Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Odlučovač oleje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#21 Příspěvek od MUF_IV »

No to jsem si vsiml i v tom servise, kluci byli moc sikovni, jen asi nemaji takove siroke povedomi, to co jsem vytahl pripomina kus "pucvolu" co si s nim mechanici čistili ruce par let :) :D Udelal jsem z toho par fotek tak je tu hodim pro další :lol:
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#22 Příspěvek od Kubatt »

jde tady ten fitr koupit i někde na netu? je nějaký online obchod s díly na bmw?
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#23 Příspěvek od hajdulak »

Nevim to stopro,ale myslim si ,ze po netu ne.. Nikde jinde nez v BMW ho nemaj a BMW online obchod nemaji..
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#24 Příspěvek od Sweden »

Taky jsem to sháněl po netu,ale nikde nenašel.BMW e-shopy nemaj tudíž mám/e smolíka :( .

Kluci nenašel by se tady někdo kdo by to měl do BMW co kamenem dohodit?Vím,že to je blbý,ale nekoupil by mi to tam někdo a neposlal třeba dobírkou,tu bych samo hradil já.Nechce se mi pro to někam letět X kilometrů.

Co vy na to???? :D :D :D
TomBrno
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 24.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#25 Příspěvek od TomBrno »

odlučovač oleje tu máte popsanej na 3litr disla, ja řeším teď to samý u E39 4,4. nemužu ten separátor oleje najít ani v etk, na foru sem se jen dočetl že někdo to popisuje že odlučovač oleje je membrána sání. je to to samý nebo ne? sem těsně před výměnou oleje tak sem chtěl i ten separátor oleje vyměnit ale ted to nějak nemužu dohledat...

předem dík za odpovědi
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#26 Příspěvek od StepanMatl »

Napiš mail do BMW Krotil, pošlou ti ho. http://www.bmwkrotil.cz/
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#27 Příspěvek od Sweden »

StepanMatl píše:Napiš mail do BMW Krotil, pošlou ti ho. http://www.bmwkrotil.cz/


Díky,nevěděl jsem,že se ještě někdo otravuje se zasíláním.Zkusím to. :wink:
hogi
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: stř 14.01.2009 01:00

#28 Příspěvek od hogi »

Take se na nej chystam, nevite, kde najdu odlucovac na 520i M54 ? Nachazi se snad na stejnem miste, jak na obrazku?... tam je totiz rozhozena e38 3.0d.....diky moc za radu!!!
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Axel »

...
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#30 Příspěvek od fikusfiala »

O ODLUČOVAČI ČTU TED UPLNĚ POPRVÉ,K ČEMU TAM JE A CO TAM DĚLÁ??Díky
turbovectra
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 28.04.2008 00:00

#31 Příspěvek od turbovectra »

je i u E60?
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#32 Příspěvek od marcocz78 »

za mín jak za 600,- vč.DPH ,jsem ho nenašel na E39. ORIGO BMW. ,,kousek filcu" :idea:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#33 Příspěvek od pragdejf »

neni od veci obcas vymenit celou ventilacni jednotku, sou tam membrany, kery se casem zkurvej a nedela to dobrotu. ale to uz stoji solidni penize...
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#34 Příspěvek od Zdenal »

Nemyslíš náhodou ty směšovací klapky či co v sání u e60 a e61, který v prvních letech výroby se prý čas od času uvolnily či rozpadly? Následně byly nasáty = destrukce turba případně motoru.

E39 nic takovýho pokuď vim nemá.
crave007
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od crave007 »

Zdenal píše:Nemyslíš náhodou ty směšovací klapky či co v sání u e60 a e61, který v prvních letech výroby se prý čas od času uvolnily či rozpadly? Následně byly nasáty = destrukce turba případně motoru.

E39 nic takovýho pokuď vim nemá.



E39 to má taky a taky se to kurvi
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#36 Příspěvek od Zdenal »

Můžeš mi je ukázat v ETK ?? Slyšim o tom prvně..
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#37 Příspěvek od pragdejf »

Zdenal píše:Nemyslíš náhodou ty směšovací klapky či co v sání u e60 a e61, který v prvních letech výroby se prý čas od času uvolnily či rozpadly? Následně byly nasáty = destrukce turba případně motoru.

E39 nic takovýho pokuď vim nemá.


ne ty klapky nemyslim. jinak od tech klapek vede hadicka podtlaku, kera se normalne vytrhne ze sani a narve se tam sroubek. tim sou klapky odpojeny. sice to prej zere o decku dve vic, ale zase nezkurvej motor. jo a co sem tak slysel, tak do podtlaku EGR ventilu patri druhej sroubek.

jo a E39 ma oboji;-)
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#38 Příspěvek od Kubatt »

pragdejf píše:neni od veci obcas vymenit celou ventilacni jednotku, sou tam membrany, kery se casem zkurvej a nedela to dobrotu. ale to uz stoji solidni penize...

má to smysl měnit nebo nemá? já jsem si chtěl objednat jen ten filtr a chlapík mi nutí celý díl 11 za 1200,-(prej to obsahuje i ten odlučovač)
Obrázek
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Axel »

Podle me to je tosamy, jako kdybys pri vymene vzduch. filtru vymenil i airbox. Takze pokud dil c. 11 neni praskly, tak je to zbytecny
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#40 Příspěvek od hajdulak »

Neeee,vem jen ten odlucovac,sou k tomu vsechny ty tesneni, ten poklop nema smysl menit... 8O 8O
Odpovědět