Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Neštartuje E39 525Tds rv.98
Tak som sa tešil predčasne auto jazdilo v pohode len jeden den a dnes zase tá istá závada.Tak asi to nebolo v tom filtry.Začinam mat pocit že mi odchadza vstrekovacie čerpadlo,lebo ked štartujem tak velmi dlho musim točit a ked už konečne chyti tak ide chvilu a potom skape ale tak zvlaštne že to vypadá tak ako by ho(to čepadlo) niečo pridrelo a ked skape tak v nom niečo vrči až kym nevypnem kluč a je vidiet ako sa z neho do privodnej hadičky vrati sama pena z nafty.Už som z toho auta na nervy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
je vidiet ako sa z neho do privodnej hadičky vrati sama pena z nafty.Už som z toho auta na nervy.
Motor má málo paliva,podtlakem si trošku natáhne,ale nestačí to a zdechne... Když to necháš den-dva stát,tak chytne a pojede - než spotřebuje to,co je v hadicích a filtru... Když ho vypneš,srovnává si tlak - to ta bublající pěna v hadici. Já z toho byl na sračky půl roku,protože mě třeba týden jezdil a vše OK... Pak (pln optimismu) jedu do práce a v půli cesty konec... Baterku motor vytluče za půl minuty pokusů o startování,takže lano,odtah... Takhle to bylo každej měsíc to samý a závada záhada. Začal jsem být pro srandu,že s BéeMWé najezdím víc na laně než sám



Tak snad ti to pomůže

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Zdar,foto nikde
. Ale mé životní motto je : Všechno jde. Někde tady je vlákno o tom,jak jsem ho rozebíral,to mé se taky tvářilo jak jednolitý kus
. Na vršku čerpadla je ten pozinkovaný plechový obal naohýbanej do takového víceúhelníku,ten jsem srovnal a pouzdro stáhl. Pak už to máš na dva kusy (rotor+stator) a uhlíky můžeš vytáhnout a odpájet. V nejhorším bych kupoval nový za 3,5 peněz,tak proč se o to nepokusit - no a šlo to
.


