Předem dík za náměty a posřehy, PS:zdali je to pikačovina, tak mě neukamenujte
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
baterka e34
Čaues, mam takovou otázečku, začínam mít na odchodu baterku
, takže budu kupovat novou a jenom mi tak napadlo(mam e34 s M20B25) že koupím novou baterku, tu dám na místo staré do motorového prostoru a tu starou dám pod zadní sedačky, kde mam už natáhlý od výroby kabely, myslim, že další zátěž na zimu na zadní kola+větší startovací proud by byl fajn
Abych se dostal k otázce,nevadilo by mít v autě 2 baterky?nebude to nějaká zátěž pro alternátor, dobíjet 2 baterky?když už bych to realizoval, mají být baterky zapojeny paralelné, nebo sériově?
Předem dík za náměty a posřehy, PS:zdali je to pikačovina, tak mě neukamenujte
Předem dík za náměty a posřehy, PS:zdali je to pikačovina, tak mě neukamenujte
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Akumulátory v serii ti dají 12V + 12V = 24V
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Akumulátory v serii ti dají 12V + 12V = 24V
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pro 2.5 ltr motor v pohodě stačí 74Ah jeden akumulátor, bastlit tam dva je zbytečné (vyzkoušeno osobně s M20B25, M50B25, M50B25TU (ta startovala v zime i s 40Ah) a M52B25).
E34 zátěž na zimu nepotřebuje, stačí dobře obout. Opět vyzkoušeno osobně.
E34 zátěž na zimu nepotřebuje, stačí dobře obout. Opět vyzkoušeno osobně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no jenom mi to tak napadlo když už to mam pod sedačkama všechno připravený,ale asi máš pravdu je to zbytečné bastlení. Nevim to určitě, ale některé e34 podle výbavy měli dvě baterky myslim, ještě jednou malou v kufru na levém podběhu,ale k čemu byla to už netušim
Jinak to bude první zima s e34, tak se chci připravit, plánuju aspoň špéru, protože minulá zima s e30 bez samosvoru byla docela pakárna, pokořit nakloněnou rovina byla docela "sranda" Možná budu muset tankovat 34 do plna, aby tam byla nějaká zátěž
Jinak to bude první zima s e34, tak se chci připravit, plánuju aspoň špéru, protože minulá zima s e30 bez samosvoru byla docela pakárna, pokořit nakloněnou rovina byla docela "sranda" Možná budu muset tankovat 34 do plna, aby tam byla nějaká zátěž
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Malý aku v kufru byl pro nezávislé topení.
E34 má lepší rozložení hmotnosti na nápravy než E30, je celkově těžší. Když dobře obuješ, nebudš mít velké problémy. Jezdil jsem s automatem na Nokian WR pneu ve Vrchlabí a okolí, často do Špindlu a řetězy použil jednou-dvakrát za zimu.
E34 má lepší rozložení hmotnosti na nápravy než E30, je celkově těžší. Když dobře obuješ, nebudš mít velké problémy. Jezdil jsem s automatem na Nokian WR pneu ve Vrchlabí a okolí, často do Špindlu a řetězy použil jednou-dvakrát za zimu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jeden samosvor je tu na prodej v bazaru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
