Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 - klíček s DO + pár dotazů
Ahoj, mám nově e39 525tds sedan. Mám pár dotazů. Myslím si, z toho co jsem pročítal, že jsou to obvyklé poruchy a tudíž by tento příspěvek mohl být něco jako faq nebo minimálně užitečný pro ostatní..snad:)
1.) Dálkové ovládání - DO oválné s ledkou (normálně bliká), 433Mhz
Mám problém s dálkou. Klíček jsem zkoušel spárovat přes postup - poloha I v zapalování, podržet tlačítko se šipkou a držet a 3x zmáčknout tlačítko kulaté a po 15s tl. se šipkou pustit a nic. Měnil jsem baterii v klíčku. Chci se zeptat, zdali někdo nemáte funkční klíček k e39, chtěl bych zkusit do toho svého přendat funkční tišťák z nějakého jiného klíčku, abych zjistil jestli je ten můj KO. Myslel jsem ještě, že by to mohlo být přijímačem, myslím že je to krabička s označením FZV a měla by být v C sloupku na řidičově straně, ale bylo mi řečeno, že většinou odcházejí klíčky. Mám jen jeden, zkusil bych prohodit a pak případně, dá se nějak proměřit, zda-li je FZV přijímač ok? Na pojistky jsem koukal jako první a ty jsou (asi ještě původní sice) ale vypadají ok.
2.) Roletka
Dál jsem se chtěl zeptat, mám vyjetou roletku a vůbec nereaguje na stisk tlačítka. Pojistka opět ok. Jak se k ní dostanu? Asi nejdřív jí zkusit zapojit natvrdo? Dá se stáhnout manuálně? Měl jste někdo podobný problém?
3.) Dešťový senzor
myslím si, že mi nefunguje, jsou tam obnažené dráty - zřejmě chybí nějaka plastová krytka a když zapnu stěrače do polohy "cyklovač" tak stírne pouze napoprvé a poté již nic. Diagnostika mi řekne jestli je senzor ok? Dá se koupit starší nebo je lepší koupit rovnou nový?
4.) Hučení v interiéru
Mám dvouzonovou digiklimu a ta mi hučí i po vyndání klíčku. Dočetl jsem se tady, že je to nějaký větráček, který vhání vzdych na čidlo teploty vnitřního vzduchu. Údajně je třeba jej vyndat a vyčistit. Chci se pouze zeptat, jestli opravdu tento větráček jede nonstop 24-7 nebo jestli je problém v nějakém řídícím obvodu. Proč by měl řešit vnitřní teplotu, když v autě nikdo není? Nebo má ještě jinou funkci, něco jako nezávislé větrání?
5.) Zadní kola do A
mám již trochu zadní kola do A, gumy se sjíždějí veprostřed. Chci se zeptat, čím by to mohlo být. Ložiska nehučí takže to asi ne, zadní kola mají trochu vůli, dělají to takové tyče co na sobě mají nějaký silentblok, jdou ve směru jízdy a směram trochu jakoby nahoru, nejsou to ramena, ale nejaké spojovací tyče. Ta vůle je právě v kolmém směru, tak tohle se bude muset udělat jako první, ale myslím si, že to ja hlavně pružinami, které budou zřejmě již sedlé.. ? Jak to poznám, případně jaké mám koupit pružiny a kde?
6.) Telefon
mám klasický telefon v područce se šňůrou na velké SIMkarty iso. Včera se mi podařilo vyštrachat nějakou starou simku. S telefonem už jde dělat i něco jiného než jen tísňová volání, ale vše je jen přes velký BC, displej na telefonu je podsvícený ale jinak nic. Není někdo z Prahy, kdo by mi pls vysvětlil, jak s telefonem zacházet, nebo případně někdo, kdo by měl návod v češtině nebo v angličtině? Také sháním návod na velký BC opět v aj nebo čj.
7.) Velký BC - displej pod otáčkoměrem - pixely, jazyk
Mám klasický chybějící pixely. Chci se zaptat, jaké máte zkušenosti s opravou displeje - případně konkrétní reference. Myslím, tím, jestli to má smysl, nebou je to nejistý počin a vyhozené peníze. Dále by mne zajímalo, jestli se dá změnit jazyk BC. Ten pod otáčkoměrem mám ve francouzštině a telefon zase v němčině a ani jeden není mou silnou stránkou. Moc by se mi líbilo, kdyby byly oba v angličtině, ale dá se to vůbec? Jak toho docílit?
8.) Klima
Měl jsem problém s klimou. Nejprve chyběla spojka na klimakompresoru. Ta se dala, takže chladí ok. Dál se netočil větrák co je před chladičem klimy, tan by měl sepnout na první rychlost, jakmile sepne klimakompresor. Mě právě ta první rychlost nejde. Už mám objednanou opravnou sadu odporů. Koupil jsem také nové teplotní čidlo - přední část pravého podběhu - myslel jsem, že se na první rychlost neroztočí, protože si myslí, že venkovní teplota je hluboko pod nulou - když je myslím pod 10stupnuC tak první rychlost nesepne. Je třeba prozkoušet větrák připojením natvrdo (konektor vpravo vedle ledvinek, na samečka připojit - hnědý - a postupně na ostatní tři piny +), jestli jdou všechny rychlosti. Pak je třeba hledat dál, jsou 3 relé a 5 pojistek, které jsou spojené s tímto větrákem. Jen mě zajímá, jestli je tlakové čidlo diagnostikovatelné? Pokud by nefungovalo, tak je tam nějaký pojistný ventil? Jestli je to dvojčidlo - registruje jak vysoký tlak (vypne klimu) tak nízký (klima nesepne) nebo jsou čidla dvě?
Všem předem moc děkuji za konstruktivní odpovědi a rady!peshi
1.) Dálkové ovládání - DO oválné s ledkou (normálně bliká), 433Mhz
Mám problém s dálkou. Klíček jsem zkoušel spárovat přes postup - poloha I v zapalování, podržet tlačítko se šipkou a držet a 3x zmáčknout tlačítko kulaté a po 15s tl. se šipkou pustit a nic. Měnil jsem baterii v klíčku. Chci se zeptat, zdali někdo nemáte funkční klíček k e39, chtěl bych zkusit do toho svého přendat funkční tišťák z nějakého jiného klíčku, abych zjistil jestli je ten můj KO. Myslel jsem ještě, že by to mohlo být přijímačem, myslím že je to krabička s označením FZV a měla by být v C sloupku na řidičově straně, ale bylo mi řečeno, že většinou odcházejí klíčky. Mám jen jeden, zkusil bych prohodit a pak případně, dá se nějak proměřit, zda-li je FZV přijímač ok? Na pojistky jsem koukal jako první a ty jsou (asi ještě původní sice) ale vypadají ok.
2.) Roletka
Dál jsem se chtěl zeptat, mám vyjetou roletku a vůbec nereaguje na stisk tlačítka. Pojistka opět ok. Jak se k ní dostanu? Asi nejdřív jí zkusit zapojit natvrdo? Dá se stáhnout manuálně? Měl jste někdo podobný problém?
3.) Dešťový senzor
myslím si, že mi nefunguje, jsou tam obnažené dráty - zřejmě chybí nějaka plastová krytka a když zapnu stěrače do polohy "cyklovač" tak stírne pouze napoprvé a poté již nic. Diagnostika mi řekne jestli je senzor ok? Dá se koupit starší nebo je lepší koupit rovnou nový?
4.) Hučení v interiéru
Mám dvouzonovou digiklimu a ta mi hučí i po vyndání klíčku. Dočetl jsem se tady, že je to nějaký větráček, který vhání vzdych na čidlo teploty vnitřního vzduchu. Údajně je třeba jej vyndat a vyčistit. Chci se pouze zeptat, jestli opravdu tento větráček jede nonstop 24-7 nebo jestli je problém v nějakém řídícím obvodu. Proč by měl řešit vnitřní teplotu, když v autě nikdo není? Nebo má ještě jinou funkci, něco jako nezávislé větrání?
5.) Zadní kola do A
mám již trochu zadní kola do A, gumy se sjíždějí veprostřed. Chci se zeptat, čím by to mohlo být. Ložiska nehučí takže to asi ne, zadní kola mají trochu vůli, dělají to takové tyče co na sobě mají nějaký silentblok, jdou ve směru jízdy a směram trochu jakoby nahoru, nejsou to ramena, ale nejaké spojovací tyče. Ta vůle je právě v kolmém směru, tak tohle se bude muset udělat jako první, ale myslím si, že to ja hlavně pružinami, které budou zřejmě již sedlé.. ? Jak to poznám, případně jaké mám koupit pružiny a kde?
6.) Telefon
mám klasický telefon v područce se šňůrou na velké SIMkarty iso. Včera se mi podařilo vyštrachat nějakou starou simku. S telefonem už jde dělat i něco jiného než jen tísňová volání, ale vše je jen přes velký BC, displej na telefonu je podsvícený ale jinak nic. Není někdo z Prahy, kdo by mi pls vysvětlil, jak s telefonem zacházet, nebo případně někdo, kdo by měl návod v češtině nebo v angličtině? Také sháním návod na velký BC opět v aj nebo čj.
7.) Velký BC - displej pod otáčkoměrem - pixely, jazyk
Mám klasický chybějící pixely. Chci se zaptat, jaké máte zkušenosti s opravou displeje - případně konkrétní reference. Myslím, tím, jestli to má smysl, nebou je to nejistý počin a vyhozené peníze. Dále by mne zajímalo, jestli se dá změnit jazyk BC. Ten pod otáčkoměrem mám ve francouzštině a telefon zase v němčině a ani jeden není mou silnou stránkou. Moc by se mi líbilo, kdyby byly oba v angličtině, ale dá se to vůbec? Jak toho docílit?
8.) Klima
Měl jsem problém s klimou. Nejprve chyběla spojka na klimakompresoru. Ta se dala, takže chladí ok. Dál se netočil větrák co je před chladičem klimy, tan by měl sepnout na první rychlost, jakmile sepne klimakompresor. Mě právě ta první rychlost nejde. Už mám objednanou opravnou sadu odporů. Koupil jsem také nové teplotní čidlo - přední část pravého podběhu - myslel jsem, že se na první rychlost neroztočí, protože si myslí, že venkovní teplota je hluboko pod nulou - když je myslím pod 10stupnuC tak první rychlost nesepne. Je třeba prozkoušet větrák připojením natvrdo (konektor vpravo vedle ledvinek, na samečka připojit - hnědý - a postupně na ostatní tři piny +), jestli jdou všechny rychlosti. Pak je třeba hledat dál, jsou 3 relé a 5 pojistek, které jsou spojené s tímto větrákem. Jen mě zajímá, jestli je tlakové čidlo diagnostikovatelné? Pokud by nefungovalo, tak je tam nějaký pojistný ventil? Jestli je to dvojčidlo - registruje jak vysoký tlak (vypne klimu) tak nízký (klima nesepne) nebo jsou čidla dvě?
Všem předem moc děkuji za konstruktivní odpovědi a rady!peshi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
- Kontaktovat uživatele:
Jakej máš ročník auta? Já mám všechny 4 klíče k autu a dva jsou s dálkou - bez ledky. Volal jsem do BMW servisu a tam mi řekli, že tam baterie neni, že se to dobíjí když je to v zapalování. Není možné, že máš jen klíček s diodovým svícením? To hučení větráčku by mělo přestat při přechodu do "spícího" režimu - cca 15 minut?
Dešťový senzor - při zapnutí do polohy cyklovač ti jedním setřením potvrdí, že je nastavený, dál stírá až když prší. Čili pokud jsi to nezkoušel za deště, tak je to ok.
Většina odpovědí na tvoje otázky je ve fóru, stačí pohledat, příp. v návodu k autu, odkaz opět někde tady na fóru
Většina odpovědí na tvoje otázky je ve fóru, stačí pohledat, příp. v návodu k autu, odkaz opět někde tady na fóru


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
Pyron píše:Jakej máš ročník auta? Já mám všechny 4 klíče k autu a dva jsou s dálkou - bez ledky. Volal jsem do BMW servisu a tam mi řekli, že tam baterie neni, že se to dobíjí když je to v zapalování. Není možné, že máš jen klíček s diodovým svícením? To hučení větráčku by mělo přestat při přechodu do "spícího" režimu - cca 15 minut?
V klíčku E39 je baterka,viz: http://www.youtube.com/watch?v=KfAx7WK4dec
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
To, že se klíč "kosočtverec" dobíjí v zapalování ještě neznamená, že nemůže být baterie KO (ale výměna jen samo domo, ale nevím, kde by se dala sehnat nová baterka). Celočerný klíč je rozebiratelný a má normální knoflíkovou baterii. Šroubky jsou pod zacvakávací krytkou zezadu.
3. Dešťový senzor je součástí skla, ten určitě nevyměníš, a už vůbec ne za starší... Po výměně skla je třeba znovu spárovat pořádnou diag...
4. Ti odpověděl Pyron
6. Telefon žere jen některé karty u nás na trhu... Ne všechny... Ale tady to vypadá, že to tím nebude
7. pixely pohledej "airbone", pokud nemáš monitor, změna jazyka jen na diag (stačí carsoft)
8.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
3. Dešťový senzor je součástí skla, ten určitě nevyměníš, a už vůbec ne za starší... Po výměně skla je třeba znovu spárovat pořádnou diag...
4. Ti odpověděl Pyron
6. Telefon žere jen některé karty u nás na trhu... Ne všechny... Ale tady to vypadá, že to tím nebude
7. pixely pohledej "airbone", pokud nemáš monitor, změna jazyka jen na diag (stačí carsoft)
8.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Když ho přikryješ z venku rukou tak by to mělo setřít.Mě to děláDan td píše:Dešťový senzor - při zapnutí do polohy cyklovač ti jedním setřením potvrdí, že je nastavený, dál stírá až když prší. Čili pokud jsi to nezkoušel za deště, tak je to ok.
Většina odpovědí na tvoje otázky je ve fóru, stačí pohledat, příp. v návodu k autu, odkaz opět někde tady na fóru
Díky kluci. Auto je r.v. 1997. K tomu klíčku, mám ten starší, kde se baterie mění - je černý, oválný (tedy ne kosočtverec). BAterii jsem samozřejmě vyměnil, ale nejde mi spárovat - klíček se s autem nebaví, proto jsem chtěl poprosit někoho, kdo má stejný klíček, zda-li by nebylo možné si jej půjčit, vyměnit vnitřek a zkusit spárovat. Tím by se prokázalo jestli je špatný vysílač v klíčku, nebo je problém ještě někde jinde, např. v přijímači. Někdo s Prahy kdo by to se mnou prozkoušel? Nejlépe i s telefonem, že bych dostal i školení k ovládání telefonu:)
K návodu, mám český návod k autu a také servisní příručku bentley, kde je spousta informací. ještě právě sháním návod k velkém BC a telefonu v aj nebo v češtině, nemáte někdo?
K tomu dešťovému senzoru, jsem se dnes dozvěděl, že když se mění sklo, tak je potřeba i měnit průhlednou fólii, která je mezi senzorem a sklem. Co je na tom pravdy? Ale počkám ještě až bude pořádně pršet a senzor ještě prozkouším. Je případně někdo s diagnostikou, kdo by mi dešťový senzor inicializoval a změnil i jazyk? Známý má diagnostiku, ale neví jak na to:( Je víc typů diagnostik a se kterou to jde a s kterou ne?
Ten větráček u klima panelu nevím, nikdy jsem v autě nezůstal déle než 15 minut, zkusím a napíšu.
Jinak tu klimu už mám (doufám) vyřešenou, čekám na odpory a zatím pouštím klimu jen při jízdě, při delším pomalém popojíždění ji raději vypínám.
Dál mi svítí airbag a diagnostika řekla "gurt schalter fahrer airbag"
což překladač přložil jako "pásu spínač airbag řidiče", co si pod tím mám představit, chyba v kroužku nebo je špatný samotný airbag?
K návodu, mám český návod k autu a také servisní příručku bentley, kde je spousta informací. ještě právě sháním návod k velkém BC a telefonu v aj nebo v češtině, nemáte někdo?
K tomu dešťovému senzoru, jsem se dnes dozvěděl, že když se mění sklo, tak je potřeba i měnit průhlednou fólii, která je mezi senzorem a sklem. Co je na tom pravdy? Ale počkám ještě až bude pořádně pršet a senzor ještě prozkouším. Je případně někdo s diagnostikou, kdo by mi dešťový senzor inicializoval a změnil i jazyk? Známý má diagnostiku, ale neví jak na to:( Je víc typů diagnostik a se kterou to jde a s kterou ne?
Ten větráček u klima panelu nevím, nikdy jsem v autě nezůstal déle než 15 minut, zkusím a napíšu.
Jinak tu klimu už mám (doufám) vyřešenou, čekám na odpory a zatím pouštím klimu jen při jízdě, při delším pomalém popojíždění ji raději vypínám.
Dál mi svítí airbag a diagnostika řekla "gurt schalter fahrer airbag"
což překladač přložil jako "pásu spínač airbag řidiče", co si pod tím mám představit, chyba v kroužku nebo je špatný samotný airbag?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
- Kontaktovat uživatele:
Aha, mám sice ten "kosočtvercový", ale pokud jde baterie vyměnit i tam, tak pán z K.V. BMW ví celkem HOVNO..Pavelkac píše:Pyron píše:Jakej máš ročník auta? Já mám všechny 4 klíče k autu a dva jsou s dálkou - bez ledky. Volal jsem do BMW servisu a tam mi řekli, že tam baterie neni, že se to dobíjí když je to v zapalování. Není možné, že máš jen klíček s diodovým svícením? To hučení větráčku by mělo přestat při přechodu do "spícího" režimu - cca 15 minut?
V klíčku E39 je baterka,viz: http://www.youtube.com/watch?v=KfAx7WK4dec
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jaká zase fólie. Kterej chytrák ti to poradil. Sklo se musí objednat s dešťákem. Znám i lidi co jsou schopný "odloupnout" to z původního - bez komentáře. Dešťák je ta krabička co drží na skle za packy. V ní je elektronika a snímače/vysílače. Na skle je ten "čtvereček" skrz kterej prochází světelný paprsky. Kapka vody, ale i sekanec kamínku nebo špína, odloní tok paprsku a dešťák nedostane to co vyslal a dá pokyn k setření okna. Zjednodušeně vysvětleno. Spárovat se musí proto, že SW má tzv adaptační chopnosti a s "poškozováním" skla se přizpůsobuje. Takže nereaguje na "statické" poškození okna.
Ten airbag - není to spíš předpínač pásu?
Ten airbag - není to spíš předpínač pásu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
Já jsem si před měsícem nechal měnit čelní okno,mám taky se senzorem a nic jsem párovat nemusel a myslím,že ani ten mechanik nic takového nedělal,je to servis Autosklo Skoda v Kadani pod nemocnicí a tak tam asi BMW diagnostiku mít nebudou.Po výměně skla senzor funguje bezchybně a tak mne napadá,jestli na novém skle není jen držák a senzor nepřehazují ze starého okna
To mé staré okno jsem tam viděl opřené a zdálo se mi,že na něm ta škatule už nebyla,kouk jsem na něj ale jen zběžně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
No já si taky myslím, že dešťový senzor se při výměně skla přehazuje, je to součást výbavy auta, pojišťovna to neproplácí, pouze sklo. tak mi to říkal známý co má autosklo. to s tou fólií mi říkal mechanik, který docela dlouho dělal v autorizovaném servise koncernová auta, tak nevím. Počkám až bude pršet a prozkouším. Kdyby někdo měl tu krytku, nebo klíček s do na půjčení v okolí Prahy, tak dejte pls vědět, díky!!
Ještě jsem se chtěl zeptat, co obnáší přehodit na auto Mkové nárazníky? Musí se něco upravovat?
Ještě jsem se chtěl zeptat, co obnáší přehodit na auto Mkové nárazníky? Musí se něco upravovat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
Pyron píše:to Pavelkac: u Krchníka? Kolik jsi za to sklo dával?
Je to firma Autosklo s.r.o. a u Krchníka sídlí,ale asi pod něj nepatří.Bylo to přes pojistku,někdo mi ho rozcinkl a stálo cca 13500,- prý orig.s novým bausetem,já neplatil nic.
Musím říct,že to udělali moc hezky,okno krásně sedí,vše lícuje,nic nezničili a auto bylo uklizené,prostě spokojenost.Známý si nechal měnit okno na Toledu někde v Praze a auto mu vrátili jak prase,všude zbytky lepidla,někde od něj měl i tapec,no byl dost zděšenej.
Tady na fóru jsem ale našel člověka,co mění skla za zlomek této ceny.
EDIT: Zde je odkaz:
http://forum.e30.cz/nova-autoskla-vcetn ... 79334.html
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
A zase někdo, kdo kdo to hodně dobře zná. Napíšu to ještě jednou, jo. Na skle je jen optická část, sklo se objednává s tím, že buďto má senzor nebo né. Pak je tam elektronika (černá krabička), origo stojí cca 3tis Kč a dá se normálně koupit. Ta se přehazuje z původního okna. A pak je to celý zakrytovaný - buď jen senzor, nebo celý (tvar hruška). V TIS se píše, že při výměně skla, se musí provést spárování přes diagnostiku.
Tak co pořád řešíte? Že to funguje i bez toho spárování, ano funguje (ale senzor si pamatuje poškození původního okna), že něteří borci objednají sklo bez dešťáku a pak optickou část strhnou a nalepí na nové sklo, ano i to jsem už viděl. Že je to regulérní postup, to určitě není.
Tak co pořád řešíte? Že to funguje i bez toho spárování, ano funguje (ale senzor si pamatuje poškození původního okna), že něteří borci objednají sklo bez dešťáku a pak optickou část strhnou a nalepí na nové sklo, ano i to jsem už viděl. Že je to regulérní postup, to určitě není.
Tak mam zas nejake novinky..
1)dalka mozna nejde proto, ze mi asi nechodi jeden motorek na otvirani dveri. Dvere se klickem normalne otevrou, ale kdyz jsme zkouseli otevrit jednotlive dvere pres diagnostiku, tak u ridice to neslo. udajne, kdyz je nejaka takova chyba, tak nelze dalku sparovat. Taky mam u spolujezdce madlo se zamkem, coz se udajne na zadnou petku nedavalo, tak jestli tam taky neni nejaky problem s timto. Od spolujezdce taky klickem normalne odemknu a zamknu..
2)roletka uz tak nak chodi. problem byl v tom ze, kdyz byla delsi dobu v horni poloze - vytazena, tak se nejak v elektromotorku seknul rotor a nesla stahnout zpet. kdyz se tomu trosku pomuze - zatoci se manualne s osickou, tak uz to pak beha, takze sem to vyresil zatim tak, ze sem si konec osicky zbrousil, vyrizl cast krytu elektromoturku a kdyz se kousne, tak pres kufr se taam da dostat, ja dam na racnu prodlouzení a orech 4 a trochu s nim pootocim. snazim se ji obcas zvedat a skladat, tak aby se to trochu rozbehalo a zatim to vypada ze je to ok
3)destovy senzor porad nechodi, znamy s diagnostikou to zatim neumi, pockam az se bude menit predni sklo
4)toto uz neresim, doufam ze opravdu po nejake dobe vetracek prestane tocit:)
5)ještě jsem se k tomu nedostal. udajne ale maji mit kola lehce zaporny sklon a i malou vuli v kolmem smeru, tak nevim, na co se mam zamerit jako prvni?
6)u telefonu jsem mel praskly displej na sluchatku, poridil jsem nova, ale porad mi to nechce zrat zadnou simkartu:( opravdu ¨tam jdou jen fyzicky staare simkarty? jaky je rozdil mezi starou a novou? nemate nekdou pripadne nakou starsi funkcni SIM?
7) jazyk zmenen pres diag na anglictinu, na vadne pixely zatim kaslu
8)klima uz chodi, vymenil jsem odpory i cidlo, i kdyz cidlo bylo mozna ok, spis ty draty uz byly uhnily, takze ukazovalo porad -40 a obcas zacla teplota stoupat, asi kdyz se to nejak hlo a obnovil se kontakt ve zkorodovanych dratech, zakze cidlo mozna ok, kdyztak ho mam kdyby nekdo chtel. ted chodi klima pekne, pristi leto ji necham naplnit. letos asi jeste vymenim remen, uz je dost zpuchrely. jedine co mi jeste dost vadi, je smrad po vypnuti klimy. nasel jsem tady nejaky navod na procisteni - http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm delal to jiz nekdo? s jakym vysledkem? Pripadne je treba jeste jednodussi zpusob?
Diky vsem za vecne postrehy!
1)dalka mozna nejde proto, ze mi asi nechodi jeden motorek na otvirani dveri. Dvere se klickem normalne otevrou, ale kdyz jsme zkouseli otevrit jednotlive dvere pres diagnostiku, tak u ridice to neslo. udajne, kdyz je nejaka takova chyba, tak nelze dalku sparovat. Taky mam u spolujezdce madlo se zamkem, coz se udajne na zadnou petku nedavalo, tak jestli tam taky neni nejaky problem s timto. Od spolujezdce taky klickem normalne odemknu a zamknu..
2)roletka uz tak nak chodi. problem byl v tom ze, kdyz byla delsi dobu v horni poloze - vytazena, tak se nejak v elektromotorku seknul rotor a nesla stahnout zpet. kdyz se tomu trosku pomuze - zatoci se manualne s osickou, tak uz to pak beha, takze sem to vyresil zatim tak, ze sem si konec osicky zbrousil, vyrizl cast krytu elektromoturku a kdyz se kousne, tak pres kufr se taam da dostat, ja dam na racnu prodlouzení a orech 4 a trochu s nim pootocim. snazim se ji obcas zvedat a skladat, tak aby se to trochu rozbehalo a zatim to vypada ze je to ok
3)destovy senzor porad nechodi, znamy s diagnostikou to zatim neumi, pockam az se bude menit predni sklo
4)toto uz neresim, doufam ze opravdu po nejake dobe vetracek prestane tocit:)
5)ještě jsem se k tomu nedostal. udajne ale maji mit kola lehce zaporny sklon a i malou vuli v kolmem smeru, tak nevim, na co se mam zamerit jako prvni?
6)u telefonu jsem mel praskly displej na sluchatku, poridil jsem nova, ale porad mi to nechce zrat zadnou simkartu:( opravdu ¨tam jdou jen fyzicky staare simkarty? jaky je rozdil mezi starou a novou? nemate nekdou pripadne nakou starsi funkcni SIM?
7) jazyk zmenen pres diag na anglictinu, na vadne pixely zatim kaslu
8)klima uz chodi, vymenil jsem odpory i cidlo, i kdyz cidlo bylo mozna ok, spis ty draty uz byly uhnily, takze ukazovalo porad -40 a obcas zacla teplota stoupat, asi kdyz se to nejak hlo a obnovil se kontakt ve zkorodovanych dratech, zakze cidlo mozna ok, kdyztak ho mam kdyby nekdo chtel. ted chodi klima pekne, pristi leto ji necham naplnit. letos asi jeste vymenim remen, uz je dost zpuchrely. jedine co mi jeste dost vadi, je smrad po vypnuti klimy. nasel jsem tady nejaky navod na procisteni - http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm delal to jiz nekdo? s jakym vysledkem? Pripadne je treba jeste jednodussi zpusob?
Diky vsem za vecne postrehy!
2 Peshi:
prosímtě nemohl by jsi mi napsat jak jsi měnil ten kabel u toho čidla? mně to čeká taky tak aˇt vím co musím sudnat.
dále dálku jsem taky nedořešil, někdo se mi hrabal v km a podle všeho se je snažil přepsat i v klíči a proto to prostě nejde, ale snad je u tebe důvod prostější. já musím sehnat někoho kdo má diagnostiku která to umí.
prosímtě nemohl by jsi mi napsat jak jsi měnil ten kabel u toho čidla? mně to čeká taky tak aˇt vím co musím sudnat.
dále dálku jsem taky nedořešil, někdo se mi hrabal v km a podle všeho se je snažil přepsat i v klíči a proto to prostě nejde, ale snad je u tebe důvod prostější. já musím sehnat někoho kdo má diagnostiku která to umí.
Uživatelský manuál e39 (na žádost uživ. rnrnrn):
http://rapidshare.com/files/407882194/ME39.rar
Ty kabely už tam byly ustřižený, takže jsem je nastavoval poměrně dole, takže stačilo sundat prední díl podběhu - ten ve kterém drží teplotní čidlo.
http://rapidshare.com/files/407882194/ME39.rar
Ty kabely už tam byly ustřižený, takže jsem je nastavoval poměrně dole, takže stačilo sundat prední díl podběhu - ten ve kterém drží teplotní čidlo.