Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prázdná baterka po dvou dnech..

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od pepino5xx »

Jo a tak běhá pod palubkou a dělá nepořádek a užírá ti baterku :D
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#22 Příspěvek od brumlae34 »

S baterkama je holt potíž, řešil jsem to i na e39 i na e34 auto jezdi no problem apak z niceho nic je vybito... Prostě baterka nedrží kapacitu, změři odběr apokud je všev normalu je po ni...
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Pyron »

brumlae34 píše:S baterkama je holt potíž, řešil jsem to i na e39 i na e34 auto jezdi no problem apak z niceho nic je vybito... Prostě baterka nedrží kapacitu, změři odběr apokud je všev normalu je po ni...

Přesně tak mi to řekl servisák, změřil baterku při zapnutí všech největších "spotřebičů" v autě s motorem v chodu a když nevykazovala abnormální hodnoty, rovnou řekl že je v hajzlu.. Nicméně se obávám i toho ježka, ale to jen proto, že o něm tady lidé mluví jako o tradičním problému - takže mě to asi taky nemine...
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Pyron »

Tak měla asi většina z vás smutnou (ne neřešitelnou) pravdu. Po čtyrech dnech v garáži jsem dnes nenastartoval - vše svítí a funguje, ale baterka ani neotočí starterem. Ježek je tedy asi v hajzlu... mohl by mi tady někdo hodit odkaz na vlákno nebo stránku, kde je to polopaticky řešené? Se z toho poseru.. :roll:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Pyron »

Tak ježek je venku, domluven náhradní (=opravený) jiný kus a teď jen doufat, že to bude s novým ježkem OK. Je mi stále divné, že se "vadný" ježek u mě projevil "jen" vybitím baterie. Větráky totiž fachaly normálně. Tak teď jen čekat, kdy zase ráno nenastartuji :roll:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od milo »

jak to dopadlo? byl to jezek?

ja si o nej celkem solidne popalil ruce, takze verim, ze odber, kdyz nefunguje jak ma a neco tam zkratuje, muze byt solidni :twisted:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Pyron »

Stále čekám na ježka, ale na noc ho odpojuji, je to otázka pár vteřin - odsunu tapec a vytahnu konektor. Zatim vždy ok, takže to na toho ježka fakt vypadá... Kdyby měl někdo možnost sehnat nového ježka za rozumné peníze ( i bez dokladu), tak mi napište 8)
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od alpineman »

sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?

e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od milo »

pyron: ja ho kupoval v ACI, stal 1666 Kc vc. dph (nekdy na podzim), ted jsem to tam ale nenasel
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Pyron »

milo píše:pyron: ja ho kupoval v ACI, stal 1666 Kc vc. dph (nekdy na podzim), ted jsem to tam ale nenasel

Tak to bych byl ochoten dát, ještě musim najít někoho, kdo se zná s někým, kdo to umí koupit bez daně nebo ještě nějak levněji 8) Od doby co mám net si nákupy bez slev neumim představit - o tom by mohl vyprávět AC 8)
ZaK
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pon 11.02.2008 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od ZaK »

alpineman píše:
sqeezer píše:Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?

e34 by mít ježka nemělo (snad až od e39). Ale jen předřadné odpory. Demontáž je snadná - 10min. Kastlík ven -> odštoubuj tapec mezi podlahou a palubkou -> do modulu odporů vede pár drátů -> je to malá kostička se třemi vinutými pérky (asi 3×3×3cm).


Předřadné odpory pro větrák ( teda alespoň u mé e34 m50B20 s klimou z roku 92 ) jsou na straně řidiče. Od strany spolujezdce taháš filtr. Jinak akumulátor je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. (pokud ji nemáš v motorovém prostoru)
ZesikE34
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 09.04.2010 00:00

#32 Příspěvek od ZesikE34 »

Já měl ten samý problém u E34 a zjistil jsem že to děla posunutej zámek u kufru,takže mi pořád svítily světýlka v kufru a za 2 dny šla baterka do kelu...zkus tohle....
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Pyron »

Tak je to v prdeli, jeden den auto bylo v garáži a baterka byla vytlučená tak, že nešel ani centrál. Ježek byl přitom odpojený. Mě teď čeká asi velmi dlouhé hledání chyby, protože diagnostika prej nic takového jen tak nenajde (třeba dojebaný relátko) a vzhledem k výbavě to může být cokoliv. Jsem hrozně nasranej a hlavně zklamanej, sice 10 let staré auto, ale tohle je moc. Snad to nebude nic velkeho..
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#34 Příspěvek od Elektro »

Doporučil bych ti zapojit si ampermetr mezi baterku a zkoušet postupně vytahovat pojistky jednotlivých větví.Jinak pozor na klidový režim (přepne se to do režimu spánku cca za 15 minut).U automatu udajně pohasne podsvětlení řadičky.Nemělo by to zase tak dlouho trvat.U mé 523i byl odběr asi 1,5 A po dobu než auto usne.Při spánku by mělo být do 20 mA,ale to už je fakt hrana.
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#35 Příspěvek od Holly Moderátor »

MNo a baterku jsi už zkoušel novou??? Jak ti tady brumlae34 radil?
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#36 Příspěvek od Elektro »

Ještě bych zkusil dobíjení při nastartovaném motoru by jsi na baterce měl doměřit něco kolem 13,5 - 14 V.Pak ty odběry a jestli je odber do těch 20mA ,tak bych koupil baterku.Jak je stará ? :?:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Pyron »

Baterku mám měsíc novou.. sázel jsem na ježka, což je dle zdejších členů klasika u e39. Dneska to vezu do neznačkového, ale jinak velmi slušně vybaveného servisu. Řekli mi rovnou, že to nebude na diagnóze k nalezení, že se bude muset zkoušet a čekat.. Doufám že to najdou, protože jinak mám to auto k hovnu. Pochopitelně bych další řešení viděl na výlet do autorizovaného servisu, mám pocit že nejbližší mám v K.Varech. Odpoledne to tam vezu, budu referovat...
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Pyron »

Připomínám, že se vybití baterky děje nárazově a umí se zcela vybít i po jednom dni tak, že nejde centrál nebo např. páté dveře... Proto je jakékoliv měření v nekonkrétní chvíli asi slepá cesta.
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#39 Příspěvek od Elektro »

ZesikE34 píše:Já měl ten samý problém u E34 a zjistil jsem že to děla posunutej zámek u kufru,takže mi pořád svítily světýlka v kufru a za 2 dny šla baterka do kelu...zkus tohle....


Jak tady psal zesikE34 zažil jsem u jiného auta špatný spínač kufru a zůstávala svítit lampička v kufru.To by také mohl být důvod.Zjistídš jednoduše odpojením lampičky.Také se dělo nepravidelně jen při použití kufru.
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#40 Příspěvek od Holly Moderátor »

U touringo by si lampičky všiml :wink:
Odpovědět