A bez termostatu to dela coo??? A pokud pises ze se teplota nehla na budikach tak se to zas nemohlo jen tak prehrat jak jsi dolival tu vodu!!!!Viky píše:Sorry ale proč bych to pak jinak dělal? Tohle, ale přesně co jsi tu teď napsal jsem si myslel proto šla hlava dolů. šla na otlak a na broušení abych ji mohl vyloučit ze zdrojů možných problémů. pokud by to někde foukalo tak by to vyhazovalo vodu hned po startu. Jenže to nedělá. Jak otevře termostat začne to teprve blbnout.Levrone píše:Souhlasim s Libovkou!!! Ty jsi to prehral a odpravil hlavu. Co zpusobilo prehrati je druha vec (praskla hadice,sponka atd) ale podle me to bylo bez vody a pokrutil jsi hlavu. A tu dat dokupy jen tak odtlakovanim a prebrousenim neni zadna lambada! Resil jsem podobny problem vicekrat! Jinou palici a uvidis!!!libovka píše:Můj názor je,že i když je hlava odtlakovaná tak stejně nemusí být v pořádku.Prasklina se může otevřít až při nějaké teplotě.Jednou jsem dělal hlavu na TDS a a nechal natlakovat.Po na montování závada přetrvávala až na potřetí jsem ji zahodil a dal jinou.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW motoráři POMOC ! e39 zlobí nevíme kudy kam. UŽ JEDE !!!
shrnutí:
pumpa pumpí
termostat termostatí
a voda nejde do chladiče.
je to sice amaterska otazka do plena, ale nemohlo se nekde neco ulomit, aby to ucpalo cestu od pumpy do chladice? protoze je nad slunce jasny, ze se auto provozuje na malej okruh a velkej si nesktrne. jen tak mimochodem si káru parkrat uvaril, takze bacha na experimenty, abys neshanel novej celej motor. problem s topenim je odpovidajici, sedi do teorie zavzdusneni celyho okruhu parou. voda se meni v paru pri 100°C a to je ta para, co ti dela z hadic beton a pak fici odvzdusnovakama ven. je to zavada, ktera dle popisu vznikla nahle, nebyla to zadna pliziva vec, to je taky dobry nadhodit.
pumpa pumpí
termostat termostatí
a voda nejde do chladiče.
je to sice amaterska otazka do plena, ale nemohlo se nekde neco ulomit, aby to ucpalo cestu od pumpy do chladice? protoze je nad slunce jasny, ze se auto provozuje na malej okruh a velkej si nesktrne. jen tak mimochodem si káru parkrat uvaril, takze bacha na experimenty, abys neshanel novej celej motor. problem s topenim je odpovidajici, sedi do teorie zavzdusneni celyho okruhu parou. voda se meni v paru pri 100°C a to je ta para, co ti dela z hadic beton a pak fici odvzdusnovakama ven. je to zavada, ktera dle popisu vznikla nahle, nebyla to zadna pliziva vec, to je taky dobry nadhodit.
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
stejne jako u nas v te 525. i kdyz vyndam termostat tka to proste zacne varit... malej okruh nafouklej jak prase a horkej. ale chladic je uplne ledovej i ta privodni hadice od termostatu. nechapu. a odvzducnovano fakt poctive. ale proste ten tlak tu vodu vytlaci ven a pak uz je tam jen para a ta to uvari. pokud se jezdi s povolenym odvzusnovakem tak se da ujet 10-20km vpoho.. nez teplem vypáří všechnnu vodu ven. a zase uvaří.
přitom mi nekdo logicky vysvetlete jak se bez termostatu vubec dokaze ohrat na pulku? (a to je kousla viska co uz od studena jede naplno).
u e32/38 jak vyndam termostat tak se z modreho nedostanu prakticky nikdy
přitom mi nekdo logicky vysvetlete jak se bez termostatu vubec dokaze ohrat na pulku? (a to je kousla viska co uz od studena jede naplno).
u e32/38 jak vyndam termostat tak se z modreho nedostanu prakticky nikdy
-
Viky
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
TAKŽE:
Byla to kombinace více závad. Prvotní kix způsobila pomocná el. pumpa na vodu která je u řidiče v podběhu. Zastavila se a tím pádem vytvořila něco jako "špunt" a velkým okruhem nemohla dostatečně proudit voda takže se vytvořili bubliny vzduchu, ty se ohřály v páru a bylo veselo.
Další věcí byl netěsný odvzdušňovací šroub, nefunkční víčko expanzní nádobky a procvaknutá hadice z expanzky do bloku.
A největší mazec: Přehozený hadice u "předehřevu". Tohle všechno se postupně odhalilo, vyměnilo, přepojilo a auto se zahřeje, topí, normálně tlakuje ale hlavně CHLADÍ !!!
Z tohoto plyne jedno: Zbytečně se dělala lebka, zbytečně těsnění pod hlavou a tak ... Ale zas vím že je to OK. Teď už jen doladím pár blbinek a hurá na silnice
Díky všem za rady !!! A nejvíc Rančerovi, ten to všechno řešil !!! Díky kámo
Byla to kombinace více závad. Prvotní kix způsobila pomocná el. pumpa na vodu která je u řidiče v podběhu. Zastavila se a tím pádem vytvořila něco jako "špunt" a velkým okruhem nemohla dostatečně proudit voda takže se vytvořili bubliny vzduchu, ty se ohřály v páru a bylo veselo.
Další věcí byl netěsný odvzdušňovací šroub, nefunkční víčko expanzní nádobky a procvaknutá hadice z expanzky do bloku.
A největší mazec: Přehozený hadice u "předehřevu". Tohle všechno se postupně odhalilo, vyměnilo, přepojilo a auto se zahřeje, topí, normálně tlakuje ale hlavně CHLADÍ !!!
Z tohoto plyne jedno: Zbytečně se dělala lebka, zbytečně těsnění pod hlavou a tak ... Ale zas vím že je to OK. Teď už jen doladím pár blbinek a hurá na silnice
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Takže BINGO a hlavně blahopřeji, že jsi vytrval, nebo že to mechoš nevzdal !! Osobně bych tuhle zkušenost zařadil encyklopedie na fóru.
A protože po bitvě je každý generál, řeknu to svoje. Podle mne dobrý námět dodal tříkolkář "vokupma53" s tím tlakovým uzávěrem expanzky. Jinými slovy teď mi taky docvaklo, že pokud nebude v chladícím systému tlak, tak fridex a jeho současné podoby začnou vařit při teplotě lehce nad 80 a termostat otevře až při 90, +/- autobus a nadmořská výška. A že jsem se těch parovzdušných ventilů u tankových motorů něco našteloval. Podrobněji v mém příspěvku zde : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
K otevření termostatu je třeba, aby byl v kapalině (=kontaktní), vodní pára ho prostě neotevře. Takže cirkulace byla jen v malém okruhu, do velkého přes chladič to neotevřelo. No těch netěsností tam bylo víc, takže není jisté, kudy ten tlak unikal. To elektrické oběhové čerpadlo běží jen při činnosti Webasta a nedovedu si představit, jaký "špunt" by mohlo vytvořit. Teď ho mám v ruce (dával jsem nové) a při jakékoliv poloze vrtulky tím voda procházet může. Pokud by byl řádný oběh, tu bublinu by to určitě vytlačilo, a že má odvzdušňovák jsem psal ve svém příspěvku.
Tak co Snejku, kdy pojedeš do Vyškova ?
A protože po bitvě je každý generál, řeknu to svoje. Podle mne dobrý námět dodal tříkolkář "vokupma53" s tím tlakovým uzávěrem expanzky. Jinými slovy teď mi taky docvaklo, že pokud nebude v chladícím systému tlak, tak fridex a jeho současné podoby začnou vařit při teplotě lehce nad 80 a termostat otevře až při 90, +/- autobus a nadmořská výška. A že jsem se těch parovzdušných ventilů u tankových motorů něco našteloval. Podrobněji v mém příspěvku zde : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
K otevření termostatu je třeba, aby byl v kapalině (=kontaktní), vodní pára ho prostě neotevře. Takže cirkulace byla jen v malém okruhu, do velkého přes chladič to neotevřelo. No těch netěsností tam bylo víc, takže není jisté, kudy ten tlak unikal. To elektrické oběhové čerpadlo běží jen při činnosti Webasta a nedovedu si představit, jaký "špunt" by mohlo vytvořit. Teď ho mám v ruce (dával jsem nové) a při jakékoliv poloze vrtulky tím voda procházet může. Pokud by byl řádný oběh, tu bublinu by to určitě vytlačilo, a že má odvzdušňovák jsem psal ve svém příspěvku.
Tak co Snejku, kdy pojedeš do Vyškova ?
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsem kdysi koupil e32, teplota lezla nahoru dost dlouho, vicemene se ale vzdy drzela na pulce. Pri jizde z kopce sla ale okamzite dolu az do modreho. Tak jsem se podival na termostat a zadny tam nebyl ... Minulz majitel ho z nejakeho duvodu vyhodil. Nechapu proc, kdyz jsem dal novy, bylo to tak, jak melo byt. M30B30Snejk píše: u e32/38 jak vyndam termostat tak se z modreho nedostanu prakticky nikdy
jo jo to je klasicka chyba termostatumilo píše:Kdyz jsem kdysi koupil e32, teplota lezla nahoru dost dlouho, vicemene se ale vzdy drzela na pulce. Pri jizde z kopce sla ale okamzite dolu az do modreho. Tak jsem se podival na termostat a zadny tam nebyl ... Minulz majitel ho z nejakeho duvodu vyhodil. Nechapu proc, kdyz jsem dal novy, bylo to tak, jak melo byt. M30B30Snejk píše: u e32/38 jak vyndam termostat tak se z modreho nedostanu prakticky nikdy
