, ked navstivis svojim autom krajiny, kde sa jazdi po lavej strane (V. Britania, Cyprus a pod.), aby si si ju prepol do opacnej polohy a neoslnoval protiiducich vodicov a aby si si viac osvetlil lavu stranu cesty...
A ma rovnaky vyznam ako u halogenovych, tak aj u xenonovych svetlometov.
Ještě jednou: zajeď si na regloskop s přepnutými světly na levostraný provoz a neprojdeš STK, navíc oslňuješ protijedoucí... Co je na tom za nedůležité?
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Ještě jednou: zajeď si na regloskop s přepnutými světly na levostraný provoz a neprojdeš STK, navíc oslňuješ protijedoucí... Co je na tom za nedůležité?
Nevím, proč bych si to přepínal na levostranný provoz..... proto