Klady vs zápory,klidně pište a všem budu vděčný za užitečnou radu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Na co se přípravit u koupi 528,535 ?
Po delší době(5let) ježdění s naftou u frantíku jsem se rozhod prodat svoje auto a pokukuji po starší benzínové E39.Mám ale dilema,to množství rad a recenzí udělá z člověka neznalého BMW hotového pitomce.Někde píšou že je 528 raketa a supr spolehlivá,jinde pro ni nemají dobré slovo.Do práce a zpět mám 16 km a tak je benzín jasná volba,rád jezdím svižně tam proto spodní hranice je 2,8.Na druhou stranu,svezl mě kluk ve 535 IA a jelo to krásně, asi dva dni jsem málem nespal.Na ježdění po městě máme v rodině malý auto a tohle chci spíše pro radost a abych měl co o víkendech leštit.Samozřejmě že s tím chci i normálně jezdit,tak proto se ptám 6 nebo 8 válcu.
Klady vs zápory,klidně pište a všem budu vděčný za užitečnou radu
Klady vs zápory,klidně pište a všem budu vděčný za užitečnou radu
Nejel jsem ještě v 528,ale myslím že taky bude super.Proč drtivá většina lidi prahne po 540 na úkor 535?Když pomineme výkon,co to je, spotřeba nebo spolehlivost?Chtěl bych tiptronika i kvůli manželce,ale docela mám obavu ze servisu téhle legendární převodovky.libovka píše:528 je uplně výkonově dostačující pro tohle auto a šestiválec má vcelku levnou údržbu.
Pokud bys chtěl osmivál,tak když už tak 540i.Ale počítej s trochu většími náklady na údržbu.
Jako Birkoff.. 535vs540 spotřeba stejná a přece jen jede lépe. Jinak já osobně mám už třetí E39, dvě jsem měl 528ky jedna steptronic jedna manuál. A tak jak píšeš pod 528 bych nešel. Stím autem to zahýbat umí, když chceš jede to za slušnou spotřebu. Jako třetí E39 jsem zvolil 540. Tam není očem mluvit. Ale co si budem vykládat, když jedeš s 540, tak mi to vždy vykouzlí na hubě úsměv
Jinak na co si dát pozor, jako u jiných aut, prolézt si to, poslechnout, projet se a uvidíš. Za tu dobu a když to srovnám s jinýma autama co jsem měl a že jich nebylo málo, tak si vlastně ani nevybavuju co u E39 odchází. Kromě spotřebáku a čaje na palubáku jsem snad s ničím problém neměl.
Mam cerstve 3 tydny 528 touring a absolutne si nemuzu stezovat na nedostatek vykonu.
Hledal jsem min. 2.5 , 3.0 a nakonec vyslo neco mezi. Mel jsem predtim sportaka,takze zmenu pocituju jen tak, ze se jakoby pomaleji "zveda".. zatah je dobrej, ale ma to pres 2tuny takze akcelerace slabsi z mista, pruzny zrychleni super..cestovani na pohodu.
Jinak pri 209tis motorove bez problemu, zatim a doufam ze to tak zustane. Proto jsem vlastne tenhle motor chtel..
Jinak manual, vevnitr komplet M-paket bez cer.stropu. Vsechno krom el.vika kufru a roletek zadnich oken
8V nejlepsi, ale ma jiny rizeni tusim. nevim jak moc je to znatelny. nezazil jsem...
Hledal jsem min. 2.5 , 3.0 a nakonec vyslo neco mezi. Mel jsem predtim sportaka,takze zmenu pocituju jen tak, ze se jakoby pomaleji "zveda".. zatah je dobrej, ale ma to pres 2tuny takze akcelerace slabsi z mista, pruzny zrychleni super..cestovani na pohodu.
Jinak pri 209tis motorove bez problemu, zatim a doufam ze to tak zustane. Proto jsem vlastne tenhle motor chtel..
Jinak manual, vevnitr komplet M-paket bez cer.stropu. Vsechno krom el.vika kufru a roletek zadnich oken
8V nejlepsi, ale ma jiny rizeni tusim. nevim jak moc je to znatelny. nezazil jsem...
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Ty motory : M60 4litr E34 i E38 (jestli i první E39 to nevím) a M62 4,4l E38 a E39 pak byla inovace M62 TU - vanos.
Ten výkon je relativní. Když jsem prvně přesedl do 540 tak jsem si říkal, ty woe to je ale letadlo. Dneska po několika letech mi to zase tak nepřijde. Proto se občas svezu s něčím slabším abych si ji zase vážil.
Ten výkon je relativní. Když jsem prvně přesedl do 540 tak jsem si říkal, ty woe to je ale letadlo. Dneska po několika letech mi to zase tak nepřijde. Proto se občas svezu s něčím slabším abych si ji zase vážil.
Tak přesně tak jsem to dělal u C5,měl jsem to předělaný a po chvíli mi přišlo že je to zase stejný...tak jsem si sedl do neupravený a hned se mi líp spaloBirkoff píše:Ty motory : M60 4litr E34 i E38 (jestli i první E39 to nevím) a M62 4,4l E38 a E39 pak byla inovace M62 TU - vanos.
Ten výkon je relativní. Když jsem prvně přesedl do 540 tak jsem si říkal, ty woe to je ale letadlo. Dneska po několika letech mi to zase tak nepřijde. Proto se občas svezu s něčím slabším abych si ji zase vážil.
Koukam že máš v podpisu jak 540 tak i 535, jak by jsi oba motory porovnal v realu?je tam jiný rozdíl než výkonový?
Olala těch 15-20 je pěkná porce.koukal jsem na 540 v plynu a docela se mi to pozdávalo,akorát že bych nesměl parkovat v podzemních garážich.To bych skousnul,ale jeden majitel 523 mi tvrdil ať si vezmu 523 že je to ta nejlepší motorizace.Tak jsem mu řekl že pokukuji po 540 v plynu a jeho reakce byla taková že osmiválce si s plynem nerozumí a budu pořád běhat po servisech.Jestli to nebylo tzv přihříváni si polívčičky,ponevač jeho 523 je na prodej.540david píše:E 39 je pouze 4,4 V8. Pokud chceš 540 na dojíždění 18km tak se připrav na 15-20l. Ale mohu doporučit LPG. 12-17l plynu.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepší kompromis - pořizovací cena x výkon x celkové náklady je 528iA. Jede to, nežere to jak tank a svezení je parádní.
Mám e39 528iA Touring (05/98 ) už 2 roky, když jsem ji kupoval, měla najeto 170 tis km, teď 208, za ty dva roky jsem najel 38 tis km, teprve v prosinci loni jsem měnil brzdové destičky (př a zad 3500 Kč) a před měsícem na přední nápravě kosti stabilizátoru, obě za 900 Kč
Hned po koupi jsem musel vyměnit NIVO měchy vzadu (14 tis Kč, ale na dalších 10 let je klid) a asi po roce snímač otáček klikovky (2 tis Kč) ale to jsou běžné věci u e39 po 10ti letech. Zároveň s tím čidlem jsem nechal přetěsnit svody, trošičku to profukovalo.
e39 528iA je skvělé auto na denní ježdění jak do práce, tak na dlouhé cesty
Mám e39 528iA Touring (05/98 ) už 2 roky, když jsem ji kupoval, měla najeto 170 tis km, teď 208, za ty dva roky jsem najel 38 tis km, teprve v prosinci loni jsem měnil brzdové destičky (př a zad 3500 Kč) a před měsícem na přední nápravě kosti stabilizátoru, obě za 900 Kč
Hned po koupi jsem musel vyměnit NIVO měchy vzadu (14 tis Kč, ale na dalších 10 let je klid) a asi po roce snímač otáček klikovky (2 tis Kč) ale to jsou běžné věci u e39 po 10ti letech. Zároveň s tím čidlem jsem nechal přetěsnit svody, trošičku to profukovalo.
e39 528iA je skvělé auto na denní ježdění jak do práce, tak na dlouhé cesty
Díky moc kluci za rady,nevidí se každý den fórum kde jsou lidi ochotný a vstřícný poradit.Klidně pište dál...Jawak píše:Nejlepší kompromis - pořizovací cena x výkon x celkové náklady je 528iA. Jede to, nežere to jak tank a svezení je parádní.
Mám e39 528iA Touring (05/98 ) už 2 roky, když jsem ji kupoval, měla najeto 170 tis km, teď 208, za ty dva roky jsem najel 38 tis km, teprve v prosinci loni jsem měnil brzdové destičky (př a zad 3500 Kč) a před měsícem na přední nápravě kosti stabilizátoru, obě za 900 Kč
Hned po koupi jsem musel vyměnit NIVO měchy vzadu (14 tis Kč, ale na dalších 10 let je klid) a asi po roce snímač otáček klikovky (2 tis Kč) ale to jsou běžné věci u e39 po 10ti letech. Zároveň s tím čidlem jsem nechal přetěsnit svody, trošičku to profukovalo.
e39 528iA je skvělé auto na denní ježdění jak do práce, tak na dlouhé cesty
Jinak k tomu NIVU,má to i sedan nebo jenom kombi?
