Tak abych to nějak shrnul..
Dálku se stále nepodařilo rozchodit, došlo to do té fáze, že jsem si půjčil grundmodul na prohození a vyzkoušení, ale než jsem se k tomu dostal, tak jsem prodal auto známému, takže teď už je to na něm, klíček byl ok, ten frekvenční dělič nebo jak se to jmenuje, co je v C sloupku taky ok, dostal jsem se k tomu, že buď je tam něco špatně s napájením - na jednom kontaktu by mělo být stále 12V, ale bylo tam jen při klíčku v poloze 1 a 2, tak to by mohla být chyba, nebo dále někde po cestě do GM nebo v samotném GM, což se prý stává. Tímto bych chtěl ještě jednou VELMI PODĚKOVAT členovi StarML, který je opravdovým technickým guru, co se bmw týče! Díky, smekám.
Roletku jsem rozpohyboval, chvíli pak ještě zlobila a od nějaké doby chodí dobře. Možná pomůže prostříknout WD a občas ji stáhnout a vytáhnout
Dešťový senzor se vyřešil výměnou čelního skla, na původním už byl nějak asi zoxidovaný kontakt,a možná ani ten snímač, co je nalepený na skle nebyl na 100%funkční
Hučení, tedy ten větráček co nahání vzduch na teplotní senzor jsem nestačil vyčistit, ale údajně to není nic složitého, pár minut práce
Zadní kola do A jsem vyřešil novými rameny a silentbloky zadní nápravy a následnou geometrií, dával jsem komplet podvozek, nějakou druhovýrobu, komplet sadu ramen, stabil., tyček řízení a silentbloků, po ujetí asi 5000tis km ok, uvidíme, jak dluho to vydrží, geometrie poté vpředu úplně přesně, vzadu byl problém s odklony, musí se buď sundavat a nadavat kola nebo mít nějaký dlouhý stranový klíč, myslím 15 nebo 17, tak jsme se dohodli, že doděláme o víkendu a mezitím se pak auto prodalo. Ale ta Acka byla nejspis způsobena vymačkanými silentbloky na zadních čepech nápravnice jakoby souběžných se směrem jízdy.
Telefon jsem nezprovoznil, prostě ten starší typ telefonu už si s dnešními simkami prostě nepovídá, moc velký generation gap asi
U velkého BC lze jazyk změnit na diagnostice, pixely opravuje tuším uživatel Airbone
Klima byla složitější, vývoj je popsán ve vklákně
Jinak jsem byl s TDS-em dost spokojený, byli jsme spolu ve Francii i v Chorvatsku, skvělé pohodlné cestování, super spotřeba. Hodně mě překvapil motor, který je všemi zatracován. Dle mého názoru je to skvělý motor. Rád se točí, má kultivovaný chod, rychle se ohřeje, spotřeba je více než skvělá, ale hlavně na provoz je to držák, když se k němu člověk chová jak má, já jen 2x měnil olej a v zimě 3 žhavičky, zajímalo by mně, jak jsou na tom commonraily v těchto kilometrech. Mezi výměnami, jsem nedolil ani kapku oleje. Motor stále běží jak hodinky. Snad bude toto téma ještě někomu k prospěchu. Pro mě začíná nová kapitola, 540iA
