
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prázdná baterka po dvou dnech..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
brumlae34 píše:S baterkama je holt potíž, řešil jsem to i na e39 i na e34 auto jezdi no problem apak z niceho nic je vybito... Prostě baterka nedrží kapacitu, změři odběr apokud je všev normalu je po ni...
Přesně tak mi to řekl servisák, změřil baterku při zapnutí všech největších "spotřebičů" v autě s motorem v chodu a když nevykazovala abnormální hodnoty, rovnou řekl že je v hajzlu.. Nicméně se obávám i toho ježka, ale to jen proto, že o něm tady lidé mluví jako o tradičním problému - takže mě to asi taky nemine...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Tak měla asi většina z vás smutnou (ne neřešitelnou) pravdu. Po čtyrech dnech v garáži jsem dnes nenastartoval - vše svítí a funguje, ale baterka ani neotočí starterem. Ježek je tedy asi v hajzlu... mohl by mi tady někdo hodit odkaz na vlákno nebo stránku, kde je to polopaticky řešené? Se z toho poseru.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?
e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
milo píše:pyron: ja ho kupoval v ACI, stal 1666 Kc vc. dph (nekdy na podzim), ted jsem to tam ale nenasel
Tak to bych byl ochoten dát, ještě musim najít někoho, kdo se zná s někým, kdo to umí koupit bez daně nebo ještě nějak levněji


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Kontaktovat uživatele:
alpineman píše:sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?
e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).
Předřadné odpory pro větrák ( teda alespoň u mé e34 m50B20 s klimou z roku 92 ) jsou na straně řidiče. Od strany spolujezdce taháš filtr. Jinak akumulátor je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. (pokud ji nemáš v motorovém prostoru)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to v prdeli, jeden den auto bylo v garáži a baterka byla vytlučená tak, že nešel ani centrál. Ježek byl přitom odpojený. Mě teď čeká asi velmi dlouhé hledání chyby, protože diagnostika prej nic takového jen tak nenajde (třeba dojebaný relátko) a vzhledem k výbavě to může být cokoliv. Jsem hrozně nasranej a hlavně zklamanej, sice 10 let staré auto, ale tohle je moc. Snad to nebude nic velkeho..
Doporučil bych ti zapojit si ampermetr mezi baterku a zkoušet postupně vytahovat pojistky jednotlivých větví.Jinak pozor na klidový režim (přepne se to do režimu spánku cca za 15 minut).U automatu udajně pohasne podsvětlení řadičky.Nemělo by to zase tak dlouho trvat.U mé 523i byl odběr asi 1,5 A po dobu než auto usne.Při spánku by mělo být do 20 mA,ale to už je fakt hrana.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Baterku mám měsíc novou.. sázel jsem na ježka, což je dle zdejších členů klasika u e39. Dneska to vezu do neznačkového, ale jinak velmi slušně vybaveného servisu. Řekli mi rovnou, že to nebude na diagnóze k nalezení, že se bude muset zkoušet a čekat.. Doufám že to najdou, protože jinak mám to auto k hovnu. Pochopitelně bych další řešení viděl na výlet do autorizovaného servisu, mám pocit že nejbližší mám v K.Varech. Odpoledne to tam vezu, budu referovat...
ZesikE34 píše:Já měl ten samý problém u E34 a zjistil jsem že to děla posunutej zámek u kufru,takže mi pořád svítily světýlka v kufru a za 2 dny šla baterka do kelu...zkus tohle....
Jak tady psal zesikE34 zažil jsem u jiného auta špatný spínač kufru a zůstávala svítit lampička v kufru.To by také mohl být důvod.Zjistídš jednoduše odpojením lampičky.Také se dělo nepravidelně jen při použití kufru.