Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Zdravím slyšel jsem že jde zlegalizovat uprava že do E34 s 530D z E39 je to pravda?Máte s tím někdo zkušenosti?Jestli jo tak sem s nima.Jinak na rady kup si radši E39 prdim :-D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#2 Příspěvek od Kail »

No že to půjde zlegalizovat teda pochybuju,ale klidně bych s tím jezdil na TDSový papíry...

A jen vůl by ti mohl napsat kup si e39 místo e34 :wink:
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#3 Příspěvek od marcocz78 »

já myslím že jo,držím palce.,... ale kolega tady udělal krok zpět,z e34ky do ,,nějaké" TOYOTY !!! ,japonec až na konec'
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#4 Příspěvek od Kail »

:mad: :)
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#5 Příspěvek od DirtyHarry »

No,a ještě si sem dá fotku toho zabahněnýho,zaprášenýho gazíku :smich:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#6 Příspěvek od DirtyHarry »

Jinak "zlegalizovat" tuhle zhovadělost jde pouze jako speciál (takže ohne SPZ). Doporučuji demontovat+vyndat stávající M51,postavit vedle ní dotyčný 3,0d,prohlédnout si všechna napojení a uchycení a pak jít hledat elán k práci... Nebylo by jednodušší - a levnější pokupovat větší turbo od Garetta,vyměnit vačku,dát variabilní sání,solidní svody,vyhodit kat a přeprogramovat řj ?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#7 Příspěvek od Kail »

V klubovkách se to všem líbilo,vy mně nezajímáte :lol:
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#8 Příspěvek od HIDEN »

měl jsem namysli udělat to místo tds mám ted v autě tuhle mršku ale je to málo:(
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

DirtyHarry píše:No,a ještě si sem dá fotku toho zabahněnýho,zaprášenýho gazíku :smich:
no lepsi bejt majitelem gaziku nez mit nacisticky sracky v hlave, kemo .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#10 Příspěvek od HIDEN »

Pánové poprosil bych bez OT, diky.Chci zde řešit jiné věci.
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#11 Příspěvek od DirtyHarry »

Nepopírám,že tds v 5-er není žádná hitparáda,ale třílitr je generačně jinde a navíc se do 34 ky nikdy nedával - nedovedu si představit jeho usazení,rozvod komplet elektriky a napojení tak,aby to fungovalo. Představa,že třeba jen blbý hadice od topení nepůjdou napojit a co dál - vyrobit na zákazku,shánět z jinýho auta atd... Parta nadšenců se takhle kdysi pustila do e-32,pasovali tam zrovna tds,předělávali na tom,co mohli a nakonec to prodali auto bez motoru a tds agregát zvlášt. Amíci či japonci sice cpou třeba motory z nissanu do starýho mustangu,ale motorovej prostor defacto vyrábí novej a usazujou víceméně jen kastli. Já řádku motorů měnil,vždy identický typy mezi sebou a stejně se pokaždý objevil nějakej zákys,z kterýho mě tekly nervy,takže proto jsem spíš skeptik. A jestli ti ten novej motor-komplet a nastrojenej nestojí v garáži,tak prachy,který tě bude stát-když je nastrkáš v solidních dílech do toho stávajícího (tím nemyslím "chipkrabičku" za osm stovek...),ušetříš dost nervů a námahy a efekt nahoru půjde taky.
no lepsi bejt majitelem gaziku nez mit nacisticky sracky v hlave, kemo
no,LSD master - nevím,nevím kdo má jaký sračky v hlavě... A já zatím humorně glosuju jen ta auta,tak sem nemotej psychologii,ty "kemo" :roll: .

Sorry za OT,ale kritizuj mý auto a ne mně.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#12 Příspěvek od Kail »

Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší :) .S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.

A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost :) .
Looser
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#13 Příspěvek od Looser »

Dle mýho...problém s elektrikou muže bejt tak maximálně třeba někde v IMO.Jinak bych řekl,že i e46 má samostatně motorovou el. která končí nějakým konektorem,kterej pak pokračuje do auta.Dělal jsem do e28 elektriku z e34 tak(než někdo začně blbě argumentovat,že to je něco uplně jinýho,vím to),že jsem našel schémata od obou aut a podle nich propojoval kabeláže a myslím,že stejným způsobem se dá pokračovat i tady.Držáky motoru a podobně se dají velice přesně vyrobit,také už nějaké zkušenosti jsou.Původně byl plán dát tenhle motor do e36 tds.
Looser
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#14 Příspěvek od Looser »

Kail píše:Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší :) .S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.

A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost :) .
tohle všechno zůstává v autě jako takovým.tachometr bere signál z indukčního snímače..ten tam přeci je taky.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

mechanicky to tam narves vzdycky nejak ;) to problem není ;) pokud to chces jde to proste tak jako kazda zastavba do jakyhokoliv auta :)(klasickej problem vana + drzaky+kardan) jedinej problem bych videl v EWS III , ktery už je řešený komplikovaněji jak dvojka (a ti co tvrdí že to umí odblokovat prosím o kontakt a cenu dík :lol: )
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#16 Příspěvek od DirtyHarry »

A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost
...a to jsi neviděl můj nový celolak,který jsem dával po renovaci ted o prázdniny :!: BMW 267 "Dakar Gelb" :rock:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#17 Příspěvek od Kail »

Dakar na e34??Můj bože :roll:
Odpovědět