
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 530D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Jinak "zlegalizovat" tuhle zhovadělost jde pouze jako speciál (takže ohne SPZ). Doporučuji demontovat+vyndat stávající M51,postavit vedle ní dotyčný 3,0d,prohlédnout si všechna napojení a uchycení a pak jít hledat elán k práci... Nebylo by jednodušší - a levnější pokupovat větší turbo od Garetta,vyměnit vačku,dát variabilní sání,solidní svody,vyhodit kat a přeprogramovat řj ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Nepopírám,že tds v 5-er není žádná hitparáda,ale třílitr je generačně jinde a navíc se do 34 ky nikdy nedával - nedovedu si představit jeho usazení,rozvod komplet elektriky a napojení tak,aby to fungovalo. Představa,že třeba jen blbý hadice od topení nepůjdou napojit a co dál - vyrobit na zákazku,shánět z jinýho auta atd... Parta nadšenců se takhle kdysi pustila do e-32,pasovali tam zrovna tds,předělávali na tom,co mohli a nakonec to prodali auto bez motoru a tds agregát zvlášt. Amíci či japonci sice cpou třeba motory z nissanu do starýho mustangu,ale motorovej prostor defacto vyrábí novej a usazujou víceméně jen kastli. Já řádku motorů měnil,vždy identický typy mezi sebou a stejně se pokaždý objevil nějakej zákys,z kterýho mě tekly nervy,takže proto jsem spíš skeptik. A jestli ti ten novej motor-komplet a nastrojenej nestojí v garáži,tak prachy,který tě bude stát-když je nastrkáš v solidních dílech do toho stávajícího (tím nemyslím "chipkrabičku" za osm stovek...),ušetříš dost nervů a námahy a efekt nahoru půjde taky.
.
Sorry za OT,ale kritizuj mý auto a ne mně.
no,LSD master - nevím,nevím kdo má jaký sračky v hlavě... A já zatím humorně glosuju jen ta auta,tak sem nemotej psychologii,ty "kemo"no lepsi bejt majitelem gaziku nez mit nacisticky sracky v hlave, kemo

Sorry za OT,ale kritizuj mý auto a ne mně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší
.S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.
A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost
.

A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost

Dle mýho...problém s elektrikou muže bejt tak maximálně třeba někde v IMO.Jinak bych řekl,že i e46 má samostatně motorovou el. která končí nějakým konektorem,kterej pak pokračuje do auta.Dělal jsem do e28 elektriku z e34 tak(než někdo začně blbě argumentovat,že to je něco uplně jinýho,vím to),že jsem našel schémata od obou aut a podle nich propojoval kabeláže a myslím,že stejným způsobem se dá pokračovat i tady.Držáky motoru a podobně se dají velice přesně vyrobit,také už nějaké zkušenosti jsou.Původně byl plán dát tenhle motor do e36 tds.
tohle všechno zůstává v autě jako takovým.tachometr bere signál z indukčního snímače..ten tam přeci je taky.Kail píše:Tak s montáží samotnýho motoru bych to neviděl tak černě a "problém" s hadicí od topení je asi to uplně nejmenší.S čím ale souhlasím je ta elektrika,mně teda dělá elektroinstalace v autech dost velký problémy a nedovedu si moc představit jak se řešej i naprosto banální záležitosti jako funkčnost budíků atd.Toho bych se bál a sám bych se do toho nepustil právě z důvodu elektriky.
A na tvém autě by se toho taky dalo zkritizovat dost.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
mechanicky to tam narves vzdycky nejak
to problem není
pokud to chces jde to proste tak jako kazda zastavba do jakyhokoliv auta
(klasickej problem vana + drzaky+kardan) jedinej problem bych videl v EWS III , ktery už je řešený komplikovaněji jak dvojka (a ti co tvrdí že to umí odblokovat prosím o kontakt a cenu dík
)




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety