Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tds nejde nastartovat e39 nikdo netusite?+dalsi vec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Šenov
- Klubové ID: 1467
Nevím jestli to jde odpálit, ale napadá mě vypínací ventil nebo jak se to jmenuje na vstřikovacím čerpadle z vrchu. Matka, ke kterému jde kablík(správně má být chráněný), je to na druhé straně čerpadla od rozvodů, matka shora. Zkusit jestli dotyčný káblík na matce dává šťávu. Jestli ti to fachá, tak po zapnutí klíčku do polohy žhavení musí čerpadlo cvaknout.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Motor M51(tds) má stejně jako ostatní motory ještě další pojistky, které ale nejsou ve schránce spolujezdce nebo lehce přístupné v motorovém prostoru. Jedná se o pojistky Motoelektroniky, taková krabička s 5 pojistkami, označení A8680. Takže pokud se Ti povedlo zkratovat něco okolo vstřikovacího čerpadla, pod napětím tam je Y2009 Elektrischer Absteller, +12 Voltů tam jde zeleným drátem (GN) na kabelové oko na schématu označené X2009.

Přívod je z pinu 3-X2019 ŘJ motoru A2019 a to všechno je napájeno právě z bloku těch pojistek A8680, tohle právě přes pojistku F1 (30A) - viz ten obráze úplně dole (jako příloha). Pokud nastal na tom Y2009 zkrat na kostru, proud šel přes ŘJ motoru. S tím by výrobce mohl počítat a je jistá šance, že by to ŘJ motoru mohla přežít a pouze odešla některá z pojistek v A8680. Je to ta černá krabička viz- obrázek schránky řídících jednotek hned níže.

Dá se to vycvaknout a na nožových kontaktech proměřit průchod přes jednotlivé pojistky. Pokud bude jen jedna špatná, musíš vyměnit celý blok pojistek. Rozebrat bez poškození se to nedá.

Přívod je z pinu 3-X2019 ŘJ motoru A2019 a to všechno je napájeno právě z bloku těch pojistek A8680, tohle právě přes pojistku F1 (30A) - viz ten obráze úplně dole (jako příloha). Pokud nastal na tom Y2009 zkrat na kostru, proud šel přes ŘJ motoru. S tím by výrobce mohl počítat a je jistá šance, že by to ŘJ motoru mohla přežít a pouze odešla některá z pojistek v A8680. Je to ta černá krabička viz- obrázek schránky řídících jednotek hned níže.

Dá se to vycvaknout a na nožových kontaktech proměřit průchod přes jednotlivé pojistky. Pokud bude jen jedna špatná, musíš vyměnit celý blok pojistek. Rozebrat bez poškození se to nedá.
- Přílohy
-
- Vtřikovací čerpadlo M51 (tds)
- E39 Einspritzpumpe.JPG (53.26 KiB) Zobrazeno 227 x