Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zapojení dálkového startu Magicar u e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#1 Příspěvek od Dan td »

Dělal to někdo ? Potřeboval bych nějakou tu konzultaci :-)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
detrhomer
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Klubové ID: 2016

#2 Příspěvek od detrhomer »

Chystám se také řešit,měl jsem ho v pežotu a teď když jsem přesedlal,tak bych to chtěl namontovat sem,snad to půjde,já byl max spokojen. Mám magicar 9000
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#3 Příspěvek od Dan td »

Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo :cry:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od Elektro »

Dan td píše:Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo :cry:

Běžící motor bych řešil napojením na olejové čidlo(asi by se schematem šlo najít i u tachometru).U většiny motorů je v klidu ukostřený a při běžícím motoru se rozpojí a žárovka oleje zhasne.Bude tam podle mého názoru jednoduchý stav 1 nebo 0.Dělal jsem tak třeba i motohodiny u jednotek pro kontrolu takových veličin.
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 50

#5 Příspěvek od Alp Čestný člen »

bezici motor se resi sumovym filtrem. Funguje to korektne. Zbytek normalne napojit na spinacku, akorat je potreba checknout spinane obvody. e39ka jich ma spinanych vice, neb ma rozdelene okruhy
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#6 Příspěvek od Dan td »

alp píše: e39ka jich ma spinanych vice, neb ma rozdelene okruhy
S tím šumem jsem si nebyl jistý, pokud to funguje, tak super.

V tomhle bude asi zakopanej pes, alarm cvaká, jakoby se pokoušel startovat ale nic se neděje - co si mám představit pod více spínanými obvody ? Jakože když startuju, spínačka spíná jednak okruh startéru a jednak něco jiného - odděleného ? Pokud je to tak, zřejmě to mám na ten druhý okruh, to by mohla být chyba...
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#7 Příspěvek od Dan td »

Už nikdo žádnou radu jak zapojit start ? :cry:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#8 Příspěvek od Dan td »

Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy :-)

Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu :( , otázka zní:

Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není :cry:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#9 Příspěvek od jerrykx »

Dan td píše:Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy :-)

Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu :( , otázka zní:

Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není :cry:
možná ptákovina, ale nepozná to podle toho, že snímací kroužek, přečte čip na klíči(imobilizér)??
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#10 Příspěvek od Don »

me to maka normalne... klic je zalozen v te prilozene krabicce se spulkou na imo. ale fakt se me neptej jak to bylo zapojeno :) to uz je moc davno
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#11 Příspěvek od Dan td »

Je tam spínání od klíčku, díky Snejkovi za rady. Je to proto, aby nešel vytáhnout klíč při jiném zařazeném režimu než P. ještě ho najít a je to. Ale jsem na stopě :P
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Odpovědět