Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klima a chlazení...
Ahoj, chcem sa pri teme tiez spytat, klima je asi vypustena, ale kazdopadne, po zapnuti gombiku sa nic neudeje, to znamena ze sa ani vlocka na zeleno nerozsvieti. Ma sa rozsvietit aj ked je klima vypustena? Pojdem ju naplnit a natrvdo pripojit kompresor ci sa zopne ale ked nezapne vobec vlocku tak bude problem asi v elektrike, asi RJ klimy mam podozrenie. Positky som prezral a su vsetky OK.
Milosss píše:Ahoj, chcem sa pri teme tiez spytat, klima je asi vypustena, ale kazdopadne, po zapnuti gombiku sa nic neudeje, to znamena ze sa ani vlocka na zeleno nerozsvieti. Ma sa rozsvietit aj ked je klima vypustena? Pojdem ju naplnit a natrvdo pripojit kompresor ci sa zopne ale ked nezapne vobec vlocku tak bude problem asi v elektrike, asi RJ klimy mam podozrenie. Positky som prezral a su vsetky OK.
Ked tam nemas chladivo tak ti nezopne kompresor ale vločka svieti. Skor ako ju das naplnit, si vymen tesnenia pri vtupoch do klimakompresora, dochadica aj do kabiny čo ide, oplati sa to. Zase by ti mohla ujst.
Že jsem tohle vlákno neviděl před dovolenou...
Klima mi běžela ok,ale ta první vrtule se netočila,myslšl jsem že se zapína až počas jízdy,bylo to dost naivní
Ještě že jsem byl na dovolené tady v Čechách a měl domu 200km tak jsem dojel dneska kdy už se klima dala oželet...
Přes týden když byli ty palerma,jsem na dálku nastartoval auto a byla zaplá klima,chvíli předtím jsem dojel z města ,takže vše už bylo nahicováno.Najednou jsem se otočil a krve by se mi nedořezal,myslel jsem že mi hoří auto.Plno kouře a smradu,rychle vypnout a chvíli jsem počkal,kouř přestal.Teplota motoru byla ok a tak jsem to hned tipoval na klimu.A je samozřejmě v čudu,nechladí ani prd.
Takže před chvíli jsme dojeli a v týdnu to budu řešit.
Nejdříve asi tu vrtuli ve předu...
Je možné že mi roztrhalo nějaké hadice,nebo je tam nějaký ventil?

Klima mi běžela ok,ale ta první vrtule se netočila,myslšl jsem že se zapína až počas jízdy,bylo to dost naivní
Ještě že jsem byl na dovolené tady v Čechách a měl domu 200km tak jsem dojel dneska kdy už se klima dala oželet...
Přes týden když byli ty palerma,jsem na dálku nastartoval auto a byla zaplá klima,chvíli předtím jsem dojel z města ,takže vše už bylo nahicováno.Najednou jsem se otočil a krve by se mi nedořezal,myslel jsem že mi hoří auto.Plno kouře a smradu,rychle vypnout a chvíli jsem počkal,kouř přestal.Teplota motoru byla ok a tak jsem to hned tipoval na klimu.A je samozřejmě v čudu,nechladí ani prd.
Takže před chvíli jsme dojeli a v týdnu to budu řešit.
Nejdříve asi tu vrtuli ve předu...
Je možné že mi roztrhalo nějaké hadice,nebo je tam nějaký ventil?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Potřeboval bych poradit s vyjmutím klimavětráku,poněvadž vrtuli jsem roztočil ručně,ale i tak jde v určitý části tíž.pomůže ho vyjmout zkusit to rozběhnout a vrátit.nebo budou špatný ty odpory a kde je mám hledat.?díky moc,práská mi porád pojistka pro tento větrák,všechno chladí ale..jedná se o E-34,co nejednodušeji.děkuji moc
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Po FL si nejsem jistej, ale podle ETK to vypadá stejný jako předFL...
Odpory jdou vidět zepředu za vrtulí nahoře...
Ještě to může být v čidlech (teplota vody, tlak v klimě), ale to by asi nebylo úplně mrtvý. A asi by to řekla diagnostika.
Vytáhneš fitr (pravej, před spolujezdcem), odjistíš vedení vzduchu do kabiny na filtru a pootočením celého kolena od filtru ho vytáhneš. Pak už stačí jen odjistit závlačku (mezi filtrem a hrncem) a táhnout nahoru (jako když otevíráš kapotu. MNT je postup opačný, jen pozor, aby na sebe správně navazovaly všechny odtoky na vodu...
Měl jsem zkušenost, že mi odešel první odpor. Koupil jsem novou sadu odporů (cca 1300,-), vyměnil odpory (porod, dělal jsem to přes ledviny). Zkusil jsem motor, na prudko se točil. Dva dny a zase odpor hin. Rozeberu to, zkusím znovu motor, a už se mi zdálo, že točí nějak málo, což jsem před tím nepostřehl. Rezne to zevnitř.
Tak jsem koupil celej novej motor (součástí jsou i odpory a komplet dekl) (cca 5000,-), namontoval a když jsem zkusil novej motor bez odporů, myslel jsem, že mi popojede auto, jak to funělo...
Odpory jdou vidět zepředu za vrtulí nahoře...
Ještě to může být v čidlech (teplota vody, tlak v klimě), ale to by asi nebylo úplně mrtvý. A asi by to řekla diagnostika.
Vytáhneš fitr (pravej, před spolujezdcem), odjistíš vedení vzduchu do kabiny na filtru a pootočením celého kolena od filtru ho vytáhneš. Pak už stačí jen odjistit závlačku (mezi filtrem a hrncem) a táhnout nahoru (jako když otevíráš kapotu. MNT je postup opačný, jen pozor, aby na sebe správně navazovaly všechny odtoky na vodu...
Měl jsem zkušenost, že mi odešel první odpor. Koupil jsem novou sadu odporů (cca 1300,-), vyměnil odpory (porod, dělal jsem to přes ledviny). Zkusil jsem motor, na prudko se točil. Dva dny a zase odpor hin. Rozeberu to, zkusím znovu motor, a už se mi zdálo, že točí nějak málo, což jsem před tím nepostřehl. Rezne to zevnitř.
Tak jsem koupil celej novej motor (součástí jsou i odpory a komplet dekl) (cca 5000,-), namontoval a když jsem zkusil novej motor bez odporů, myslel jsem, že mi popojede auto, jak to funělo...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec