Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

klima e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 2303

#1 Příspěvek od schade »

zdarec nak mi prestala jit klima nesepne se kompresor. pojistky sem skoukl a ok. ovladaci palnel klimy taky jeslti tam neni nic vypadleho a neni. cím by to mohlo bejt krom toho ze je v pici kompresor? diagnostika mi hlasi jen chybu nejakeho cidla ale to hlasila i predtim kdyz fungovala.zaroven sem nekde urval cidlo venkovni teploty a auto ukazuje -40 ale to i predtim kdyz normal slapala.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Mohla ti utíkat a pokud klesne medium v klimě pod určitý tlak, už se kompresor nesepne. Čili nechat natlakovat, nejlíp s barvivem, aby se ukázal únik. Nebo nech naplnit, pokud to utíká tempem že to třeba rok vydrží, ještě s tím chvíli pojezdíš, takhle malej únik se beztak špatně hledá.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 2303

#3 Příspěvek od schade »

no ja sem prave mackal na ventílek a tlak tma byl dost velkej ale nevim no
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
Klubové ID: 1637

#4 Příspěvek od mario42 »

a napětí na tom drátu do kompresoru máš? Já jsem ho měl kdysi normálně přelomený, držela to jen ta černá bužírka, takže to nebylo vidět. Chodil jsem od čerta k ďáblu, diagnostika mlčela jak hrobka a já rozdělal skoro polovinu auta.. :x
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#5 Příspěvek od Levrone »

Ahoj. Jak psal Mario zkusit napeti na tom kabliku. Pokud tam jde napeti a spojka kompresoru nespina je zrada v kompresoru coz se moc casto nestava. Obcas byva chyba primo v tom konektoru na kompresoru (koroze). Pokud napeti chybi muze byt spatne rele komresoru v motorovem prostoru jak jsou ridici jednotky. Myslim ze tam to je. Nejlepe mas zajet do servisu kde ti to napoji hned ti reknou pripadne zbytek chladiva odsajou,natlakujou system,zkusi zjistit unik a pak ti to tam znova fouknou plus rozdil navic co chybi. U E 39 je kolem 680g chladiva +/- 10%. Nic vic s ti asi neudelas. Tim ze zmacknes ventilek na hadicich nic nezjistis. Vetsinou ty klimy prestavaji fungovat pokud je tam pod 3 bar. Coz je jeste dost tlaku.
Odpovědět