Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna motoru e34-2.8 m52 místo 2.0 24v bezvános

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00

#21 Příspěvek od Jurnec »

Žádný jiný rady,tak to asi budu muset předělat komplet el. z e36
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#22 Příspěvek od pragdejf »

no ja osbne dofam, ze tam pude "nainstalovat" motorovej svazek z M50 vanos. vyvedte me kdyztak nekdo z omylu, nak hluboce sem to nestudoval.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00

#23 Příspěvek od Jurnec »

Teď tak přemejšlim,když tam dám komplet kabely z e36 tak jestli půjdou pasovat na budíky,aby mě šli kontrolky a otáčkoměr.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#24 Příspěvek od pragdejf »

hmmm tak to te nepostesim, kabely z E36 a E39 sou jiny, tudy cesta nevede. jako jediny kloudny reseni vidim instalaci svazku z vanosovy M50, odladeni detskejch nemoci a pak se bude videt. prave proto sem doufal, ze nekdo tu cestu proklesti a ja se pakl jenom svezu, jak je ostatne mym dobrym zvykem :twisted:
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00

#25 Příspěvek od Jurnec »

To je v háji,motor sem si zamluvil s tím že se jen předělá a všechno bude v pohodě sedět,jak mě kdosi poradil a teď zjištuju jednu novinku za druhou,měl sem tam strčit tu 2.5 vános a bylo by to bez problémů. :stern:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#26 Příspěvek od pragdejf »

hele vzdyt uz to nekdo nahore resil, rozdily mezi vanosovym svazkem z M50 a M52, ze to zas tak zly neni. trochu me desi IMO, ale elektronice nerozumim ani za mak, radsi se nekde zeptam. no jestli to dokopes do viteznyho konce a sepises nakej manual, mas u me flasku.... :D
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Popis zapojení immo jsem dával do tématu v trojkách, jmenovalo se to nějak jako "dodělání vanosu na M50" nebo tak... Je to celkem aktuální téma, bude někde nahoře.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00

#28 Příspěvek od Jurnec »

Nakonec se 2.8 nekoná,zvolil sem místo ní 2,5vános a zpokojenost,oproti tomu lenošnýmu 2,0.
baworM5
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Brno-Kohoutovice
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od baworM5 »

Menší oživení tématu plánuju zástavbu M52 2,8 místo M50 2,0 vanos. Mechanickou část už mám tak nějak vyřešenou vana, sací koš držáky z původního motoru. Motor s převodovkou 2,8 nová dvouhmota a spojka taky 2,8, táhla řazení a kardan z 2,5( kardan mám z 530i V8 délka stejná, ale jiný unašeč na diferák). Hlavní co mě zajímá je jakej je rozdíl v motorové zásuvce mezi e36 328i a e34 520i vanos to, že se musí dopojit ews vím s tím problém není e36 má navíc dva dráty ovládání klapky na výfuku, ale co ten zbytek sedí to na sebe, nebo se musí
přeházet piny v zasuvce?
Odpovědět