Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 touring na tahání podvalu ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#21 Příspěvek od Ji-rka »

divný,já mam to tažný taky z německa a prostě 1600kg,ono to možná nějakej moula na uřádě blbě opsal.

každopádně s podvalem to valí bez problémů....
mikye34
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Medlov

#22 Příspěvek od mikye34 »

Záleží jestli máš 12-ti nebo 7 pinovou zásuvku,s dvanácti pinovou to bývá na 1,9 až 2t,kvůli karavanu.....
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#23 Příspěvek od brumlae34 »

U tds je rozdil sedan a tour, dalsi rozdil je rok a zda ma auto klimu. Ja osobne to uz na par tds resil a vzdy vychazeji ze stitku co je na prave strane pod blatnikem. Pokud je napsany v tech neco jineho nez vyjde po odecteni vahy ze stitku, BMW ti da vyjadreni a na dopravce to normalne zvednou. Jinak tour je poctive max 1900kg a sedan 1800kg. Jinak reci, ze pujde hlava jiny veci tahanim do pr... je nesmysl, pokud vse funguje jak ma nema to chybu, takze je zase problem mezi volantem a sedackou... Vlastni nekolikanasobna zkusenost. Nicmene souhlasim spise s manualem.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od T613 »

nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#25 Příspěvek od oldaf »

T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)

Mám 1900kg na tažným a je to origo z výroby, tak jak to bylo v německým TP tak to mám i v českým TP. Maj to E34 co maj klimu s dvourychlostní elektrickou vrtulí.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#26 Příspěvek od Kail »

T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)


Blbost.I v Německu jich jezdí spousty na 1900kg.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od T613 »

mozna az pozdejsi rocniky, mam tu i origo nemecke papiry k taznemu a 1900 ani tuk, ale rok nevim

ok tak budu vam verit :-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

V německém TP bývají dvě hmotnosti na tažné: do 8% stoupání a nad 8%. V ČR neumí zapsat dva údaje a tak většinou zapíšou ten menší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#29 Příspěvek od brumlae34 »

Ja zapomnel dodat, ze to musi byt rocnik 1994 a výš !!! Sraeší mely sedan 1500kg ator 1600kg.
fik001 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 84
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: Teplice

#30 Příspěvek od fik001 Člen Klubu »

Se starou dobru 34 jsem tahal plato 2 roky.Najel jsem Kolem 100 000km a opravdu bez problemu.Mel jsem ji orig z německa čiplou na 125KW zapsané i v německém techničáku.Tažné ofico na 2t taky v D tech.Byl to kombajn v Mpaketu se vzduchem ne zadní nápravě.Dal jsem naloženej pětku a na tempomat přejel celé Německo.Spotřeba DO 10l.Opravdu super stroj.A co se týké hlvy tak to je jak psal kolega o zacházení.Určitě nechcípat rozpálený motor okamžitě po zastavení. a nehonit za žádných okolností studený.Po prodeji oddělal nový majitel hlavu za 15tis km.Opravdu cena a kvalita a jizda se nedá s WV Sharan srovnat.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#31 Příspěvek od beny-maser »

chtěl bych přispět se svojí troškou do mlejna
na e34 tds v touringu ti v čechách na zastoupení automaticky napíšou 1,9t mám to přímo od pána z bmw co dělá přestavby to že v německým techničáku bylo 1600kg ho vůbec nezajímalo, jeho slova zněli touring v tds má 1,9t tak to tam píšu. 2t půjdou jedině přes šméčko protože nejsou v bmw tabulkách(teda já jsem tam takovou hodnotu nikde nenašel)
jiak auto na tahání v pohodě! prasklá hlava je kokotina!ten motor je supr jen chce nechat ohřát a pak mu můžeš nakládat jak chceš a nejde mu ublížita, samozřejmě nepojedu po dálnici 100km 200km/hod a pak to hned chcípnu, to je další píčovina. To nemuže udělt nikdo normální,protože i u návodu k obsluze na felicii tomu věnujou jednu celou stránku a jakej má motor filcka(hlavně jakej výkon a jaké tam jsou teploty)
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#32 Příspěvek od Levrone »

T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung :-)
Co te napsano v TP nebo OTP tak za to nezodpovida ani majitel ani provozovatel vozidla at je to jiz zapsano jakkoliv!!!! Vse je opisovano tabulkove a jine hmotnosti na haku ma BMW 316i nez 330ix a tady se opise na 316i co muze mit 330ix a tedy v podstate je chyba na strane MU patricneho obvodu. Takze nikdo nebude nic calovat :D :D :D
Odpovědět