Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 zapojení alarmu, schémata, ETM

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#1 Příspěvek od Dan td »

Zapojoval tu někdo dodatečně alarm do e39 ? Jde mi o zkušenosti, jak a kam připojit centrál, atd...

Dál bych potřeboval schémata pro e39, např. jestli existuje ETM pro e39 apod... - nic jsem tu nenašel.

Pokud jsem správně googlil, ak ovládání centrálu je kladným impulsem ? Pokud by nebylo ETM, sháním alespoň schéma centrálu a zapalování.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#2 Příspěvek od Elektro »

Mám za to že záporným,napojoval jsem to na pravé straně u dveří.Jen si nejsem jistý jestli jsem to netahal ,až do dveří.Myslím že to tam bylo datové.Jinak blinkry jsou každý zvlášť doporučuji oddělit diodama- přední,boční,zadní na light modulu na pravém A sloupku (u nohou spolujezdce).Spínače dveří jsou ve svazku na pravém prahu.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Blinkry se musí oddělit diodama,protože při vypnutém stavu do nich z lichtmodulu vede kostra a pokud tam pustíš z alarmu + tak odpálíš lichtmodul.
Jinak,ovládání centrálu,dveřní spínače a kufr,napájení,+ přes klíček,tak to vše napíchneš přímo u grundmodulu za kastlíkem spolujezdce.
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od Elektro »

Dával jsem diody asi 3A - 6Ks
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#5 Příspěvek od Birkoff »

Schémata se jmenují WDS.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Tak tak, u E39 už je to ve WDS. Kdyžtak mám, kdyby ses pro to u mě chtěl stavit.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#7 Příspěvek od Dan td »

WDS už jsem sehnal, nicméně pro starší e39 tam právě schéma centrálu není :-(
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Aha... A není tam ZKE IV stejně jako v novějších E36? Nebo třeba Groundmodule 5 jako v E46?
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#9 Příspěvek od Dan td »

To ještě nevím, auto jsem zatím nekuchal, alarm je někde ve spárech České pošty. Ale už mě to taky napadlo, uvidíme, bylo by to nejjednodušší.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#10 Příspěvek od jurasis »

Hlavně to s E36 má společnýho jen modrobílou vrtuli... :!: Kéž by to bylo "píchni na tyhle čtyři piny a hotovo"...
Neexistuje funkční CANmodul do E39ky. Ani dovnitř, ani ven.
Jediná šance je napíchnout silové vodiče (blinkry byly zmíněny), lock/unlock ve dveřích přímo od zámku, a pod. K testování možného způsobu znásilnění dálky jsem se ještě bohužel nedostal.
Dane, pochopil jsem správně, že chceš origo dálku vynechat?
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#11 Příspěvek od libovka »

Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#12 Příspěvek od Dan td »

libovka: Náhodou si nepamatuješ, který to jsou ? :P

jurasis: Hodlám to zapojit tak, že origo funkce ( dálka, zamykání, dojezdy, EWS, atd... ) zůstanou zachované, k tomu to půjde zamknout Magicarem + dálkový start. CAN-BUS modul není třeba, všechno jde, když se chce. Asi bych se tím prokousal a proměřil sám, ale rady, které dostávám tady a do SZ mi ušetří mraky času.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

libovka píše:Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.
Takže tam je GM V?
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#14 Příspěvek od jurasis »

Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení... :wink: . Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.

Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají... :wink:
Proto jsem se sem přilepil... 8)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#15 Příspěvek od libovka »

jurasis píše:Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení... :wink: . Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.

Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají... :wink:
Proto jsem se sem přilepil... 8)
Tahat po autě budeš pouze dva dráty.Sirénu a hlídání přední kapoty.Vše ostatní se dá pripojit za kastlíkem spolujezdce. :wink:
Odpovědět