Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vibrace při brždění E39 530D 2000
-
pupik33
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
- Klubové ID: 1558
- Kontaktovat uživatele:
Při brždění mi vibruje volant tak že se pomalu nedá auto udržet, horší to je při větší rychlosti když někam dojíždím, měnil jsem už 4 sady kotoučů měl jsem ATE,BREMBO,TEXTAR,vrtané Zimermann pokaždé po ujetí cca 2000 začnou mírně vibrovat a postupně se to zhoršuje , idiot nejsem brzdím normálně nejsem sportovec čili v žádném případě nejsou kotouče přehřáte, pokaždé když jsem je sundal byly ojeteé krásně po celé ploše žádné modrá barva teď jsem je měřil hodinkama házivost vnitřek venek pravá i levá stejně 0,02-0,04 mm čili kotouč se ani nehne,samozřejmě ve studeném stavu, zahřáté je nezměřím,ramena všechny nové přední i zadní.Už fakt nevím když jsou studené brzdy tak to tak nekope ale přesto to cítit je volal jsem do BMW říkali že neví v čem by to mohlo být.Myslel jsem že můžou házet náboje ale měřením kotoučů jsem toto vyloučil.Napadá Vás něco? díky

-
fikusfiala
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
Protoze po urcitych kilometrech se jakoby "sladi" kolo s kotoucem,kotouc chytne urcitou drazku atd atd. Logicky vymenis X kotoucu a nic tak ted zacni od gum ne????? Jednoduche jak facka!!!!!!!!!!!!!!! A uvidis.pupik33 píše:Jo beru, ale proč to přestane dělat po výměně kotoučů ? Beru vůle v tyčkách řízení nevyváženost kol, zkusím teď po přehození kol být u vyvažování a být u toho.Opravdu nechápu je to moje asi 20 auto ale to jsem nikdy neřešil až u Toleda ale tam byl problém výrobní s poddimenzovanýma kotouči.
-
jakdojinej
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
taky se mi to lehce otrasa pri brzdeni, ale neni to jako do volantu, spis lehke vibrace celym autem a kdyz dobrzduju tak frekvence vibraci klesa. Kola jsou vyvazeny, muzeme vyloucit. Desky a kotouce pred pul rokem nove, byli na mereni hazivosti a jsou v toleranci. Cili asi neco na naprave, kde hledat pls? Ramena? Cepy rizeni? Pohledem se zda ze v nich vule neni, ale je to treba cejtit v zatacce na pravou ruku, vemu li ji moc prudce tak se to cele rozklepe a je potreba ubrat plyn a opatrne, pri normalnich rychlostech vetsinou nic, v zatacce na levou ruku se to nikdy neobjevilo a je fuk jak rychle jedu. Ale nadruhou stranu kdyz naopak tocim doleva a vemu pravym kolem omylem najakou douru, tak v je citit klepnuti, neco tam lupne.
Vibrace jsou nekdy citi i pri jizde rovne ale jen na nejakym povrchu a v urcitejch rychlostech. Dokud jsem byl na letnich gumach 235/40/18 a 265/35/18 tak to tam bylo sice taky, ale jen nepatrne, pri prechodu na zimak se to vyrazne zhorsilo.
Vibrace jsou nekdy citi i pri jizde rovne ale jen na nejakym povrchu a v urcitejch rychlostech. Dokud jsem byl na letnich gumach 235/40/18 a 265/35/18 tak to tam bylo sice taky, ale jen nepatrne, pri prechodu na zimak se to vyrazne zhorsilo.
-
kim
- Registrovaný
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava-Dubina
- Klubové ID: 2313
Kotouče nemám taky nic moc, ale koupil jsem desky( na příliš jeté kotouče nemá cenu natahovat zbytečnou kvalitu a po cca 500km - pohoda.
Příští rok kotouč i desky ( nepodceňovat spojení značek kotoučů a desek!!!)
-
magorcondoria
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
ak ste vymenili predne kotuce s platnickami a trasenie trosku ustupilo ale stale trasie tak treba vymenit aj zadne kotuce ktore toto trasenie maju nastarosti.Mam to odskusane na kamaratovej e39.Strasne mu triaslo auto.Vymenil predne koruce bolo to lepsie ale stale triaslo.potom vymenil aj zadne a kraaaaasa bez trasenia.
Este mam na vas ja otazku pre maly moj nazor.
Vravite ze ste vymenily predne kotuce a po case zacali zase triast.mozete si skontrolovat zadne kotuce ci su na celej dosadacej ploche s platnickou vysuchane tak ako maju byt z oboch stran (vnutorna aj vonkajsia strana) kazdy kotuc?Jedna sa o to ci nemate iba kusok na kotuci kde to brzdi?hlavne skontrolujte vnutornu stranu.Musi byt zdvihnute auto alebo bole koleso.
Totiz ja mam tiez zanovne kotuce a po cca 20 000km to trasie ako fras a zadne mam este asi povodne a pekne hrzdave.Vnutorna strana nieje skoro vobec vysuchana ale poriadne hrdzava.
Takze predne dostavaju pekne na pix. a necudo ze sa krivia pri tej vahe auta.
dik za vase odozvy.
viete poradit v Ba kde mi stocia kotuce?
dik
Sesto
Este mam na vas ja otazku pre maly moj nazor.
Vravite ze ste vymenily predne kotuce a po case zacali zase triast.mozete si skontrolovat zadne kotuce ci su na celej dosadacej ploche s platnickou vysuchane tak ako maju byt z oboch stran (vnutorna aj vonkajsia strana) kazdy kotuc?Jedna sa o to ci nemate iba kusok na kotuci kde to brzdi?hlavne skontrolujte vnutornu stranu.Musi byt zdvihnute auto alebo bole koleso.
Totiz ja mam tiez zanovne kotuce a po cca 20 000km to trasie ako fras a zadne mam este asi povodne a pekne hrzdave.Vnutorna strana nieje skoro vobec vysuchana ale poriadne hrdzava.
Takze predne dostavaju pekne na pix. a necudo ze sa krivia pri tej vahe auta.
dik za vase odozvy.
viete poradit v Ba kde mi stocia kotuce?
dik
Sesto
...tohle řeším dlouho,ALE VÍM ČÍM TO JE
(ale nemám čas se do toho pustit) přední silentbloky na spodním ramenu - jsou směrem k nárazníku v žel. válečku.(výměna - byly celé roztrhlé a ztyřelé vevnitř) a pak pokud auto bylo bouchlé na kolo/a , tak E39 je skoro celá ze slitiny hliníku - NÁPRAVY!!! , a náboj kola je z něj a místa kde jsou uchycené kul.čepy ramen TAK JSOU VYVLOŽKOVÁNY ocelovými pouzdry VÁLEČKY a ty se v náboji vymačkají - pak to má vůli a třese se to,TAK SI PROJDI CELOU PŘEDNÍ NÁPRAVU,já to mám vymačkané - tudíž v hajzlu,ale snížil jsem vybrace výměnou ramen a silentbloků, chodilo mi to skoro půl cáku,a nepřál bych ti vidět brždění při 160ti - HOROR.
HOLT MUSÍŠ UDĚLAT GO PŘEDNÍ NÁPRAVY a né se jen zaměřit na KOTOUČE!!! -pneu,disky,kotouče,čepy, silentbloky,stabi,kosti a test tlumičů. a jedna dobrá rada na závěr, POKUD MÁŠ ZNÁMÉHO NA STK,TAK SI NAJED NA POHYBLIVÉ PLOŠINY-TEST ČEPŮ,DOST TI TO POMŮŽE...
-
Kortys
- Registrovaný
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Mám úplně stejný problém i postup výměny. Poslední kotouče Zimermann, dokonce stočené přímo na autě, aby se vyloučila házivost unašeče. Nic nepomohlo. Nevyřešil jste to někdo?pupik33 píše:Při brždění mi vibruje volant tak že se pomalu nedá auto udržet, horší to je při větší rychlosti když někam dojíždím, měnil jsem už 4 sady kotoučů měl jsem ATE,BREMBO,TEXTAR,vrtané Zimermann pokaždé po ujetí cca 2000 začnou mírně vibrovat a postupně se to zhoršuje , idiot nejsem brzdím normálně nejsem sportovec čili v žádném případě nejsou kotouče přehřáte, pokaždé když jsem je sundal byly ojeteé krásně po celé ploše žádné modrá barva teď jsem je měřil hodinkama házivost vnitřek venek pravá i levá stejně 0,02-0,04 mm čili kotouč se ani nehne,samozřejmě ve studeném stavu, zahřáté je nezměřím,ramena všechny nové přední i zadní.Už fakt nevím když jsou studené brzdy tak to tak nekope ale přesto to cítit je volal jsem do BMW říkali že neví v čem by to mohlo být.Myslel jsem že můžou házet náboje ale měřením kotoučů jsem toto vyloučil.Napadá Vás něco? díky![]()
![]()
mě toto dělá taky ale jen pravá přední strana , kosti byli vyměněné cca pul roku i s kotoučema a to od brembo max a i desticky nové a po cca 1500-2000 km zase i unašeč mám nový a zase to dělá ,,,už nevím čím naprava ticha bez vrznutí nic ticho a pri pbrzdění z 60 na 30 to dělá vybrace do volantu do pedálu ne nekdo rikal ze brembo max nejsou dobrý kotouče ,,,sere mě to a nevim co s tim


