Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

UKAZATEL PALIVA E39 530Da, 02,142KW-194HP

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#1 Příspěvek od marcocz78 »

ZDRAVÍM pánové. mám takový dost podst. detail, natankuju naftu cca 20L,a palivoměr ukazuje ručičkou těsně za půlku,vynuluju počítadlo a s autem najedu víc jak 200km,ručička se dostane těsně pod čtvrtku-tedy 15L,a auto chcípne, a je na suchu tedy PROBLÉM JE V TOM,ŽE PALIVOMĚR SE NEDOSTANE ANI DO REZERVY,co to je???,levý plovák vyměněn,pravý nevím,podávací čerpadlo novéSTALO SE TO UŽ NĚKOMU???
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#2 Příspěvek od StepanMatl »

Pravděpodobně uhnilé dráty u některé nádrže, oddělej zadní sedačku, pak jsou tam takový dvě gumový krytky, pak ještě plech na třech šroubkách a pod ním je konektor. Měl jsem tam totálně spečený dráty, ustřiženo, přes čokoládu nastaveno a OK :).
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#3 Příspěvek od marcocz78 »

dráty jsou O.K. zdá se,vyměněny oba plováky+čerpadla,a nic.
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#4 Příspěvek od StepanMatl »

Co test budíků, zkoušels?
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#5 Příspěvek od marcocz78 »

Jestli myslíš že se vše rozsvítí tak ano,i když zapneš klíček tak rezerva na chvíli se rozsvítí.
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#6 Příspěvek od StepanMatl »

Vyjedou ti ručičky 2x do konce a zpátky?
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#7 Příspěvek od Levrone »

Taky bych se priklonil k nejakym privodum k plovakum. Resili jsme podobny problem na 3er. Zeptam se jeste nesviti ti porucha ABS/ASC??? 8O
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#8 Příspěvek od marcocz78 »

Nic jiného pánové nesvítí,ale kde jsi měl ty přívodní drátky uhnilé,vše se zdá zdravé,bylo to hned někde u konektoru?
Ritchey
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 10.08.2010 00:00
Bydliště: SK

#9 Příspěvek od Ritchey »

e39 530dA 2002/05
Mam presne tento isty problem, popisem to trocha:

idem veselo domov dojazd ukazuje 170km, do ciela som to mal ale 25km ukazovatel paliva ale 13L a zrazu bum injectionsystem fail... hned som videl kolka bije kukol som na hadicku prazdna, dosiel kamarat dal som 5L nafty tam... skusal odvzdusnit, neuspesne stale plne vzduchu hadicky, doniesol dalsich 5L stale nic.... nedalo sa nastartovat, odtiahol ma na pumpu, natankoval som 45,8L nafty, stale sa nedalo odvzdusnit, posunul som auto o 2m dalej kde stalo mierne z kopca a po minute dvoch sa system odvzdusnil a ja som nastartoval...

ked si to zratam tak potom ako mi "dosla nafta" natankoval 5+5+46 = 56L a kedze 530D ma 70L nadrz mal som tam este 14L takze vsetky pocty zatial sedia.... auto mi skapalo na nedostatok nafty aj ked v nadrzi bolo este cca 14L, ja to vidim na cerpadlo ale ktore? :)
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#10 Příspěvek od marcocz78 »

to co jsi napsal ty,to mi dělalo předtím - výměna podávacího čerpadla, je pod řidičem. ale proč ten sk.......ý plovák neukazuje SPRÁÁÁÁVNĚ!!! kolikrát bych to nakopl.
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#11 Příspěvek od Levrone »

Tak tedy nesviti nic. V tom pripade draty nemuseji byt hned spatne u konektoru na plovacich ale po ceste dale. U te 3er byl jeden plovak s dopravnim cerpadlem a ten druhy jen plovak. Mezi sebou navzajem propojene. Procistily se vsechny konektory,k tem konektorum ty dratky co vedly byly jakoby pri samotnem vstupu do konektoru preruseny ale stale visely na par vlascich medeneho kabliku. Procistilo se to kabliky se sletovaly cinem a zavada zmizela. Ale po case se zase objevila a po opetovnem procisteni zmizela. Od te doby bez problemu. Otazka je zdali z tech snimacu hladiny jde signal primo do budiku nebo prvni do ridici jednotky jak napr. u dobijeni kde kontrolku poruchy dobijeni rozsvecuje ne rele dobijeni v alternatoru ale ridici jednotka motoru. Nastesti jsem to dale nemusel hledat ale diag by to asi pry neodhalila. :evil:
Ritchey
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 10.08.2010 00:00
Bydliště: SK

#12 Příspěvek od Ritchey »

marcocz78 píše:to co jsi napsal ty,to mi dělalo předtím - výměna podávacího čerpadla, je pod řidičem. ale proč ten sk.......ý plovák neukazuje SPRÁÁÁÁVNĚ!!! kolikrát bych to nakopl.


a mozem sa spytat kolko ta stalo to cerpadlo?
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#13 Příspěvek od marcocz78 »

podávací čerpadlo 2,5t
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#14 Příspěvek od brumlae34 »

Signal od plovaku jde primo do budiku, ale muze byt chyba primo v budikach, uz jsem se s tim setkal.
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#15 Příspěvek od marcocz78 »

jo, to je posl. možnost co se dá dělat.Budíky náhr. už mám,ale když je napojíš tak stejně nefungujou,takže je budu muset zprovoznit.
Odpovědět