Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 touring na tahání podvalu ?
U tds je rozdil sedan a tour, dalsi rozdil je rok a zda ma auto klimu. Ja osobne to uz na par tds resil a vzdy vychazeji ze stitku co je na prave strane pod blatnikem. Pokud je napsany v tech neco jineho nez vyjde po odecteni vahy ze stitku, BMW ti da vyjadreni a na dopravce to normalne zvednou. Jinak tour je poctive max 1900kg a sedan 1800kg. Jinak reci, ze pujde hlava jiny veci tahanim do pr... je nesmysl, pokud vse funguje jak ma nema to chybu, takze je zase problem mezi volantem a sedackou... Vlastni nekolikanasobna zkusenost. Nicmene souhlasim spise s manualem.
T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung
Mám 1900kg na tažným a je to origo z výroby, tak jak to bylo v německým TP tak to mám i v českým TP. Maj to E34 co maj klimu s dvourychlostní elektrickou vrtulí.
T613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung
Blbost.I v Německu jich jezdí spousty na 1900kg.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
V německém TP bývají dvě hmotnosti na tažné: do 8% stoupání a nad 8%. V ČR neumí zapsat dva údaje a tak většinou zapíšou ten menší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Se starou dobru 34 jsem tahal plato 2 roky.Najel jsem Kolem 100 000km a opravdu bez problemu.Mel jsem ji orig z německa čiplou na 125KW zapsané i v německém techničáku.Tažné ofico na 2t taky v D tech.Byl to kombajn v Mpaketu se vzduchem ne zadní nápravě.Dal jsem naloženej pětku a na tempomat přejel celé Německo.Spotřeba DO 10l.Opravdu super stroj.A co se týké hlvy tak to je jak psal kolega o zacházení.Určitě nechcípat rozpálený motor okamžitě po zastavení. a nehonit za žádných okolností studený.Po prodeji oddělal nový majitel hlavu za 15tis km.Opravdu cena a kvalita a jizda se nedá s WV Sharan srovnat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
chtěl bych přispět se svojí troškou do mlejna
na e34 tds v touringu ti v čechách na zastoupení automaticky napíšou 1,9t mám to přímo od pána z bmw co dělá přestavby to že v německým techničáku bylo 1600kg ho vůbec nezajímalo, jeho slova zněli touring v tds má 1,9t tak to tam píšu. 2t půjdou jedině přes šméčko protože nejsou v bmw tabulkách(teda já jsem tam takovou hodnotu nikde nenašel)
jiak auto na tahání v pohodě! prasklá hlava je kokotina!ten motor je supr jen chce nechat ohřát a pak mu můžeš nakládat jak chceš a nejde mu ublížita, samozřejmě nepojedu po dálnici 100km 200km/hod a pak to hned chcípnu, to je další píčovina. To nemuže udělt nikdo normální,protože i u návodu k obsluze na felicii tomu věnujou jednu celou stránku a jakej má motor filcka(hlavně jakej výkon a jaké tam jsou teploty)
na e34 tds v touringu ti v čechách na zastoupení automaticky napíšou 1,9t mám to přímo od pána z bmw co dělá přestavby to že v německým techničáku bylo 1600kg ho vůbec nezajímalo, jeho slova zněli touring v tds má 1,9t tak to tam píšu. 2t půjdou jedině přes šméčko protože nejsou v bmw tabulkách(teda já jsem tam takovou hodnotu nikde nenašel)
jiak auto na tahání v pohodě! prasklá hlava je kokotina!ten motor je supr jen chce nechat ohřát a pak mu můžeš nakládat jak chceš a nejde mu ublížita, samozřejmě nepojedu po dálnici 100km 200km/hod a pak to hned chcípnu, to je další píčovina. To nemuže udělt nikdo normální,protože i u návodu k obsluze na felicii tomu věnujou jednu celou stránku a jakej má motor filcka(hlavně jakej výkon a jaké tam jsou teploty)
Co te napsano v TP nebo OTP tak za to nezodpovida ani majitel ani provozovatel vozidla at je to jiz zapsano jakkoliv!!!! Vse je opisovano tabulkove a jine hmotnosti na haku ma BMW 316i nez 330ix a tady se opise na 316i co muze mit 330ix a tedy v podstate je chyba na strane MU patricneho obvodu. Takze nikdo nebude nic calovatT613 píše:nechci vam do toho kecat, ale E34/32 ma oficialne na taznem max 1600/1650kg ... cokoliv jineho je jenom zapsane diky slendrianu v CR, pokud vas chytne nejaky aktivista nebo udelate pruser v DE tak se mrknou do tabulek Dekry a zadne vase zapsane 2t je nezajima a je to tezky calung


