Udělali byste to? Jak velký bude rozdíl ve spotřebě? Papírům nevěřím
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna E39 530d za 530i - co myslíte?
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Spotřeba samozřejmě záleží na pilotovi a na trasách jaký jezdíš.
Nevím jestli jsi už v tom 530i jel, ale oproti 530d má o dost slabší tah díky menšímu kroutícímu momentu který se dostavuje až ve vyšších otáčkách.
Mě osobně to oproti 530d neoslovilo, ale na druhou stranu je u toho menší pravděpodobnost, že se ti něco pokazí (i když ty asi budeš vědět co v tom máš).
Spotřebu jsem měl mezi 10-11 litry. Na dálnici se dá dostat i pod 9L ale pokud jezdíš město a krátké couračky tak kolem 11-12L. Ale deset řidičů může mít deset různých spotřeb. Já měl to co jsem napsal.
Pokud je ta 530d v perfektním stavu a řešíš spotřebu tak bych si ji asi nechal.
Nevím jestli jsi už v tom 530i jel, ale oproti 530d má o dost slabší tah díky menšímu kroutícímu momentu který se dostavuje až ve vyšších otáčkách.
Mě osobně to oproti 530d neoslovilo, ale na druhou stranu je u toho menší pravděpodobnost, že se ti něco pokazí (i když ty asi budeš vědět co v tom máš).
Spotřebu jsem měl mezi 10-11 litry. Na dálnici se dá dostat i pod 9L ale pokud jezdíš město a krátké couračky tak kolem 11-12L. Ale deset řidičů může mít deset různých spotřeb. Já měl to co jsem napsal.
Pokud je ta 530d v perfektním stavu a řešíš spotřebu tak bych si ji asi nechal.
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No počítej s tím že s 530i rozhodně nepojedeš pod 10l dlouhodobou ani když se budeš sakra snažit.Spíš se připrav na těch 11-12-13l...
Výhoda je že s 530d se naopak nedostaneš nad 10l snad ani když budeš chtít.To s tou 530i se dostaneš na 15 a víc ani nemrkneš
.
Navíc si nemyslím že je 530i lepší na jízdu,o něco rychlejší bude to je jasný,ale v otáčkách a opět s vysokou spotřebou.
Za mně jasně 530d.Když změnu tak za 540i
Výhoda je že s 530d se naopak nedostaneš nad 10l snad ani když budeš chtít.To s tou 530i se dostaneš na 15 a víc ani nemrkneš
Navíc si nemyslím že je 530i lepší na jízdu,o něco rychlejší bude to je jasný,ale v otáčkách a opět s vysokou spotřebou.
Za mně jasně 530d.Když změnu tak za 540i
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Fakt nevím ale když mám dobrej kousek 530d tak bych do 530i asi nešel. Při běžném provozu to pomalu nepoznáš a že si párkrát šlápneš a poslechneš R6 je sice pěkné ale taky ta spotřeba jde nahoru ...
Spočítej si kolik najezdíš zda to má smysl .... jedine pokud bys šel z nejaké holoty do vybavené to by pak možná melo smysl .... ale počítej jestli hodně jezdíš a svižně , tak ti to udělá s benzínem v peněžence trošku vichr.
Ono jezdit pruměr 7litru nebo 11 je rozdíl. pokud najedeš třebas 40tis ročně si to spočítej..... záleží fakt na co auto máš a kde jezdíš stav obou aut. jinak po 3l nafte jedine 3L-bi turbo čipovanej novější motor to je peklo
nebo 4,4ku benzín která je ale už slabší jak ten novej 3litr. pak už jedině M POWER.
Spočítej si kolik najezdíš zda to má smysl .... jedine pokud bys šel z nejaké holoty do vybavené to by pak možná melo smysl .... ale počítej jestli hodně jezdíš a svižně , tak ti to udělá s benzínem v peněžence trošku vichr.
Ono jezdit pruměr 7litru nebo 11 je rozdíl. pokud najedeš třebas 40tis ročně si to spočítej..... záleží fakt na co auto máš a kde jezdíš stav obou aut. jinak po 3l nafte jedine 3L-bi turbo čipovanej novější motor to je peklo
nebo 4,4ku benzín která je ale už slabší jak ten novej 3litr. pak už jedině M POWER.
Jestli je ta tvoje 530d ve slušným stavu a autu dáváš pravidelnou údržbu, víš že nemá problémy, tak nevidím jedinej důvod se jí zbavovat a měnit za 530i. Jedině že by ti chyběla vůně benzínu
Pokud by jsi se teď rozhodoval o koupi ojeté 5-ky, pak bych jistě preferoval 530i, o tom není pochyb, ale to je jiná situace.
Pokud by jsi se teď rozhodoval o koupi ojeté 5-ky, pak bych jistě preferoval 530i, o tom není pochyb, ale to je jiná situace.
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
Bobo
- Člen Klubu
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
- Bydliště: Jeneč, Praha -západ
- Klubové ID: 1366
- Kontaktovat uživatele:
je pravda co se píše, mohu porovnat, mam 530D sice automat a mlada jezdi 7,5-8,5 L. Já sem asi moc těžkej
jezdim 9-10 max. Druhé máme 8R 535i a spotřeba je 12 benzin a 14 lpg. Je pravda ze z 535i je vetší zábava
ale má žena to neoceni furt mě mlátí do ramene ...Jestli řešíš penize tak se "déčka" nezbavuj.
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
To si cucas z prstu, ze?Kail píše:No počítej s tím že s 530i rozhodně nepojedeš pod 10l dlouhodobou ani když se budeš sakra snažit.Spíš se připrav na těch 11-12-13l...
Výhoda je že s 530d se naopak nedostaneš nad 10l snad ani když budeš chtít.To s tou 530i se dostaneš na 15 a víc ani nemrkneš.
Navíc si nemyslím že je 530i lepší na jízdu,o něco rychlejší bude to je jasný,ale v otáčkách a opět s vysokou spotřebou.
Za mně jasně 530d.Když změnu tak za 540i
Jinak bych 530d za 530i nemenil. Doted jsem jezdil v dyzlech v automatu (200+ koni) a navrat do benzinu v manualu je trochu sok
Jinak s tou vymenou za 540i bych souhlasil
-
kamikaze5100
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: pát 29.07.2005 00:00
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
- Klubové ID: 908
-
wEnC
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Benzín jede v průměru za o 2-3l více než srovnatelná nafta.
Když budu jezdit s e39 528i po městě každej den do práce 2km tam a 2 zpátky, tak se pod 12-13l nedostanu ani když plyn budu lechtat malíčkem.
Ale s ohřátým autem už ani po městě není problém se držet kolem těch 9-10l.
Jinak běžná štreka po okreskách 7-8l. Známá trasa úspornou jízdou se dá jet i za 6.5-7l, auto to dokáže, řidič už většinou ne.
Ale já pendluju hlavně po městě, takže mám průměr 10-11l a je to prostě tak a nic na tom nezměním.
Když budu jezdit s e39 528i po městě každej den do práce 2km tam a 2 zpátky, tak se pod 12-13l nedostanu ani když plyn budu lechtat malíčkem.
Ale s ohřátým autem už ani po městě není problém se držet kolem těch 9-10l.
Jinak běžná štreka po okreskách 7-8l. Známá trasa úspornou jízdou se dá jet i za 6.5-7l, auto to dokáže, řidič už většinou ne.
Ale já pendluju hlavně po městě, takže mám průměr 10-11l a je to prostě tak a nic na tom nezměním.
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Minulý rok jsem jel z Prahy (přes celou Prahu) do Tišnova, průměrná rychlost 128km/hod. a spotřeba 9 l /100.
Normálně mám průměr 11 (plný kufr a ve 3-4 lidech), většinou dálnice a město.
Po všemožných hokus pokusech posledního půl roku jsem vypozoroval, že jen studené starty dokážou hejbnout spotřebou třeba o 3 litry nahoru. Škoda že nemám NT, celkem by mě zajímalo srovnání...
Normálně mám průměr 11 (plný kufr a ve 3-4 lidech), většinou dálnice a město.
Po všemožných hokus pokusech posledního půl roku jsem vypozoroval, že jen studené starty dokážou hejbnout spotřebou třeba o 3 litry nahoru. Škoda že nemám NT, celkem by mě zajímalo srovnání...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
