Pajsrem. Po pistoli nejužitečnějším upgradem "pouhé ruky".DirtyHarry píše:Právě že když to o 1,5 tuny odlehčíš - zvedneš auto a sundáš kolo - tak ti ta pouhá ruka stačíNajdi dobrej servis nebo zkus STK, těžko v tomhle případě na dálku radit. Jediné, co vím jistě, je to, že pouhou rukou nezjistíš nic - ty síly, které působí 1,5 tuny, rukou nenapodobíš ani vzdáleně.. Nebo jak myslíš,že to dělaj v servisech? Ultrazvukem..?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Klepani predni napravy e-34
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Asi takhle,taky jsem to řešil,pořád něco mlátilo,něolikrát jsem to měl na zvedáku a běhal okolo s pajcrama,byl jsem i na technický na těch plotnách,mlátil tam s tím snad 15minut a nic pořádně nenašel.Zkoušel jsem i něco měnit ale bez valného úspěchu.
Pak jsem se naštval,koupil celou nápravu novou a je po ťukání.Až když to bylo rozebraný začalo se ukazovat že tu je trošku vůle,tu je malinko a dohromady to prostě mlátí hodně.Ta náprava je poměrně složitá,už jen na řízení je 6 čepů a stačí když má každej minimální vůle a ve volantu už je to znát dost...
Doporučuju udělat komplet - to auto je pak uplně jiný,jako nový...A nebo se na to vykašlat uplně,protože budete jen vyhazovat peníze a nakonec stejně vyměníte všechno.
Pak jsem se naštval,koupil celou nápravu novou a je po ťukání.Až když to bylo rozebraný začalo se ukazovat že tu je trošku vůle,tu je malinko a dohromady to prostě mlátí hodně.Ta náprava je poměrně složitá,už jen na řízení je 6 čepů a stačí když má každej minimální vůle a ve volantu už je to znát dost...
Doporučuju udělat komplet - to auto je pak uplně jiný,jako nový...A nebo se na to vykašlat uplně,protože budete jen vyhazovat peníze a nakonec stejně vyměníte všechno.
-
DirtyHarry
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
No, já jsem tohle teďka řešil na své e39 - při nájezdu na hranu (frézování atp) mi to kleplo do řízení, ve vyšší rychlosti (cca 120) mi to při zatáčení občas zavibrovalo do volantu a při intenzivnějším brzdění mi vibroval volant (při přibrzďování či intenzivním brzdění nic).
Tak jsem koupil celou sadu ramen s tím, že ty vibrace prý budou kotouče. To se mi ale nezdálo, bo jsou předloni nové. Tak jsme to vzali na STK, zalomcovali s tím a kluci vyměnili "horní" ramena s tím, že vše ostatní je OK. Tak klepnutí při nájezdu na hranu zmizelo (včetně vibrací při brzdění), ale vibrace při zatáčení nikoli. Takže následovala ještě jednou STK a lomcování v rejdu! No a čepy "spodních" ramen byly nějak blbě "dojebaný", že napřímo nic, ale při zatočení kolama tam byla vůle.
Takže dneska je náprava jako nová, jen se mi při cca 130 trošku chvěje volant, což kluci říkali, že je vyvážením kol. To se dá jednoduše zistit přehozením zadních na předek a uvidíme. Takže až se mi do toho bude jedou chtít, zkusím to, abych měl klid...
Tak jsem koupil celou sadu ramen s tím, že ty vibrace prý budou kotouče. To se mi ale nezdálo, bo jsou předloni nové. Tak jsme to vzali na STK, zalomcovali s tím a kluci vyměnili "horní" ramena s tím, že vše ostatní je OK. Tak klepnutí při nájezdu na hranu zmizelo (včetně vibrací při brzdění), ale vibrace při zatáčení nikoli. Takže následovala ještě jednou STK a lomcování v rejdu! No a čepy "spodních" ramen byly nějak blbě "dojebaný", že napřímo nic, ale při zatočení kolama tam byla vůle.
Takže dneska je náprava jako nová, jen se mi při cca 130 trošku chvěje volant, což kluci říkali, že je vyvážením kol. To se dá jednoduše zistit přehozením zadních na předek a uvidíme. Takže až se mi do toho bude jedou chtít, zkusím to, abych měl klid...
