Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 ŠPATNE STARTY

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od bmwkrkonose »

Zdar mám problem ,nechce mě startovat auto je to bmw e34 525tds105kw ,rv93.diagnostika nic neukázala.prostě chci nastartovat za studena.chitne až na po páte.žhavyčky jsou nove.bylo mě řečeno že to je čerpadlo v nádrži že neudrží naftu,jak tam je prej mín jak 20litru.at prej koupim plnou a uvidíse,.tak jsem ji koupil a tejden to startovalo v pohodě a ted to dělá zas.nevite co stím :( :( .dik za všechny rady předem...
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#2 Příspěvek od bmwkrkonose »

Nikdo nic :oops:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#3 Příspěvek od pragdejf »

promin za ot, ale to si o to primo rika. co znova natankovat?
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#4 Příspěvek od bmwkrkonose »

je tam 50litru nafty.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#5 Příspěvek od radokrno »

čerpadlo...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#6 Příspěvek od radokrno »

bud je špatnej spodek,,,nebo je špatnej horní díl s elektronikou...ted to řešim a fakt jsem z toho hotovej..
přišli mi dvě čerpadla ..jedno nejspíš prorostlý spodek od bionafty...a na druhém špatná elektronická hlava...nemám ani prachy ani čerpadlo...
zjistil jsem že mi prosakuje pod horním víčkem..to je eště v poho..ale elektrinická horní část je trošku horší ,ale nic hroznýho teplý starty jsou zapříčiněný nejspíš ko baterií a slůabšími točky starteru..ale pro jistotu se najede 200km načtou se data prohodí se horni elektronická část a uvidíme..
dá se zjistit jestli je špatná elektronika taky tak že to při určitý rychlosti škubne ..mě konkrétně při 180 škubne jakoby omezovač a hned se to zas chytne a valí vesele dál...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#7 Příspěvek od radokrno »

ale třeba ne...
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Jarouch »

Kolik to má najeto??? nech změřit tlaky jestli už motor neni moc vyběhanej pak v zimě nestartuje :wink:
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#9 Příspěvek od DirtyHarry »

Na podávací čerpadlo bych to neviděl,to se neprojeví při startu,ale po ujetí určité vzdálenosti - než motor vysaje to,co je ve filtru a v hadicích. Pak už stačí jen přidat plyn a je KO. Poznáš to podle bublinek (pěny) v té průhledné hadici od filtru k vstřikovacímu čerpadlu. Dlouhý studený starty jsou a): žhaviče v řiti, b): tlaky v řiti. Zkusil bych průměrnej servis,kde mají měřák tlaků - našroubovat,odpojit vstřikovací čerpadlo a nasucho protočit,jak bude komprese pod 20,je to jasný.
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov

#10 Příspěvek od VlastikS »

Když se tady baví o podávacím čerpadle, neví někdo tak z hlavy, kde se nachází relátko pro podávací čerpadlo? nebo typ relátka či číslo označení aby se na něj dalo zaměřit? a v případě že je porucha v kabeláži zda-li to někdo napojil na tvrdo na baterku nebo aspoň přes sepnutí klíče?

Dobrý už jsem našel. :lol: Kdyby náhodou chtěl někdo vědět.
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... %E8erpadla
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#11 Příspěvek od tds »

Padá ti nafta! vyřeš všechny netěsnosti v paliv. systému vč. netěsnícího čerpadla.
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#12 Příspěvek od bmwkrkonose »

Hževičky jsou nové,při mrazu -20stupnu tak to chitalo uplně v pohodě na první otočení.Blbne to posledních 14dní.
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#13 Příspěvek od bmwkrkonose »

Ve čtvrtek to asi pojede na dilnu.
Uživatelský avatar
Matrix Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 126
Registrován: čtv 17.03.2005 01:00
Bydliště: Heřmanův Městec

#14 Příspěvek od Matrix Člen Klubu »

Jarouch píše:Kolik to má najeto??? nech změřit tlaky jestli už motor neni moc vyběhanej pak v zimě nestartuje :wink:

mužu tě ubespečit že 525TDS s tlakem 16 při 20C pod nulou s novejma žavakama chytá na otočení jedno takový sem měl doma asi 5let najeto asi 600000km a nechytalo jenom zahřátý
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Jarouch »

Matrix píše:
Jarouch píše:Kolik to má najeto??? nech změřit tlaky jestli už motor neni moc vyběhanej pak v zimě nestartuje :wink:

mužu tě ubespečit že 525TDS s tlakem 16 při 20C pod nulou s novejma žavakama chytá na otočení jedno takový sem měl doma asi 5let najeto asi 600000km a nechytalo jenom zahřátý


Mě ubezpečovat nemusíš... mam tds za sebou... myslel jsem když tlaky jsou minimální tak ti diesel nechytne ani kdyby nevim co... tlaky 16 dokážou vytvořit teplotu zápalu... :wink:
bmwkrkonose
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#16 Příspěvek od bmwkrkonose »

tak se pučilo čerpadlo z jiného auta a 14dni to startovalo na poprvé a ted za na :D pude to ze straně :lol: :lol: :lol:
koty88
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 26.12.2009 01:00

#17 Příspěvek od koty88 »

NAD BARAKEM mam stran tak to privez sem... njn TDs a jejich cerpadla:-)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#18 Příspěvek od radokrno »

nebo ke mě ... já si to rozeberu na díly...nic neni mrtvý dokud to neni pohřbený.
Odpovědět