Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 problem se starty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tommybmw
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Tommybmw »

Zdravim bmwklubaky, mam problem se starty me 525d a chtel bych se zeptat zda-li se s tim uz nekdo nesetkal, popripade jestli nekdo netusi cim by to mohlo byt.
Za studena i za tepla startuje bez problemu, ale problem nastane kdyz nekam prijedu a priblizne po dvou hodinach chci odjet. Nazhavim, startuju a motor chytne (jenom skytne) a okamzite chcipne nebo nechytne vubec a jenom toci starter... Kdyz ho necham stat dyl, motor vychladne
a nastartuje bez problemu.
Nesetkal se s tim nekdo?
Tommybmw
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Tommybmw »

Tak jsem to pichnul na Carsoft a vyhodilo chybu 1E25 RPM Control.
Nevi nekdo copak to znamena? Tipnul bych to na cidlo otacek kliky, ale jisty si nejsem...
Rade
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 28.12.2008 01:00
Klubové ID: 1769

#3 Příspěvek od Rade »

Mám úplně ten samý problém s E39 530d. Stává se mi to při popojíždění po městě, krátké trasy, krátké postávání...
Přijde mi, že to má něco společného s teplotou motoru, vždycky mám problém když to není ani studený ani teplý...
Tommybmw
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Tommybmw »

Tak to mne prave kratke trasy nedelaji vetsinou zaden problem... Problem nastane jak jsem psal kdyz se motor ohreje a pak necham auto treba 2 hodinky stat a pak chci nastartovat, bud vubec nechytne nebo nebo chytne a hned chcipne...

Prosim Vas nevi nekdo co presne znamena ta chyba 1E25?
Rade
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 28.12.2008 01:00
Klubové ID: 1769

#5 Příspěvek od Rade »

podívej se sem, myslím že je to náš problém

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=78055
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Na http://wds.qclt.com/release/de/e39new/index.htm se píše :

Drehzahlüberwachung DDE 4.0
Zwei Geber sorgen für die Drehzahlüberwachung des Motors:
• Drehzahlgeber Kurbelwelle
• Hallgeber Nockenwelle

Fehler in den Signalen dieser Geber werden in einem dieser Fehlercodes festgehalten:

0335 "Drehzahl Kurbelwelle"
mögliche Fehlerarten:
- Motor hat überdreht
- Signal dynamisch unplausibel

1E25 "Überwachung Drehzahlgeber"
mögliche Fehlerarten:
- Nockenwellensignal Frequenz zu hoch
- Ausfall Drehzahlgebersignal Kurbelwelle
- Kurbelwellengebersignal dynamisch unplausibel
- Ausfall Nockenwellengebersignal

Kontrola otáček DDE 4.0
Kontrolu otáček motoru zabezpečují dva snímače:
• Snímač otáček klikové hřídele
• Snímač otáček vačkové hřídele

Chyby těchto snímačù se uloží jako chybové kódy:

• 0335 "počet otáček klikové hřídele" - možné příčiny:
- přetočení motoru
- signál snímače otáček klikové hřídele je nehodnověrný

• 1E25 "kontrola snímače otáček" - možné příčiny:
- příliš vysoké otáčky vačkového hřídele
- výpadek snímače otáček klikové hřídele
- signál snímače otáček vačkové hřídele je nehodnověrný
- výpadek snímače otáček vačkové hřídele
Tommybmw
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Tommybmw »

2starml: Diky moc! Podle toho tvojeho popisu to vypada spis na cidlo na vacce. Takze objedname, vymenime a uvidime:-) Pokud se to nezlepsi tak objedname i na kliku a snad by mel byt pokoj...[/url]
Tommybmw
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Tommybmw »

Takze cidlo na vacce vymeneno asi pred dvemi tydny a od te doby zadny problem s nastartovanim at ma motor jakoukoliv teplotu:-)
Mam radost a snad tohle tema pomuze i nekomu jinemu se stejnym problemem;-)
Odpovědět