Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klepe volant
Pozor na jednu zradu!
Po výměně horních ramen, byla náprava krásně tuhá, ale vibrace se objevily při rychlé jízdě (cca 100-120) v zatáčce. Volant začal vibrovat.
Měli jsme podezření na tlumiče, ale kamaráda napadlo zastavit se ještě jednou na STK a zkusit ten test na čepy (ta lavice jak cloumá kolama) avšak tentokrát v rejdu!!! A najednou to bylo krásně vidět - čep na spodním rameni vymletej - ale jen v rejdu - při kolech rovně byl naprosto OK.
Po výměně horních ramen, byla náprava krásně tuhá, ale vibrace se objevily při rychlé jízdě (cca 100-120) v zatáčce. Volant začal vibrovat.
Měli jsme podezření na tlumiče, ale kamaráda napadlo zastavit se ještě jednou na STK a zkusit ten test na čepy (ta lavice jak cloumá kolama) avšak tentokrát v rejdu!!! A najednou to bylo krásně vidět - čep na spodním rameni vymletej - ale jen v rejdu - při kolech rovně byl naprosto OK.
Čau,měl jsem stejnej problém jako ty,začalo to tlumičema a stejně jsem skončil na těch ramenech.Pořídil jsem si ty SRL,(3000kč)řekl jsem si že za ty prach je aspoň ozkouším a vida?Mám na ních njeto už cca 16000km a paráda a to jezdím po tak rozmlácených cestách (Olomouckej kraj).Zatím spokojenost,žadný vibrace ani nic takovýho.
tak sem dneska měnil vnitřní silentblok horního ramene, byla v něm vůle jako prase, byl celej vytrhanej, stihnul sem dneska udělat jen jeden, zejtra udělám druhej a pak dám vědět jak sem dopadl, všechny ostatní čepy sou naprosto v klidu, tak doufám že se podaří, stejně ale budu muset vyměnit přední gumy, od toho kmitání sou pěkně zmydlený... 

No tak to jsem rád, že je tu ještě někdo s SRL...
Měl jsem trošku staženej zadek, když jsem to kupoval a pak při první jízdě, ale kamarád mne uklidňoval, že vypadají slušně, tak prý že uvidíme. Mám na nich teprve 300km, tak jako Kozina - do roka a do dne, hyn sa ukáže...
Gumy jsem kupoval loni jiné, tak to řešit nemusím. Akorát mi začnou kola pči cca 120 lehce vibrovat a při 140 je zas klid. Prý špatně vyvážené. Tak se musím zastavit v nějakém pneuservisu a pro jistotu nechám udělat ještě geo - když už tu nápravu mám OK...
Měl jsem trošku staženej zadek, když jsem to kupoval a pak při první jízdě, ale kamarád mne uklidňoval, že vypadají slušně, tak prý že uvidíme. Mám na nich teprve 300km, tak jako Kozina - do roka a do dne, hyn sa ukáže...

Gumy jsem kupoval loni jiné, tak to řešit nemusím. Akorát mi začnou kola pči cca 120 lehce vibrovat a při 140 je zas klid. Prý špatně vyvážené. Tak se musím zastavit v nějakém pneuservisu a pro jistotu nechám udělat ještě geo - když už tu nápravu mám OK...
tak po výměně silenbloků stále volant klepe, už si nevim rady, ještě tam odpoledne zkusim hodit zimáky jestli to třeba nejni gumama a pak už nevim, asi zase koupim nový kotouče nebo co
, jinak ty silentbloky tomu trochu pomohly, už to nejni tak hrozný ale pořád to dělá, v řízení už jinak žádné další vůle nejsou. Kdyby něco někoho napadlo tak sem s tim 


Whizour píše:zkroucený kotouče, to se normálně dějě. Když brzdíš hodně z větších rychlostí, nebo prostě hodně brzdíš tak se ti kotouče zohýbaj a pak to při brždění klepe s volantem. Hele nech je tam a prostě si na to zvykni.
Kotouče mám nový je na nich najeto tak 1500km, koupil sem ate powerdisk v domění že něco vydrží.....doufám že to bude gumama. To klepání je tak brutální, že si na to zvykat nehodlám!!!

Vasek70 píše:Koupil jsem sadu SRL - nikomu zde to nic neříká, už jsem se poptával.
Ale ptal jsem se několika lidí kteří je mají a říkají, že naprostá spokojenost. Zatím je tedy nemají dále než rok, ale stále drží.
Ukázal jsem sadu kamarádovi (servisák) a říkal, že vypadají velice slušně, tak se nechám překvapit. Každopádně za cenu 3,5tkč se to snad vyplatí alespoň zkusit...
Sada SRL... to je zkratka Starline od Auto Kelly, přeju hóódně štěstí a najetých km

Odpovídám na problém klepání do volantu při bždění.Měl jsem tenhle problém na E34 a power disky vydržely i s deskama ATE komplet sada cca 3000km potom jsem je reklamoval -marně.Nakonec jsem v Německu koupil origo kotouče a desky.Byl klid 63000km než jsem auto prodal.Připojuji se k názoru že origo nejde ničím nahradit i v účinnosti.A navíc cenový rozdíl minimální oproti kvalitě
mě se klepe volant jak při brždění tak za jízdy při 90km/h.
kola mam vyvážený,čepy řízení vyměněný krom hlavní tyče,ale udělala se geometrie a vůle neni žádná.
a co mě dostalo,tak na všech čepech a remenech mam vyraženo BMW,že by origo z výroby???
chystám se na spodní ramena bo ty rány už nemůžu poslouchat,pak kontrola vrchních ramen a ty buď nová a nebo jen nové sylentbloky a nakonec asi kosti i když ty držej....pak se těšim na ten pravej zážitek z jízdy
chtěl jsme dát všecko LMI,ale jelikož řešim co řešim,tak asi skončim u febi
a budu doufat že už mají po krizi,protože loni jsme kupal čepy na W124 a jeden cvakal už po 15 000km 
kola mam vyvážený,čepy řízení vyměněný krom hlavní tyče,ale udělala se geometrie a vůle neni žádná.
a co mě dostalo,tak na všech čepech a remenech mam vyraženo BMW,že by origo z výroby???
chystám se na spodní ramena bo ty rány už nemůžu poslouchat,pak kontrola vrchních ramen a ty buď nová a nebo jen nové sylentbloky a nakonec asi kosti i když ty držej....pak se těšim na ten pravej zážitek z jízdy

chtěl jsme dát všecko LMI,ale jelikož řešim co řešim,tak asi skončim u febi


Ahoj kluci,problém mám takový. Když jedu tak z ničeho nic začne předek mlátit jako prase. A zase to přestane. Kotouče nemlátěj. Tak jsem tak jako okopával kola. A na levé straně jsem pozoroval volnější kolo. No nic zvednul jsem to ale nic jsem neschledal. Tak jsem poprosil aby se koukal jestli něco nepozná. Vzal jsem palici a mlátil jsem do pneumatiky. Bylo vidět,že kolo se chvěje. Největší vůle byla vidět na silentbloku toho ramene(esíčka). Je to přední spodní rameno. Ještě jsem koukal,že se mi sjíždějí vnitřky pneu. Na obou pneu. Jasná rozbíhavost. Tak jsem trošku zatočil spojovací tyče řízení. A ted ted už se s tím nedá opravdu jezdit. Prostě jedu a najednou to začne bláznit. Prostě jako kdybych brzdil s brutálně ohnutýma kotoučema. Jako dřív to dělalo jenom když jsem třeba sjížděl z dálnice a najednou to začalo mlátit.
Ještě jedno,na přední nápravě jsou tlumiče koni. Je na nich stavitelná tuhost kolečkem.
Ještě jedno,na přední nápravě jsou tlumiče koni. Je na nich stavitelná tuhost kolečkem.
tak jsem si dojel na technickou. A zamlátil jsem s kolama na plotnách. Hned jsem viděl příčinu. Spodní rameno,to rovné. A při tom jsem našel volnou tyčku stabilizátoru. Měl jsem to celé rozebrané a na nic jsem nepřišel. Potom jsem vzal velké hazetky a zkusil jsem zamáčknout čem jako do vnitř sedla. A to se trošku hýbalo. Schodou okolností jsem jel na technickou tak jsem si to tam zkusil. A fakt se to docela hýbalo.
Re: Klepe volant
Ahoj kluci, vibrace na volantu už řeším skoro rok a stále bez úspěchu. Někdy je to více, někdy méně. Je to při rychlostech 80-120 km/h a nejvíce při mírné akceleraci, nebo mírném brzdění. Prudká akcelerace a brzdění vibruje minimálně. Když dám na tempomat 110 a jedu 20 km, tak to chvíli vibruje hodně a chvíli třeba vůbec, asi dle toho zabírání.
Udělal jsem repas řízení, který odstranil klepání/loupání při rozjezdu a zastavování. Koupil jsem nové pneu, kola jsou OK, několikrát převažovaná a dělá to i na zimních pneu.
Také mi měnily nějaké silent bloky, ale bez efektu. Dle servisu je vše OK a neví co dál. Nechce se mi měnit metodou pokus omyl. Nemáte nějaký nápad? Případně někdo z Liberce a okolí, kdo by na to třeba přišel? Díky (E61 LCI)
Udělal jsem repas řízení, který odstranil klepání/loupání při rozjezdu a zastavování. Koupil jsem nové pneu, kola jsou OK, několikrát převažovaná a dělá to i na zimních pneu.
Také mi měnily nějaké silent bloky, ale bez efektu. Dle servisu je vše OK a neví co dál. Nechce se mi měnit metodou pokus omyl. Nemáte nějaký nápad? Případně někdo z Liberce a okolí, kdo by na to třeba přišel? Díky (E61 LCI)
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Klepe volant
Co stál nebo obnášel ten repas řízení? Už byly případy, že všelijaký třepání dělalo nakonec od zadní nápravy. Kola převážený všechny 4 ? Vůle přední nápravy se dobře odhalují na vibrační plošině STK.
Re: Klepe volant
Repas byl za 6000 + práce a říkal jsem, ať tam vymění radši vše co půjde. Hřeben je původní, ale byl OK. Nový olej řízení. Kola jsou komplet nová, respektive gumy, takže vyváženy 4 a disky jsou prý OK. Na vibračce to bylo loni a prý tam nic neviděl... již to řeším delší dobu.
Re: Klepe volant
http://ecars24.cz/servorizeni/1769-hreb ... izeni.html
Máte někdo zkušenosti?4500Kč minus 3000Kč za moje řízení, takže 1500Kč nové? 2 roky záruka? Nebo mam nechat repasovat své?Co si o tom myslíte?
http://ecars24.cz/nahradni-dily/2249-hr ... 5-e39.html
Máte někdo zkušenosti?4500Kč minus 3000Kč za moje řízení, takže 1500Kč nové? 2 roky záruka? Nebo mam nechat repasovat své?Co si o tom myslíte?
http://ecars24.cz/nahradni-dily/2249-hr ... 5-e39.html
Re: Klepe volant
Už jsem vyměnil skoro vše možné a pořád slyšim při brzdění,rozjíždění se a občas při prudčím zatočení loupnutí a někdy i bzučení, olej nový....