Všechny vás zde zdravím.Stal jsem se poprvé majitelem BMW a nějak se mi nezdá kouřivost vozu.Vyměnil jsem vzduch filtr.Startuje ,neškube ani nechcípá.Při rozjezdu trošku zakouří ,vždy když se víc přidá zakouří.Při plném kouří víc jak tatrovka.Měl jsem Passata a toto neznám.Nechce se mi věřit ,že u BMW je to normální. Budu-li muset ,tak vyměním vstřiky nebo nechám třeba seštelovat čerpadlo,nebo kýho čerta.Ale kurňa BMW kouřit nebude.Děkuji všem za odpovědi.
Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku.
Jak je na tom auto výkonově?
Marda píše:Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku. Jak je na tom auto výkonově?
Kouř je černý.Výkonově nevím ,ale passat takto nezrychloval ,Nechám udělat diagnostiku.Jenom mne to zmátlo,páč v jiných sekcí fora se píše,že je to normální.Původ má v Itálii a já ho koupil od strýce a ten zase v bazaru.Jestli je čiplej taky nevím a ze svejma zkušenostma to beztak nepoznám.
Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen
kott2 píše:Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen
A to by kouřilo stabilně při vysokých otáčkách a nebo jenom když je v záběru?
pri vyssich otackach v zabere aj na volnobech .Ked tie hadicky prepojis a dalsi pomocnik bude pridavat plyn pri volnobehu a nebude to dymit je zly EGR jednoduche a nedas zato nic
Plnící tlak turbodmychadla a hodnotu nasávaného vzduchu máš na diagnostice OK? Myslím porovnání dle požadovaných a skutečných hodnot. Z těchto dvou hodnot se dá vyčíst opravdu hodně informací a pak lze i jednoduše závadu lokalizovat. Moderní BMW Common-Rail motor by kouřit neměl.
EGR to dělat nebude, recirkulace funguje jen v nízkých otáčkách a nemá vliv na kouř z výfuku, nebo jen minimálně (pokud by byl zaslepenej).
Pokud je černej kouř po naložení, jde o nespálenou naftu jak jsem psal výše. Takže moc nafty, málo kyslíku, nebo obojí. Taky jsem měl kdysi Passata TDi
Nevim jak vy ale když vidim jakoukoliv AUDI TDI když tomu šlape tak se hulí jak z čerta.
Oktávky nové jsem neviděl. Možná starší čipované ty taky hulily.
jinak BMW jsem snad viděl párkrát hulit u starého TDS jinak novější CR motory zatim ne.
Já kouřivost při sešlápnutím plynu vyřešil výměnou odlučovačem oleje (jakýsi filtr na vaně nebo co). Vím, že tohle dělalo před pár lety kámošovi u 530d, prý to nechal vyměnit. Zajel jsem do Inveltu, řekl jim, ať udělají i tohle, stálo to kolem 2500,- Kč a je po kouření... Sám nevím co to je a k čemu to tam je, ale pomohlo to.
Me 530d zakouri, kdyz jedu delsi dobu klobouka a potom prudce pridam napr na 2ce. Kdyz za chvili pridam znovu, uz to nekouri. Pouze pri delsi jizde na klobouka. Asi to taky nebude v poradku, ale vykonove vse v ok
Dneska jsem si taky všiml, že při sešlápnutí na podlahu je za mnou trochu kouř. Je hnědé barvy. Ještě tak před týdnem to nekouřilo vůbec. Nevíte, co se mohlo stát?