E34 vytržený diferák z držáku
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Ahoj, v pátek jsem si koupil BMW e34 520i touring. Je v dobrým stavu, nebo spíš byl... Dnes mi nedal nějakej XXXXX přednost na křižovatce a narval mě předkem do mého levého boku do zadních dveří. Pak to chytlo zadní levé kolo který hned bouchlo a když jsem vylezl z auta, už jsem jen viděl olejovou čáru od křižovatky k místu kde jsem zastavil. Utrhl se diferenciál a na držáku na podlaze ho kousek zůstalo. Řídím 8 let a nikdy jsem neměl žádnou nehodu, koupím si lepší auto a po 300km mě rozstřelí nějakej vocas. Proč to ale všechno píšu.... S BMW nemám žádný zkušenosti a tak se chci zeptat jestli bude lepší vyměnit celý diferak, nebo sehnat jen obal a vnitřek vyměnit? Přidám pár fotek. Díky za každou radu.
Edit: Nejdou mi připojit fotky, upravil jsem je na 180kB a když dám "náhled" tak tam jsou, ale jakmile příspěvek odešlu, nezobrazí se. Co s tím?
Edit: Nejdou mi připojit fotky, upravil jsem je na 180kB a když dám "náhled" tak tam jsou, ale jakmile příspěvek odešlu, nezobrazí se. Co s tím?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
aDAm_2
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Jako šlupka právě pocitově ani moc ne, pomalu jsem zapomněl zastavit, o to víc mě překvapilo jak to vypadá a že se utrhl ten diferák. Přirovnal bych to asi k tomu, jako bych najel tím zadním levým kolem na obrubník. Asi to bude tou váhou auta. Přesedlal jsem z 205gti která váží 800 kilo do tohodle korábu a jsem docela rád že jsem neseděl v tom pažoutovi, bůh ví jak by to třeba dopadlo.... V úterý má přijet likvidátor tak to hodím u kámoše v servisu na zvedák a pořádně to projdem a nafotíme. Tak sem kdyžtak nějaký fota připíchnu. Zatím, BMW zdar!
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Tak k nám dneska zavítal likvidátor a ohodnotil auto jako totálku. Nebyl jsem u toho, takže vůbec nevím jestli je to dobrá zpráva nebo špatná, samozřejmě co se peněžitého odškodnění týče. Nemáte někdo zkušenost? Mluvil jsem s ním jen po telefonu a bylo mu špatně rozumět, ale tuším, že říkal, že v tomhle případě se vezme průměrná prodejní cena takovýho auta a sníží se o nějakou amortizaci a z toho vzejde částka. Taky říkal, že on sám to neoceňuje a že si musím počkat na vyjádření z Prahy. Co myslíte že bych za to mohl dostat? Jde mě o to, že bych rád začal s opravama, ale nechci do toho nacpat 15k a pak zjistit, že dostanu pět... No ono by mi asi stejně nic jinýho nezbylo než to opravit, na jiné auto finance nemám, ale ze zvědavosti by mě to zajímalo v jakých výšinách, či spíše nížinách, se v tomto případě budu pohybovat.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
No to snad ne... To by mi ale asi kámoš servisák co u toho byl řekl po telefonu, když jsem s ním mluvil po tom co likvidátor odjel.
E: A taky jsem mluvil s likvidátorem o tom, že to chci začít opravovat a mluvili jsme spolu o náhradních dílech atp. a nic takovýho, že bych to měl odhlásit, neříkal. Tak teď nevím...
E: A taky jsem mluvil s likvidátorem o tom, že to chci začít opravovat a mluvili jsme spolu o náhradních dílech atp. a nic takovýho, že bych to měl odhlásit, neříkal. Tak teď nevím...
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Mimochodem, kdyby někdo měl diferák z 520i nebo levé zadní dveře v barvě Orientblau (tmavěmodrá metla), tak koupím. Je to docela urgentní a jsem z Chomutovska, takže do 100km bych zajel. Inzerát mám i tu na fórku v příslušné sekci, ale raději to dávám i sem. Díky
E: Ještě dotaz... Co je ze zadu na diferáku za spínač nebo co to je? Tím jak diferák spadl tak se to odlomilo a trčí jen dráty.
E: Ještě dotaz... Co je ze zadu na diferáku za spínač nebo co to je? Tím jak diferák spadl tak se to odlomilo a trčí jen dráty.
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Je to tak, díky milo.
Další dotaz, nebo spíš prosba: Nedávno jsem prohlížel stránku s informacemi o tom, v jakém BMW je který diferák. Byly tam pěkně rozepsané modely a u toho poměry diferenciálů. Za boha už to nemůžu najít. Kdybyste někdo věděl kde to najít, hoďte mi sem prosím odkaz. Tisíceré díky
Další dotaz, nebo spíš prosba: Nedávno jsem prohlížel stránku s informacemi o tom, v jakém BMW je který diferák. Byly tam pěkně rozepsané modely a u toho poměry diferenciálů. Za boha už to nemůžu najít. Kdybyste někdo věděl kde to najít, hoďte mi sem prosím odkaz. Tisíceré díky
-
Tendr520i
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Jo to je ono, diky moc Kaile. Jen přesně nevím, který teda patří do touring 520i M50 manuál.
Je tam S jako manuální řazení s poměrem 3.46 a pak je tam A/T jako automat/touring s poměrem 3.64. Jaký v tom bude rozdíl? Já nejspíš stejně koupím celý diferenciál a vyměním jen to zadní víko, ale zajímalo by mě to. To podle poměru pojede auto různou rychlostí?
Tak bych řekl že 3,64.
Je tam S jako manuální řazení s poměrem 3.46 a pak je tam A/T jako automat/touring s poměrem 3.64. Jaký v tom bude rozdíl? Já nejspíš stejně koupím celý diferenciál a vyměním jen to zadní víko, ale zajímalo by mě to. To podle poměru pojede auto různou rychlostí?
Tak bych řekl že 3,64.
