Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d po vymene naft filtru nejde natocit
Sel jsem vymenit naft filtr,vse OK,ale po nastartovani tekla nafta po hadicce a prisavalo vzduch,nakonec vse vyreseno auto se asi 10x nastartovalo a vse OK a najednou toci a uz nechytne...nafty je dost,cerpadla bezi,po povoleni vstriku nafta vystrikne...auto ani nezakouri,zadna snaha bezet-muze to byt nejak zavzdusneno??Co dal?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv 01.07.2010 00:00
teda zalejvat filtr mi prijde blbost u meho staci kdyz otocis parkrat klickem nemyslim startovat a ono se to ovzdusni samo .
jednou mi to take naslo nastartovat a z hadicky od filtru naftu davalo a byl to nejakej snimac na cerpadle vlevo dole u motoru drzi to nejake dva sroubky je to docela male a po vymene uz to frcelo
v servisu rikaly ze to sice naftu dava ale ze staci o trosku min nez to davat ma a uz to neda signal do te listy nahore
jednou mi to take naslo nastartovat a z hadicky od filtru naftu davalo a byl to nejakej snimac na cerpadle vlevo dole u motoru drzi to nejake dva sroubky je to docela male a po vymene uz to frcelo
v servisu rikaly ze to sice naftu dava ale ze staci o trosku min nez to davat ma a uz to neda signal do te listy nahore
Taky mi před časem odešlo. Odchází kolem 200tis. km.
V BMW stojí cca 6000Kč i s prací jsem platil cca 8000kč
Má dávat fakt dost tlaku, takže jestli dává málo už na "pohled" tak je to n a 100% ono.
Taky jsem jednou nastartoval a někdy prostě ne.
Pumpa nedostane naftu k vysokotlak. čerpadlu, to nenatlakuje lištu a nenastartuješ ani náhodou.
Slyšet má být tak akorát, když neni slyšet vůbec tak je v háji a když je slyšet moc, tak to taky neni dobře.
V BMW stojí cca 6000Kč i s prací jsem platil cca 8000kč
Má dávat fakt dost tlaku, takže jestli dává málo už na "pohled" tak je to n a 100% ono.
Taky jsem jednou nastartoval a někdy prostě ne.
Pumpa nedostane naftu k vysokotlak. čerpadlu, to nenatlakuje lištu a nenastartuješ ani náhodou.
Slyšet má být tak akorát, když neni slyšet vůbec tak je v háji a když je slyšet moc, tak to taky neni dobře.
Zdravím pánové. mám taky stejný problém s 530d, ktré mám chvíli. poprve když se mi to stalo, tak jsem to nechal tak a druhý den auto chytlo jak má. teď se mi to stalo 2x za dva dny a jsem z toho docela nasraný. jak to tak ale čtu, tak je to asi častá závada. musím to dát do servisu, ať se na to mrknou. jak dlouho se ta závada začla projevovat než to nechytlo vůbec?Zdenal píše:Taky mi před časem odešlo. Odchází kolem 200tis. km.
V BMW stojí cca 6000Kč i s prací jsem platil cca 8000kč
Má dávat fakt dost tlaku, takže jestli dává málo už na "pohled" tak je to n a 100% ono.
Taky jsem jednou nastartoval a někdy prostě ne.
Pumpa nedostane naftu k vysokotlak. čerpadlu, to nenatlakuje lištu a nenastartuješ ani náhodou.
Slyšet má být tak akorát, když neni slyšet vůbec tak je v háji a když je slyšet moc, tak to taky neni dobře.
co zkusit to čidlo polohy vačky? já jsem ráno jel kousek. potom asi po 4 hodinách zase a vpohodě, ale za 2 hodiny na to už to zase nešlo. příjde mi, že to dělá, jen když je to zahřáté. za studena bez chyby. dělá ti to i něco za jízdy? mně za jízdy nic. jen ty starty. zitra jedu do servisu, tak se uvidí. čistě teoreticky, můžou to být i žhaviče?
jen pro info, kolik stojí cca to čidlo?ardo píše:auto nejde nastartovat uz vubec,jednou to chciplo,pak se to nastartovalo uplne normalne a od te doby uz to nejde vubec,jinak auto jezdilo uplne normalne,zadne naznaky ze se neco deje a diag.bez chyb...
to cidlo uz je objednane nove,tak se pak uvidi
a zhavice v tomhle pocasi snad ne