...tohle řeším dlouho,ALE VÍM ČÍM TO JE

(ale nemám čas se do toho pustit) přední silentbloky na spodním ramenu - jsou směrem k nárazníku v žel. válečku.(výměna - byly celé roztrhlé a ztyřelé vevnitř) a pak pokud auto bylo bouchlé na kolo/a , tak E39 je skoro celá ze slitiny hliníku - NÁPRAVY!!! , a náboj kola je z něj a místa kde jsou uchycené kul.čepy ramen TAK JSOU VYVLOŽKOVÁNY ocelovými pouzdry VÁLEČKY a ty se v náboji vymačkají - pak to má vůli a třese se to,TAK SI PROJDI CELOU PŘEDNÍ NÁPRAVU,já to mám vymačkané - tudíž v hajzlu,ale snížil jsem vybrace výměnou ramen a silentbloků, chodilo mi to skoro půl cáku,a nepřál bych ti vidět brždění při 160ti - HOROR.

HOLT MUSÍŠ UDĚLAT GO PŘEDNÍ NÁPRAVY a né se jen zaměřit na KOTOUČE!!! -pneu,disky,kotouče,čepy, silentbloky,stabi,kosti a test tlumičů. a jedna dobrá rada na závěr, POKUD MÁŠ ZNÁMÉHO NA STK,TAK SI NAJED NA POHYBLIVÉ PLOŠINY-TEST ČEPŮ,DOST TI TO POMŮŽE...