Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525 r.2002 kouří

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#1 Příspěvek od viktos »

Všechny vás zde zdravím.Stal jsem se poprvé majitelem BMW a nějak se mi nezdá kouřivost vozu.Vyměnil jsem vzduch filtr.Startuje ,neškube ani nechcípá.Při rozjezdu trošku zakouří ,vždy když se víc přidá zakouří.Při plném kouří víc jak tatrovka.Měl jsem Passata a toto neznám.Nechce se mi věřit ,že u BMW je to normální. Budu-li muset ,tak vyměním vstřiky nebo nechám třeba seštelovat čerpadlo,nebo kýho čerta.Ale kurňa BMW kouřit nebude.Děkuji všem za odpovědi.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od Marda »

Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku.
Jak je na tom auto výkonově?
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#3 Příspěvek od viktos »

Marda píše:Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku.
Jak je na tom auto výkonově?



Kouř je černý.Výkonově nevím ,ale passat takto nezrychloval :wink: ,Nechám udělat diagnostiku.Jenom mne to zmátlo,páč v jiných sekcí fora se píše,že je to normální.Původ má v Itálii a já ho koupil od strýce a ten zase v bazaru.Jestli je čiplej taky nevím a ze svejma zkušenostma to beztak nepoznám.
kott2
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#4 Příspěvek od kott2 »

Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#5 Příspěvek od viktos »

kott2 píše:Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen



A to by kouřilo stabilně při vysokých otáčkách a nebo jenom když je v záběru?
kott2
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#6 Příspěvek od kott2 »

pri vyssich otackach v zabere aj na volnobech .Ked tie hadicky prepojis a dalsi pomocnik bude pridavat plyn pri volnobehu a nebude to dymit je zly EGR jednoduche a nedas zato nic
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od TOPCAR »

Plnící tlak turbodmychadla a hodnotu nasávaného vzduchu máš na diagnostice OK? Myslím porovnání dle požadovaných a skutečných hodnot. Z těchto dvou hodnot se dá vyčíst opravdu hodně informací a pak lze i jednoduše závadu lokalizovat. Moderní BMW Common-Rail motor by kouřit neměl. :wink:
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od Marda »

EGR to dělat nebude, recirkulace funguje jen v nízkých otáčkách a nemá vliv na kouř z výfuku, nebo jen minimálně (pokud by byl zaslepenej).
Pokud je černej kouř po naložení, jde o nespálenou naftu jak jsem psal výše. Takže moc nafty, málo kyslíku, nebo obojí. Taky jsem měl kdysi Passata TDi :oops:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#9 Příspěvek od Don »

j cipnuty pasici a ochcavky umi slusne sypat brikety kdyz jim das napit, je mozne, ze ro bmw dela taky, ale nikdy jsem to nevidel :)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
wilicim
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: Mělník

#10 Příspěvek od wilicim »

Ona se 525 .2002 delala v naftě?
viktos
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.04.2010 00:00

#11 Příspěvek od viktos »

wilicim píše:Ona se 525 .2002 delala v naftě?



ano. 525d 120kw
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#12 Příspěvek od Filozof »

Nevim jak vy ale když vidim jakoukoliv AUDI TDI když tomu šlape tak se hulí jak z čerta.
Oktávky nové jsem neviděl. Možná starší čipované ty taky hulily.

jinak BMW jsem snad viděl párkrát hulit u starého TDS jinak novější CR motory zatim ne.



Něco tam bude rozbitý určitě :D
wilicim
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: Mělník

#13 Příspěvek od wilicim »

viktos píše:
wilicim píše:Ona se 525 .2002 delala v naftě?





ano. 525d 120kw

Facelift se dělal v 3.0 nebo se pletu?
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#14 Příspěvek od Lukke »

Já kouřivost při sešlápnutím plynu vyřešil výměnou odlučovačem oleje (jakýsi filtr na vaně nebo co). Vím, že tohle dělalo před pár lety kámošovi u 530d, prý to nechal vyměnit. Zajel jsem do Inveltu, řekl jim, ať udělají i tohle, stálo to kolem 2500,- Kč a je po kouření... Sám nevím co to je a k čemu to tam je, ale pomohlo to. :)
Wocky
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: ned 20.02.2005 01:00
Bydliště: Dolní Kralovice

#15 Příspěvek od Wocky »

viktos napsal:
wilicim napsal:
Ona se 525 .2002 delala v naftě?





ano. 525d 120kw

Facelift se dělal v 3.0 nebo se pletu?


Předfacelift i facelift se vyráběl v 3.0d, jen byl rozdílný výkon. 525d se dělal tuším od nějakého měsíce roku 2000. A pak se taky dával do e39 2.0d
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od milo »

Me 530d zakouri, kdyz jedu delsi dobu klobouka a potom prudce pridam napr na 2ce. Kdyz za chvili pridam znovu, uz to nekouri. Pouze pri delsi jizde na klobouka. Asi to taky nebude v poradku, ale vykonove vse v ok
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#17 Příspěvek od StepanMatl »

Dneska jsem si taky všiml, že při sešlápnutí na podlahu je za mnou trochu kouř. Je hnědé barvy. Ještě tak před týdnem to nekouřilo vůbec. Nevíte, co se mohlo stát?
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#18 Příspěvek od Lukke »

StepanMatl: Už jsi někdy měnil ten odlučovač oleje? Viz můj poslední příspěvek.
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#19 Příspěvek od StepanMatl »

Neměnil, mám auto půl roku... Nevíš o někom kdo by to vyměnil? Do Inveltu se mi nechce :)
Odpovědět