No tak Franka, a jeho vypinač, jako viníka toho všeho se našel, tak ten zbytek už zvládneme. Aby z toho taky něco měli ostatní, tak se budeme bavit se schématem zapojení, které je na :
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1986% ... Manual.pdf
V předchozím příspěvku píšeš, že musíš přivést (+) na ten "silnej žluto-černej " viz obrázek níže, doufám, že ho uvidíš, když tak dávám i odkaz
http://vs31.sweb.cz//BC_tds.jpg
Teď si najdi na tom PDF schématu (odkaz výše) kapitolu 1220 Glow Plug Control. Tam ten černožlutý drát najdeš, jde od spínací skřínky na svorku 50 relé žhavení, je u něj napsáno .75 BK/YL (Black/Yelow). Při zapnutí klíčku tam musíš najít 12 Voltů - ty je tam nemáš? A když na něj (ten vlevo dole) přivedeš ručně (=máš tam vypínač) 12Voltů, tak OK ?
http://vs31.sweb.cz//Glow_Modul_Tds.jpg
Takže na PDF schématu si najdi schéma 1240 Start. Vpravo nahoře zase najdeš spínací skříňku a vidíš, že je svorky 50 spínací skříňky jde černý drát (Black) na relé blokování startu (Ty asi nemáš, mají jen automaty) a přes spoje C213-C101-S110 se dostane na brzdy, ohřev paliva, starter, komoru (11) giagnostické zásuvky a relé žhavení. Protože Ti to brzdí i startuje, tak tento obvod funguje, jen to nežhaví. Takže zpět na schéma 1220 :
Když přivedeš 12 Voltů na tu svorku 50 relé žhavení tak to žhaví. Takže ty diody jsou pravděpodobně OK. Když tam dáš těch 12 Voltů, tak to relé cvakne, nebo NE? To relé žhavení má sepnout, pokud je motor studený, pokud je teplý, tak už žhavit nemá. To zabezpečuje teplotní senzor NTC (Negative Temperature Coeficient) vpravo dole. Jenže když mají TDSka slabší vstřikovací čerpadlo, tak se to čidlo teploty vyblokuje, aby to žhavilo vždycky a problém je zdánlivě vyřešen. Nemá tam Frank další vychytávku?
Podle mne a schématu na svorce 50 relé žhavení musí být při zapnutí klíčku do druhé polohy (=žhavení) 12 Voltů. Relé žhavení podle teploty sepne, nebo NE, to si řídí ten teplotní NTC senzor. Ale pokud tam napětí není, bude někde vodič mezi C101 a S110 přerušen. Na komoře (11) diagnostické zásuvky je při 2. poloze klíčku 12 Voltů nebo NE?
Napsal jsem spíš otázky, ale odpovědi na ně by Tě měli dovést k vyřešení problému. Když tak mi pošli číslo na Franka, já se ho přeptám na ty jeho vychytávky - aby jich tam nebylo víc
