Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
UKAZATEL PALIVA E39 530Da, 02,142KW-194HP
ZDRAVÍM pánové. mám takový dost podst. detail, natankuju naftu cca 20L,a palivoměr ukazuje ručičkou těsně za půlku,vynuluju počítadlo a s autem najedu víc jak 200km,ručička se dostane těsně pod čtvrtku-tedy 15L,a auto chcípne, a je na suchu tedy PROBLÉM JE V TOM,ŽE PALIVOMĚR SE NEDOSTANE ANI DO REZERVY,co to je???,levý plovák vyměněn,pravý nevím,podávací čerpadlo novéSTALO SE TO UŽ NĚKOMU???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
e39 530dA 2002/05
Mam presne tento isty problem, popisem to trocha:
idem veselo domov dojazd ukazuje 170km, do ciela som to mal ale 25km ukazovatel paliva ale 13L a zrazu bum injectionsystem fail... hned som videl kolka bije kukol som na hadicku prazdna, dosiel kamarat dal som 5L nafty tam... skusal odvzdusnit, neuspesne stale plne vzduchu hadicky, doniesol dalsich 5L stale nic.... nedalo sa nastartovat, odtiahol ma na pumpu, natankoval som 45,8L nafty, stale sa nedalo odvzdusnit, posunul som auto o 2m dalej kde stalo mierne z kopca a po minute dvoch sa system odvzdusnil a ja som nastartoval...
ked si to zratam tak potom ako mi "dosla nafta" natankoval 5+5+46 = 56L a kedze 530D ma 70L nadrz mal som tam este 14L takze vsetky pocty zatial sedia.... auto mi skapalo na nedostatok nafty aj ked v nadrzi bolo este cca 14L, ja to vidim na cerpadlo ale ktore?
Mam presne tento isty problem, popisem to trocha:
idem veselo domov dojazd ukazuje 170km, do ciela som to mal ale 25km ukazovatel paliva ale 13L a zrazu bum injectionsystem fail... hned som videl kolka bije kukol som na hadicku prazdna, dosiel kamarat dal som 5L nafty tam... skusal odvzdusnit, neuspesne stale plne vzduchu hadicky, doniesol dalsich 5L stale nic.... nedalo sa nastartovat, odtiahol ma na pumpu, natankoval som 45,8L nafty, stale sa nedalo odvzdusnit, posunul som auto o 2m dalej kde stalo mierne z kopca a po minute dvoch sa system odvzdusnil a ja som nastartoval...
ked si to zratam tak potom ako mi "dosla nafta" natankoval 5+5+46 = 56L a kedze 530D ma 70L nadrz mal som tam este 14L takze vsetky pocty zatial sedia.... auto mi skapalo na nedostatok nafty aj ked v nadrzi bolo este cca 14L, ja to vidim na cerpadlo ale ktore?

Tak tedy nesviti nic. V tom pripade draty nemuseji byt hned spatne u konektoru na plovacich ale po ceste dale. U te 3er byl jeden plovak s dopravnim cerpadlem a ten druhy jen plovak. Mezi sebou navzajem propojene. Procistily se vsechny konektory,k tem konektorum ty dratky co vedly byly jakoby pri samotnem vstupu do konektoru preruseny ale stale visely na par vlascich medeneho kabliku. Procistilo se to kabliky se sletovaly cinem a zavada zmizela. Ale po case se zase objevila a po opetovnem procisteni zmizela. Od te doby bez problemu. Otazka je zdali z tech snimacu hladiny jde signal primo do budiku nebo prvni do ridici jednotky jak napr. u dobijeni kde kontrolku poruchy dobijeni rozsvecuje ne rele dobijeni v alternatoru ale ridici jednotka motoru. Nastesti jsem to dale nemusel hledat ale diag by to asi pry neodhalila. 
