Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Neštartuje E39 525Tds rv.98

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#1 Příspěvek od 13roman »

Caute kto vie poradit? Hadička od naf.filtra po vstrekovacie čerpedlo je plna vzduchu a motor neštartuje len sem tam a aj ak chyti tak hned skape. Nafty je dost. može byt niečo vstekovaciemu čerpedlu alebo niečo uplne ine? VDAKA ZA KAZDU RADU
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#2 Příspěvek od Kail »

Nechytne ani po dlouhém startování?
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#3 Příspěvek od 13roman »

ked dlho točim tak chyti ale nie vždy
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Axel »

No melo by se to odvzdusnit samo. Asi to nekde nasava vzduch, otazka je kde.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#5 Příspěvek od Kail »

Mohlo by to dělat podávací čerpadlo v nádrži,ale to se většinou projevuje když je tam míň nafty - pod půlku nádrže.
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#6 Příspěvek od 13roman »

No nafty tam mam tak štvrt nadrže. zajtra pozriem to podavacie čerpadlo
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#7 Příspěvek od Kail »

Když vypojíš hadičku u filtru a zapneš klíč tak to musí cákat až kam...
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#8 Příspěvek od 13roman »

Zajtra to skusim a ktoru bude rozumnejšie privod do filtra alebo z filtra?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#9 Příspěvek od Kail »

No zkus před filtrem a když bude tlak velkej tak to můžeš zkusit potom i za filtrem - zjistíš jestli není přicpanej (ale předpokládám že ho měníš pravidelně :?: )...
Když bude všechno ok tak ještě zkoukni přepadový hadičky mezi vstřikama jestli nemočej.

Pak napiš.
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#10 Příspěvek od 13roman »

Tak až dnes som sa dostal do garaže. Dalo to teda fušku zistit čo tomu bolo ale BAWO už konečne jazdi.Pred nejakym časom mi došla nafta a čerpadlo muselo nasat nejaky bordel lebo cela zavada bola že naftovy filter bol plny bordelu,dal som novy a autičko ide ako hodinky.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#11 Příspěvek od Kail »

Tak ucpaný filtr není až taková fuška ne?Postup jsem psal nahoře,zjistíš během 2 minut :wink: .
Havně že jezdí a nebylo to nic vážnýho...
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#12 Příspěvek od 13roman »

Tak som sa tešil predčasne auto jazdilo v pohode len jeden den a dnes zase tá istá závada.Tak asi to nebolo v tom filtry.Začinam mat pocit že mi odchadza vstrekovacie čerpadlo,lebo ked štartujem tak velmi dlho musim točit a ked už konečne chyti tak ide chvilu a potom skape ale tak zvlaštne že to vypadá tak ako by ho(to čepadlo) niečo pridrelo a ked skape tak v nom niečo vrči až kym nevypnem kluč a je vidiet ako sa z neho do privodnej hadičky vrati sama pena z nafty.Už som z toho auta na nervy.
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Axel »

Pockej, ta pena se vraci od motoru? Nebo jde od filtru? Nebo si nejsi jisty?
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#14 Příspěvek od DirtyHarry »

Podávací čerpadlo v nádrži. Uhlíky,ev. konektor KO. Vymontuj čerpadlo a zkus ho přímo na baterku,jestli točí. Je to nejrychlejší,přes svorkovnici to je naprd,může být taky v háji kabel,spojka,relé... Já se s tím natrápil až až...
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#15 Příspěvek od DirtyHarry »

je vidiet ako sa z neho do privodnej hadičky vrati sama pena z nafty.Už som z toho auta na nervy.


Motor má málo paliva,podtlakem si trošku natáhne,ale nestačí to a zdechne... Když to necháš den-dva stát,tak chytne a pojede - než spotřebuje to,co je v hadicích a filtru... Když ho vypneš,srovnává si tlak - to ta bublající pěna v hadici. Já z toho byl na sračky půl roku,protože mě třeba týden jezdil a vše OK... Pak (pln optimismu) jedu do práce a v půli cesty konec... Baterku motor vytluče za půl minuty pokusů o startování,takže lano,odtah... Takhle to bylo každej měsíc to samý a závada záhada. Začal jsem být pro srandu,že s BéeMWé najezdím víc na laně než sám :x . Několikrát jsem prolezl elektriku a nádrž a nic,začal jsem to auto nenávidět :evil: . Pak jsem vyndal samotný holý čerpadlo a připojoval ho k baterce,střídavě pravej-levej chod - no a po pár fázích najednou nic :idea: . Rozebral jsem ho,jeden uhlík skoro nic a druhej pár milimetrů,tak nový za desetikačku a jezdím dodnes...
Tak snad ti to pomůže :wink: .
13roman
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 29.08.2009 00:00

#16 Příspěvek od 13roman »

DirtyHarry velmi si mi pomohol je to v tom podavacom čerpadle čo je v nadrži už ho mam vonku len teda neviem ako si v nom mohol vymenit uhliky lebo ja to mam jeden nerozoberatelny kus? Tu je foto:
Přílohy
Snímka0036.jpg
Snímka0036.jpg (49.04 KiB) Zobrazeno 55 x
Snímka0037.jpg
Snímka0037.jpg (38.4 KiB) Zobrazeno 55 x
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#17 Příspěvek od DirtyHarry »

Zdar,foto nikde :? . Ale mé životní motto je : Všechno jde. Někde tady je vlákno o tom,jak jsem ho rozebíral,to mé se taky tvářilo jak jednolitý kus :wink: . Na vršku čerpadla je ten pozinkovaný plechový obal naohýbanej do takového víceúhelníku,ten jsem srovnal a pouzdro stáhl. Pak už to máš na dva kusy (rotor+stator) a uhlíky můžeš vytáhnout a odpájet. V nejhorším bych kupoval nový za 3,5 peněz,tak proč se o to nepokusit - no a šlo to 8) .
Odpovědět