Nazdárek kluci,moje autíčko 530d r.v.2002.hlásí že mám vyměnit brzdovou kapalinu.Samozřejmě že vím jak,jenom se chci zeptat zda dáváte něco speciálního nebo tam lijete obyčejnou?Abych byl v obraze a zbytečně nekupoval nějakej humus.Svýho autíčka si vážím tak tam chci dát to nejlepší a brzdy jsou důležitý.Tak že díky za radu.
Na nádržce je napsaný, jaká kapalina tam patří - DOT4
Dycky jsem kupoval origo v BMW - byla paradoxně levnější jak nějaká Velvana, Filson apod. značky.
Nevím jak je to teď - řekl bych, že zdražovali, ale nejsem si jistej.
Třeba jsem kupval "origo" Antifreeze - za 119,- za 1,5l -- to bylo levnější jak Fridex, no a teď už to samý stojí snad 270,-.
Minimálně DOT4 a nezapomeň, že pokud máš ASC/DSC (a to máš) tak tam patří nízkoviskózní. Ještě by se při výměně/odvzušnění ABS měl "spustit" diagnostikou program odvzdušnění, ale u mě to šlo i bez toho. Dával jsem tam ATE-SL6. Tolik mé poznatky.
Birkoff: Takže to šlo odvzdušnit klasicky? Mám e34 s ASC+T a Bentley v příručce píše, že na odvzdušnění je třeba nějaký spešl BMW vercajk. Chystám se na to o víkendu a tak bych se nerad na nečem zaseknul... Díky předem za odpověď!
Řeknu to takhle, jsem moc starej a línej abych se válel pod autem. Takže jsem zajel u nás do servisu, mají na to mašinku, která tlakuje a postupně povoluješ jednotlivé odvzdušňovací šrouby a necháš vytéct starou kapalinu.
a já bych měl taky otázku... nechci teda vypadat jak vůl... ale kde je u E60 nádobka na dolití brzdové kapaliny, jak hledám, tak hledám, ale prostě nemůžu jí najít... viditelně v motorové části určitě není! Nevíte někdo? Mám 525d 130kw, 2004, sedan...
dexter: Jo jo, při nastartovaném motoru. Dělal jsem jenom předek - nové kotouče, desky, nové těsnění a prachovky - zadek jsem neodvzdušňoval. Zdá se, že je vše OK.