Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dálka e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#1 Příspěvek od jezour »

Dá se změřit jestli klíč vysílá signál do jednotky centrálu? Mam jen jeden klíč a nemam možnost vykoušet, jestli jestli je problém v klíči, nebo přijmu. Manuálně centrál funguje. Baterka v klíči nová.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

A párování s autem jsi zkoušel?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#3 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Zjistit se to dá určitě na čítači u nějakýho elektrotechnika. Druhá věc je, jestli je jeho signál spárovanej s přijímačem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#4 Příspěvek od jezour »

Díky za odpovědi. Abych to upřesnil. Auto jsem koupil pouze se servisním klíčem a u něj na kroužku je zvlášť DO(ne v klíči). Podle VIN jsem si v BMW objednal klíč bez DO, pouze ten se světlem za cca 1500,-. Ten sedí, ale těď mi nejde ta dálka. Něž budu objednávat klíč s dálkou za cca 4500,-, tak bych chtěl mít jistotu jestli to neni v příjmu.
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#5 Příspěvek od Zdenal »

Jak se páruje klíč s příjmačem ? Jen pro zajímavost, dík :wink:
peshi
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: ned 27.01.2008 01:00
Klubové ID: 2319

#6 Příspěvek od peshi »

Páruje se tak, že dáš klíček do zapalování, otočíš do polohy 1 (max 5 sekund), vytáhneš klíček, zmáčkeš a držíš tlačítko na otvirání dveří - to s tou šipkou vlevo dole. Pořád držíš a třikrát za sebou zmáčkeš tlačítko na otvírání - to se znakem bmw. Pak pustíš tlačítko se šipkou. Ledka na klíči 10x blikne a pak by se mělo odemknout a zamknout auto. Já mám teď s párováním problém, nechce se mi spárovat. Zkusím vyměnit baterii v klíčku. Co když to nepůjde, kam mám dál pokračovat? Díky
peshi
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: ned 27.01.2008 01:00
Klubové ID: 2319

#7 Příspěvek od peshi »

tak jsem vymenil baterku v klicku, zkousel snad desetkrat sparovat a nic. antena by mela byt v zadnim skle a jednotka - prijimac k dalkovemu ovladani by mel byt v C sloupku na strane ridice, je to tak? da se nejak zjistit, ze je prijimac vadny? Nekdo podobne zkusenosti - reseni?
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce
Klubové ID: 1819

#8 Příspěvek od Holly Moderátor »

Mno v zadním okně je anténa rádia, vzadu na sloupku je anténní zesilovač. Přijímač centrálu je ve zpětném zrcátku...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

Holly píše:Mno v zadním okně je anténa rádia, vzadu na sloupku je anténní zesilovač. Přijímač centrálu je ve zpětném zrcátku...
jak u čeho, E39 to bude mít spíš v zadním sloupku, E34 to má v zrcátku no,
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce
Klubové ID: 1819

#10 Příspěvek od Holly Moderátor »

MNo tak dle etk byly obě možnosti, asi. Na C sloupku se vyskytuje cosi jako circuit trap, nevím co si pod tím mám představit, to je pro modely s Radiovým ovládáním a ty první asi měly ještě IR ovládání. To jsem vyčetl...

Anténní zesilovač a anténu má E34 stejně jako E39, ta "past na okruhu" se nachází na C sloupku za spolujezdcem, jsou tam dvě krabičky, na rozmrazování okna a tahle.
peshi
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: ned 27.01.2008 01:00
Klubové ID: 2319

#11 Příspěvek od peshi »

tak jsem menil krabicku co je v C sloupku, dvakrat baterii v klicku, central normalne funguje, klicek se taky chova, jak ma, blika jak ma, jde s nim normalne nastartovat, takze je problem nekde v prijmu v nejake asi ridici jednotce ZKE, musim do bmw a nechat asi znovu nakodovat nebo nevim, uvidim co mi reknou, snad to nebude stat raketu:(
akmall
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od akmall »

Napis jak si dopadl. Mam stejny problem a ne a ne se to sparovat. Promejslim co dal.
peshi
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: ned 27.01.2008 01:00
Klubové ID: 2319

#13 Příspěvek od peshi »

zitra tam jedu, tak napisu, co mi rekli
Achilles_Warrior
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: sob 25.07.2009 00:00
Klubové ID: 2036
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Achilles_Warrior »

Ahoj. Mam stejny problem. Auto jsem koupil loni v lete. Mam k nemu dva klice, na jednom nefungovalo dalkove ovladani uz v nemecku a u druheho prestala fungovat dalka pred necelym rokem. Na internetu jsem objevil moznost vymeny baterie (pac 4500,- za novy se mi davat moc nechce...) takze jsem klic po urputne praci rozdelal (mam ten diamantovy) a vidim tam baterku... A ted dva dotazy, za prve na batarce je oznaceni VL2020 Panasonic, tu co jsem nasel ma oznaceni VL2020-1HF, mate nekdo zkusenost zda se jedna o stejnou baterii? A druhy dotaz, jak mam vubec tu puvodni vytahnout? Prijde mi ze je tam pripajena... Diky moc
akmall
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od akmall »

Klic jsem take rozrizl. A baterie je tam volne, pod tim plechem. Ale mel jsem to vevnitr cely takovy divny takze uz tam asi nekdo byl. Jeste jsem si stim parkrat hral ale stale to funguje jen jako manualni central.
Uvítam kazdou radu.
Jeste me napadlo, muze mi nejak pomoct diagnostika?
Odpovědět