Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 drnčení motoru do kastle

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

nevím jak to vysvětlit mam tohle BMW asi 2 roky a ted mi začlo jako by drnčel nebo vybroval motor do kastle nad 3 tis otaček tak do 4,5 a nejhorší je když podřadím a motor mi v tomhle rozmezí otaček brzdí a vůz cítím to ve volantu a celkově v kastli je to slyšet......nevím napadlo mě ložiska na kladkách na řemenu nebo servo pumpa...ma někdo nějakou zkušenost?díky za cokoli....
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od all »

uložení motoru !
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#3 Příspěvek od Smet »

to by musely ale byt urvané silenbloky a to nejsou:-(na víc jsou gumové a motor by tedy musel byt urvaný a hozený vedle....
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od fidzi »

Gumové nejsou, jsou olejové a ten ti vytekl :wink: To samé jsme měli u 530D. Bylo to docela peklo dojet s tím 300km domů.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#5 Příspěvek od Smet »

8O fakt?ja měl tyhle motory ve starších modelech takže jsem vychazel z toho...dík hned se na to podívam 8)
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#6 Příspěvek od Smet »

ted se dívam na ty silentbloky ty maš uplně jiné na 530d není možné že ja mam obyč?
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Axel »

- Vcera jsem vyzvedaval auto ze servisu, menili mi prave jeden ze silentbloku motoru (pravy). "Drnceni do kastle" jak rikas, se mi projevovalo po prudkem seslapnuti plynu, zaroven se vychylovala radici paka do prava.
- Otevri kapotu a zkus se prudce rozjet, pokud se motor abnormalne nadzvedne, tak se zamer na silentblok.
LLuKKi
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: ned 11.04.2010 00:00
Bydliště: Šumperk

#8 Příspěvek od LLuKKi »

Nejspíš mám ten sám problém,ale nejsem si jistý,motor se hejbe,ale ne nějak extrémně. Dělá mi to jen když se rozjiždím nebo couvám bez plynu. A když couvu do kopce tak i s plynem to šíleně vybruje do kastle,při vytočení a normálním ježdění vše ok.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#9 Příspěvek od all »

tak to bude ten druhý silen, ten u turba....
LLuKKi
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: ned 11.04.2010 00:00
Bydliště: Šumperk

#10 Příspěvek od LLuKKi »

No já asi projistotu udělám oba dva,celkem drahá záležitost :-)
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#11 Příspěvek od Smet »

tak ja jen doplním oba sil.v pořádku a když jsem je měl v ruce..nevím nevím jestli je v nich kapalina bylo mi řečeno že jen v těch co znich vede hadička,nakonec to způsoboval šroub M8 který chyběl na upevnění servopumpy(do olej. vany)v určitých otáčkách pumpa vybrovala a přenašelo se to do řízení a dal do tyče od volant...děsnej bordel:-)
kott2
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#12 Příspěvek od kott2 »

JA som nedavno menil silenblok na motore ale motor vybroval na volnobeh ked som pridal tak to bolo v pohode taky dunivy zvuk a v silenbloku nie je kvapalina je tam vzduch a tie hadicky co tam idu su podtlakove aspon podla etky vedu k nejakemu ventilu ale k comu to je nevedno mozno nietko bude vediet ...
Odpovědět