Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak laik rozezna M-podvozek od standartniho? E39 530D 99
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim panove,
1. ceka me kompletni vymena tlumicu, proto bych se chtel ujistit, podle jakych kriterii se da rozeznat M-podvozek od standartniho.
- V BMW mi podle VIN kodu rekli, ze auto je puvodne vybaveno M-podvozkem, coz mi ale nejde do hlavy, protoze vsichni mi rikaji pravej opak.
- Auto sice sedi dost nizko, ale tlumice se moc sportovne netvareji, pruziny taky, coz by mi teda vubec nevadilo, protoze kompletni vymena sportovnich tlumicu neni nejlevnejsi.
2. mam jeste jeden problem, pri prudkem pridani plynu se radici paka znacne vychyli do prava a je slyset zvuk pripominajici jako kdyz pneumatika dre o karoserii. Silentbloky motoru, nebo nejake dalsi silentbloky na prevodovce?
Dekuju za rady
1. ceka me kompletni vymena tlumicu, proto bych se chtel ujistit, podle jakych kriterii se da rozeznat M-podvozek od standartniho.
- V BMW mi podle VIN kodu rekli, ze auto je puvodne vybaveno M-podvozkem, coz mi ale nejde do hlavy, protoze vsichni mi rikaji pravej opak.
- Auto sice sedi dost nizko, ale tlumice se moc sportovne netvareji, pruziny taky, coz by mi teda vubec nevadilo, protoze kompletni vymena sportovnich tlumicu neni nejlevnejsi.
2. mam jeste jeden problem, pri prudkem pridani plynu se radici paka znacne vychyli do prava a je slyset zvuk pripominajici jako kdyz pneumatika dre o karoserii. Silentbloky motoru, nebo nejake dalsi silentbloky na prevodovce?
Dekuju za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
silentblok motoru jsem menil, presny syndrom jako u tebe, motor pochodoval nahoru/dolu, klidne 15 cm. vymena je brnkacka - nazvednout motor na heverem a vymenit. jen stoji celkem ranec (na kus gumy) - kolem 3000. je podtlakovy, vede do nej hadicka.
ohledne Mtechnik podvozku - vezmi si klasickou supleru a pricny stabilizator na predni naprave ma v original podvozku prumer 23 mm, Mtechnik ma 24 mm - jedno z poznavacich znameni
ohledne Mtechnik podvozku - vezmi si klasickou supleru a pricny stabilizator na predni naprave ma v original podvozku prumer 23 mm, Mtechnik ma 24 mm - jedno z poznavacich znameni

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Je pravda, ze na kus gumy je to draha zalezitost. Byl jsem prekvapen, kdyz se zjistilo, ze je podtlakovy a mechanik v servisu to videl poprve, vlastne stejne jako ja 
- Ten prumer stabilizatoru je dobra pomucka, zkusim se na to podivat, ale zase na druhou stranu o 1 mm se da seknout a stejne nic nepoznam :/

- Ten prumer stabilizatoru je dobra pomucka, zkusim se na to podivat, ale zase na druhou stranu o 1 mm se da seknout a stejne nic nepoznam :/
ahoj. no mně to příjde, že mám podvozek taky docela nízko. mám ogigo gumy 225/55-16 a dám mezi každé kola a blatník zhruba ty 2 prsty, jen na zadním levém mám místo asi na 4. ted nevím jak to má být správně, jestli je jedna pružina nižší, nebo naopak ta druhá vyšší je z nějakého jinšího podvozku. zítra ti změřím vzdálenost od osy kola po blatník. zkus na to taky mrknout a pak porovnáme
soused má známého a ten má 530d komplet M-paket. ted jsou na dovolené, tak jak se vrátí, tak to zkusím změřit i u něho 


TAKŽE MĚŘIL JEM TO A JSEM Z TOHO DOCELA JELEN. UVÁDÍM HODNOTU MEZI OSOU KOLA A BLATNÍKEM PP-34cm ZP-34cm PL 36cm ZL-37cm. TAK TEĎ BY MĚ ZAJÍMALO CO JE KDE BLBĚ. OKEM JE POZNAT ROZDÍL NA ZADKU, ALE PŘEDEK MI PŘÍJDE SKORO STEJNÝ. TED JE OTÁZKA, VAHODIT VŠECHNY PRUŽINY A DÁT KOMPLET DRUHÉ, ALE OBYČ NEBO M? NEBO VYMĚNIT KOMPLET TLUMIČE I S PRUŽINAMA?