Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Stočit kotouče?
Zdravím všechny příznivce BMW:)
chtěl sem se zeptat jestli mi doporučíte stočit kotouče na přední nápravě (e39 530d) mám nějaký kotouče NK najeto na nich 15000km na poslední dobou když se ohřejou tak strašně klepou. Kola sou vyvážený dobře takže to budou dělat ty kotouče. Buď je stočim nebo koupim jiný....ale jaký aby mi zase nevydržely chvíly. našel sem na aukru něco takového: http://www.aukro.cz/item971273246_vrtan ... _530d.html ale nevim nevim, má někdo zkušenost?
Díky za rady
chtěl sem se zeptat jestli mi doporučíte stočit kotouče na přední nápravě (e39 530d) mám nějaký kotouče NK najeto na nich 15000km na poslední dobou když se ohřejou tak strašně klepou. Kola sou vyvážený dobře takže to budou dělat ty kotouče. Buď je stočim nebo koupim jiný....ale jaký aby mi zase nevydržely chvíly. našel sem na aukru něco takového: http://www.aukro.cz/item971273246_vrtan ... _530d.html ale nevim nevim, má někdo zkušenost?
Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Pozor,koupil jsem bremba na bráchovu hondu a už je nikdy nevemu,jsou to nehorázné šmejdy,koupil jsem je od mjauto.Po 15tis km uplně na odpis,jsou hodně měkké.Desky byli ate a měli ještě víc jak půlku životnosti před sebou.
Teď jsem mu dal ferodo i s deskama ferodo a je to uplně jiné kafe.
Zkušenost i s brembo max je velmi špatná,za studena vůbec nebrzdí až po zahřáti,začnou teprve brzdit takže pozor nejsou na krátké vzdálenosti.
Teď jsem mu dal ferodo i s deskama ferodo a je to uplně jiné kafe.
Zkušenost i s brembo max je velmi špatná,za studena vůbec nebrzdí až po zahřáti,začnou teprve brzdit takže pozor nejsou na krátké vzdálenosti.
A jak se kotouče zajíždí?
málo brzdit?
až to přede mnou někdo pořádně zahaltuje tak to do něj narvu a omluvim se, že nemůžu moc brdit aby se mi nezkroutily kotouče 
Kde seženu original kotouče? Jen v BMW? a kdo je vyrábí? Ještě se chci zeptat na ty ATE,,, Powerdisk (slyšel sem někde že taky moc nevydržej) neby to obyčejný?
Díky



Kde seženu original kotouče? Jen v BMW? a kdo je vyrábí? Ještě se chci zeptat na ty ATE,,, Powerdisk (slyšel sem někde že taky moc nevydržej) neby to obyčejný?
Díky
Takhle postupuju pokaždé po výměně disků a zatím se mi to vždy osvědčilo.:
1. Najdi si místo, kde budeš mít na silnici hodně místa a nízký provoz (nejlépe nějaký málo frekventovaný úsek dálnice).
2. Rozjeď to na 100km/h a normálním nenásilným způsobem přibrzdi na 10 až 15km/h. NEZASTAVUJ ÚPLNĚ. Takhle to zopakuj 3 až 5krát. Zahřeješ tím brzdovou soustavu na pracovní teplotu.
3. Pak se znovu rozjeď na 100km/h a zabrzdi jak nejvíc to jde (NESMÍ se ale zablokovat kola nebo spustit ABS). Opět nezastavuj úplně, zpomal tak na 10 až 15km/h. Takhle to zopakuj 3 až 6x.
4. Pak si dej 15min. projížďku, aniž bys brzdil a hlavně nezastavuj, protože kotouče potřebujou zchladit. Zastavením bys do kotoučů zapekl prach z destiček, takže by začaly "házet" - nejednalo by se o pokroucení, ale o nánosy.
5. Pokud se ti s tím bude chtít srát, můžeš to vychladnutí kotoučů ještě jednou celé zopakovat. A pokud se ti bude jó chtít to udělat pořádně, u kroku č. 3 to rozjeď na 160km/h a opět prudce brzdi. Vychladnutí kotoučů pak ale věnuj trochu víc času.
1. Najdi si místo, kde budeš mít na silnici hodně místa a nízký provoz (nejlépe nějaký málo frekventovaný úsek dálnice).
2. Rozjeď to na 100km/h a normálním nenásilným způsobem přibrzdi na 10 až 15km/h. NEZASTAVUJ ÚPLNĚ. Takhle to zopakuj 3 až 5krát. Zahřeješ tím brzdovou soustavu na pracovní teplotu.
3. Pak se znovu rozjeď na 100km/h a zabrzdi jak nejvíc to jde (NESMÍ se ale zablokovat kola nebo spustit ABS). Opět nezastavuj úplně, zpomal tak na 10 až 15km/h. Takhle to zopakuj 3 až 6x.
4. Pak si dej 15min. projížďku, aniž bys brzdil a hlavně nezastavuj, protože kotouče potřebujou zchladit. Zastavením bys do kotoučů zapekl prach z destiček, takže by začaly "házet" - nejednalo by se o pokroucení, ale o nánosy.
5. Pokud se ti s tím bude chtít srát, můžeš to vychladnutí kotoučů ještě jednou celé zopakovat. A pokud se ti bude jó chtít to udělat pořádně, u kroku č. 3 to rozjeď na 160km/h a opět prudce brzdi. Vychladnutí kotoučů pak ale věnuj trochu víc času.
wow to je super návod, určitě to takle zkusim udělat za to nic nedám. díky mocFildik píše:Takhle postupuju pokaždé po výměně disků a zatím se mi to vždy osvědčilo.:
1. Najdi si místo, kde budeš mít na silnici hodně místa a nízký provoz (nejlépe nějaký málo frekventovaný úsek dálnice).
2. Rozjeď to na 100km/h a normálním nenásilným způsobem přibrzdi na 10 až 15km/h. NEZASTAVUJ ÚPLNĚ. Takhle to zopakuj 3 až 5krát. Zahřeješ tím brzdovou soustavu na pracovní teplotu.
3. Pak se znovu rozjeď na 100km/h a zabrzdi jak nejvíc to jde (NESMÍ se ale zablokovat kola nebo spustit ABS). Opět nezastavuj úplně, zpomal tak na 10 až 15km/h. Takhle to zopakuj 3 až 6x.
4. Pak si dej 15min. projížďku, aniž bys brzdil a hlavně nezastavuj, protože kotouče potřebujou zchladit. Zastavením bys do kotoučů zapekl prach z destiček, takže by začaly "házet" - nejednalo by se o pokroucení, ale o nánosy.
5. Pokud se ti s tím bude chtít srát, můžeš to vychladnutí kotoučů ještě jednou celé zopakovat. A pokud se ti bude jó chtít to udělat pořádně, u kroku č. 3 to rozjeď na 160km/h a opět prudce brzdi. Vychladnutí kotoučů pak ale věnuj trochu víc času.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
sorry ale toto je normální kokotina a takto se kotouče nezajíždí. Většina nových kotoučů má na sobě nastříkanou brusnou pastu a zajíždění se dělá citlivým bržděním až do doby kdy zmizí poslední zbytky pasty a zahladí se do lesku (cca 1tis km). Hlavní je aby jsi pastu nezapekl (při styku nových povrchů dochází k výraznému přehřívání z důvodu horšího odvodu tepla), aby se srovnal povrch desek i kotouče !!!dejvidek píše:wow to je super návod, určitě to takle zkusim udělat za to nic nedám. díky mocFildik píše:Takhle postupuju pokaždé po výměně disků a zatím se mi to vždy osvědčilo.:
1. Najdi si místo, kde budeš mít na silnici hodně místa a nízký provoz (nejlépe nějaký málo frekventovaný úsek dálnice).
2. Rozjeď to na 100km/h a normálním nenásilným způsobem přibrzdi na 10 až 15km/h. NEZASTAVUJ ÚPLNĚ. Takhle to zopakuj 3 až 5krát. Zahřeješ tím brzdovou soustavu na pracovní teplotu.
3. Pak se znovu rozjeď na 100km/h a zabrzdi jak nejvíc to jde (NESMÍ se ale zablokovat kola nebo spustit ABS). Opět nezastavuj úplně, zpomal tak na 10 až 15km/h. Takhle to zopakuj 3 až 6x.
4. Pak si dej 15min. projížďku, aniž bys brzdil a hlavně nezastavuj, protože kotouče potřebujou zchladit. Zastavením bys do kotoučů zapekl prach z destiček, takže by začaly "házet" - nejednalo by se o pokroucení, ale o nánosy.
5. Pokud se ti s tím bude chtít srát, můžeš to vychladnutí kotoučů ještě jednou celé zopakovat. A pokud se ti bude jó chtít to udělat pořádně, u kroku č. 3 to rozjeď na 160km/h a opět prudce brzdi. Vychladnutí kotoučů pak ale věnuj trochu víc času.snad to už bude v pohodě. Jinak pěkný velikonoce klucí....




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
A k těm ATE Power diskům. Mám je na autě, už tam byly když jsem ho koupil, sám jsem na ně najel 35tis a brzdí dobře. Takže bych se toho nebál. Jen bacha na kvalitu, technik ze zastoupení od ATE mi říkal, že se taky dělají v několika kvalitativních řadách, takže nešetřit (kvalitu udávají nějaký písmenka na konci,či,co). No a co se týče originálů tak tam asi není co pokazit.