Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

smazat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
barnys
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#1 Příspěvek od barnys »

....
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Mám za to že jsou jiná.
barnys
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#3 Příspěvek od barnys »

a nevis v cem?
keegan
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pon 24.08.2009 00:00
Bydliště: Highland
Klubové ID: 2744

#4 Příspěvek od keegan »

když jsem u toho TZ, je možné legálně přihlásit starší tažné zařízení :roll: ?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Pokud máš k němu typový list, tak bez problému
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Klubové ID: 2165

#6 Příspěvek od Kuaja »

tak já jsem prošel opačnou cestu - tj. TZ z touru na sedana. Bylo to nějaký tažný zastavěný origo v BMW, ale nebyla ta Vestfalia - nicméně je to taky bajonet.
Zastavoval jsem u před FL e39.

tour má o něco větší vzdálenost od zadní hrany té vzpěry, co se nastrkuje do nosníku v kufru, ke středu děr (nevím, jestli to úplně dobře popisuju) - cca o 4 mm - vzhledem k tomu, že e39 má už předvrtaný díry, tak je musíš převrtávat a vychází "díra do díry" posunutá o 4 mm (zhruba) - takže to je trochu protivný - ale převrtal jsem to a utáhnul to velmi poctivě a tahám za tím 2t hengr s koněma a v pohodě.
Jinak díl v nárazníku je úplně stejnej a všechno jde na pohodu popř. snadno upravit.

Kombík a sedan mají jinou elektriku (a ta se zase ještě může hodně lišit zapojením do svorkovnice v kufru atd.), ale kabeláž je možno zakoupit samostatně a nebo já jsem to normálně postaru zapojil na kabely světel (check nesvítí).

K tažnému je třeba mít typový list a nebo stačí starý techničák původního auta, kde je to zapsaný a nějaký potvrzení o montáži nebo tak něco a v pohodě to zapíšou.
barnys
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: ned 14.03.2010 01:00

#7 Příspěvek od barnys »

diky tohle jsem potreboval slyset takze ted se jen rozhodnout jestli to mam vrtat . :roll:
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Klubové ID: 2165

#8 Příspěvek od Kuaja »

no, zalezi na tom, jaky TZ muzes koupit a za kolik..
koukni na ceny novych a potom zvazit - pevny (nebajonetovy) tazny bych si asi koupil novy, ale jestli mas treba bajonet za dobrou cenu, tak to tam juplne v pohode das.
Vrta se o kousek.

Mel jsem k tomu nekde navod EBA - o vikendu muzu pohledat.
Odpovědět