Já chladiče (i celý motor) čistím Wapkou, předtím nastříkám nějaký přípravek, který v tom servisu používají na čištění motorů. Buďto česká klasika
http://autokosmetika.heureka.cz/velvana ... oplachova/ , dobré zkušenosti mám s tímto :
http://www.gratia.cz/brillmotor-2?cid=93 . Kupovat celé to nemusíš, stačí nastříkat něco, co na ty motory používají, nechat chvilku 3-5 minut působit a potom prostříkat Wapkou. Pokud to máš vymontované, stačí i parní čistič
http://www.kasa.cz/bila-technika/obchod ... boryA_PNO3 .
Čistota chladiče je pro automat dost důležitá, protože když se ten olej přehřeje, začne to blbě řadit a spousta lidí si myslí, že automat skončil. Jsou tam 3-5 chladičů za sebou - intercooler, voda, (olej motoru), olej automatu a klima. Když bylo venku 30+, tak mi při větším zatížení (v kopcích na okresce) spínala viska, předtím sepnul naplno elektrický větrák klimy a nebudeš věřit, kolik to sebralo výkonu z motoru a mě sebevědomí.
Když jsem to čistil poprvé, divil jsem se, kolik špíny a nečistot (lístečky, stébla trávy, mouchy) odtud vyteklo. Po tom vyčištění už viska nikdy v kopcích nesepla (nebo větrák klimy naplno). Ale funguje - větrák jsem prověřil INPOU a viska sepla v Praze, kde to jinak než přískokem vpřed nejde.
Edit : Na chladič stlačeného vzduchu jsem nějak zapoměl a ten bývá skutečně dobře zas.... .