
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zapojení dálkového startu Magicar u e39
Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo 


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo
Běžící motor bych řešil napojením na olejové čidlo(asi by se schematem šlo najít i u tachometru).U většiny motorů je v klidu ukostřený a při běžícím motoru se rozpojí a žárovka oleje zhasne.Bude tam podle mého názoru jednoduchý stav 1 nebo 0.Dělal jsem tak třeba i motohodiny u jednotek pro kontrolu takových veličin.
S tím šumem jsem si nebyl jistý, pokud to funguje, tak super.alp píše: e39ka jich ma spinanych vice, neb ma rozdelene okruhy
V tomhle bude asi zakopanej pes, alarm cvaká, jakoby se pokoušel startovat ale nic se neděje - co si mám představit pod více spínanými obvody ? Jakože když startuju, spínačka spíná jednak okruh startéru a jednak něco jiného - odděleného ? Pokud je to tak, zřejmě to mám na ten druhý okruh, to by mohla být chyba...

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy 
Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu
, otázka zní:
Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není

Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu

Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
možná ptákovina, ale nepozná to podle toho, že snímací kroužek, přečte čip na klíči(imobilizér)??Dan td píše:Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy
Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu, otázka zní:
Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není