Kail píše:No počítej s tím že s 530i rozhodně nepojedeš pod 10l dlouhodobou ani když se budeš sakra snažit.Spíš se připrav na těch 11-12-13l...
Výhoda je že s 530d se naopak nedostaneš nad 10l snad ani když budeš chtít.To s tou 530i se dostaneš na 15 a víc ani nemrkneš

.
Navíc si nemyslím že je 530i lepší na jízdu,o něco rychlejší bude to je jasný,ale v otáčkách a opět s vysokou spotřebou.
Za mně jasně 530d.Když změnu tak za 540i

To si cucas z prstu, ze?

Pred cca 3ma rokama jsem mel 528i touring a dlouhodoba spotreba 10,5l (stejna jako jsem mel s TDS v automatu e34)... a to jsem na to celkem slapal. Ted mam tyden jako druhe auto 525i (e39 facelift) a po 1000km normal jizdy mam spotrebu 9,7l (prevazne kratsi trasy po a v okoli Zlina) a rozhodne nedelam brzdu provozu, ale snazim se jezdit predpisove (mirne nad at neplatim pokuty

)..... jezdit s 530i za vic jak 11,5l mi prijde kravina, to bys na to musel fakt porad (zbytecne) slapat.
Jinak bych 530d za 530i nemenil. Doted jsem jezdil v dyzlech v automatu (200+ koni) a navrat do benzinu v manualu je trochu sok

vespod to fakt nejede a musi se to tocit..... na to jsem si uplne odvyknul....
Jinak s tou vymenou za 540i bych souhlasil

ale tam to asi bude kolem tech 12l-13l/100km.