nevím jak to vysvětlit mam tohle BMW asi 2 roky a ted mi začlo jako by drnčel nebo vybroval motor do kastle nad 3 tis otaček tak do 4,5 a nejhorší je když podřadím a motor mi v tomhle rozmezí otaček brzdí a vůz cítím to ve volantu a celkově v kastli je to slyšet......nevím napadlo mě ložiska na kladkách na řemenu nebo servo pumpa...ma někdo nějakou zkušenost?díky za cokoli....
- Vcera jsem vyzvedaval auto ze servisu, menili mi prave jeden ze silentbloku motoru (pravy). "Drnceni do kastle" jak rikas, se mi projevovalo po prudkem seslapnuti plynu, zaroven se vychylovala radici paka do prava.
- Otevri kapotu a zkus se prudce rozjet, pokud se motor abnormalne nadzvedne, tak se zamer na silentblok.
Nejspíš mám ten sám problém,ale nejsem si jistý,motor se hejbe,ale ne nějak extrémně. Dělá mi to jen když se rozjiždím nebo couvám bez plynu. A když couvu do kopce tak i s plynem to šíleně vybruje do kastle,při vytočení a normálním ježdění vše ok.
tak ja jen doplním oba sil.v pořádku a když jsem je měl v ruce..nevím nevím jestli je v nich kapalina bylo mi řečeno že jen v těch co znich vede hadička,nakonec to způsoboval šroub M8 který chyběl na upevnění servopumpy(do olej. vany)v určitých otáčkách pumpa vybrovala a přenašelo se to do řízení a dal do tyče od volant...děsnej bordel:-)
JA som nedavno menil silenblok na motore ale motor vybroval na volnobeh ked som pridal tak to bolo v pohode taky dunivy zvuk a v silenbloku nie je kvapalina je tam vzduch a tie hadicky co tam idu su podtlakove aspon podla etky vedu k nejakemu ventilu ale k comu to je nevedno mozno nietko bude vediet ...