Takže BINGO a hlavně blahopřeji, že jsi vytrval, nebo že to mechoš nevzdal !! Osobně bych tuhle zkušenost zařadil encyklopedie na fóru.
A protože po bitvě je každý generál, řeknu to svoje. Podle mne dobrý námět dodal tříkolkář "vokupma53" s tím tlakovým uzávěrem expanzky. Jinými slovy teď mi taky docvaklo, že pokud nebude v chladícím systému tlak, tak fridex a jeho současné podoby začnou vařit při teplotě lehce nad 80 a termostat otevře až při 90, +/- autobus a nadmořská výška. A že jsem se těch parovzdušných ventilů u tankových motorů něco našteloval. Podrobněji v mém příspěvku zde :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
K otevření termostatu je třeba, aby byl v kapalině (=kontaktní), vodní pára ho prostě neotevře. Takže cirkulace byla jen v malém okruhu, do velkého přes chladič to neotevřelo. No těch netěsností tam bylo víc, takže není jisté, kudy ten tlak unikal. To elektrické oběhové čerpadlo běží jen při činnosti Webasta a nedovedu si představit, jaký "špunt" by mohlo vytvořit. Teď ho mám v ruce (dával jsem nové) a při jakékoliv poloze vrtulky tím voda procházet může. Pokud by byl řádný oběh, tu bublinu by to určitě vytlačilo, a že má odvzdušňovák jsem psal ve svém příspěvku.
Tak co Snejku, kdy pojedeš do Vyškova ?
