Zdar mám problem ,nechce mě startovat auto je to bmw e34 525tds105kw ,rv93.diagnostika nic neukázala.prostě chci nastartovat za studena.chitne až na po páte.žhavyčky jsou nove.bylo mě řečeno že to je čerpadlo v nádrži že neudrží naftu,jak tam je prej mín jak 20litru.at prej koupim plnou a uvidíse,.tak jsem ji koupil a tejden to startovalo v pohodě a ted to dělá zas.nevite co stím .dik za všechny rady předem...
bud je špatnej spodek,,,nebo je špatnej horní díl s elektronikou...ted to řešim a fakt jsem z toho hotovej..
přišli mi dvě čerpadla ..jedno nejspíš prorostlý spodek od bionafty...a na druhém špatná elektronická hlava...nemám ani prachy ani čerpadlo...
zjistil jsem že mi prosakuje pod horním víčkem..to je eště v poho..ale elektrinická horní část je trošku horší ,ale nic hroznýho teplý starty jsou zapříčiněný nejspíš ko baterií a slůabšími točky starteru..ale pro jistotu se najede 200km načtou se data prohodí se horni elektronická část a uvidíme..
dá se zjistit jestli je špatná elektronika taky tak že to při určitý rychlosti škubne ..mě konkrétně při 180 škubne jakoby omezovač a hned se to zas chytne a valí vesele dál...
Na podávací čerpadlo bych to neviděl,to se neprojeví při startu,ale po ujetí určité vzdálenosti - než motor vysaje to,co je ve filtru a v hadicích. Pak už stačí jen přidat plyn a je KO. Poznáš to podle bublinek (pěny) v té průhledné hadici od filtru k vstřikovacímu čerpadlu. Dlouhý studený starty jsou a): žhaviče v řiti, b): tlaky v řiti. Zkusil bych průměrnej servis,kde mají měřák tlaků - našroubovat,odpojit vstřikovací čerpadlo a nasucho protočit,jak bude komprese pod 20,je to jasný.
Když se tady baví o podávacím čerpadle, neví někdo tak z hlavy, kde se nachází relátko pro podávací čerpadlo? nebo typ relátka či číslo označení aby se na něj dalo zaměřit? a v případě že je porucha v kabeláži zda-li to někdo napojil na tvrdo na baterku nebo aspoň přes sepnutí klíče?
Jarouch píše:Kolik to má najeto??? nech změřit tlaky jestli už motor neni moc vyběhanej pak v zimě nestartuje
mužu tě ubespečit že 525TDS s tlakem 16 při 20C pod nulou s novejma žavakama chytá na otočení jedno takový sem měl doma asi 5let najeto asi 600000km a nechytalo jenom zahřátý
Jarouch píše:Kolik to má najeto??? nech změřit tlaky jestli už motor neni moc vyběhanej pak v zimě nestartuje
mužu tě ubespečit že 525TDS s tlakem 16 při 20C pod nulou s novejma žavakama chytá na otočení jedno takový sem měl doma asi 5let najeto asi 600000km a nechytalo jenom zahřátý
Mě ubezpečovat nemusíš... mam tds za sebou... myslel jsem když tlaky jsou minimální tak ti diesel nechytne ani kdyby nevim co... tlaky 16 dokážou vytvořit teplotu zápalu...