Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 Budík teploty - za studena skočí na provozní teplotu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 937
- Registrován: čtv 08.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1020
Zdarec. Mám následující problém. Při zapnutí zapalování mi naskočí ukazatel teploty na prostředek (provozní teplota). Což je asi divný, když je motor studený. Vyměnil jsem obě teplotní čidla za nové a děje se to stále. Zkusil jsem jiný budík teploty a pořád stejný problém. E34 520i 24V rok 91. Setkal se s tím někdo?
Ještě jsem zde narazil, že by mohl být problém v kódovacím modulu
Ještě jsem zde narazil, že by mohl být problém v kódovacím modulu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 937
- Registrován: čtv 08.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1020
diagnostiku jsem zkousel kdysi davno... motor hazel nejakou chybu. a ta se smazala. ale nebral jsem v te dobe ohled prave na ten teplomer.
ted to vypada tak, ze mam visko spojku v haji a kdyz se mi prehriva voda, tak je rucicka v modrem
musim ted vyresit tu spojku, abys mi to chladilo a pak bych kdyztak zajel k vam na diag a na radu:)
ted to vypada tak, ze mam visko spojku v haji a kdyz se mi prehriva voda, tak je rucicka v modrem
musim ted vyresit tu spojku, abys mi to chladilo a pak bych kdyztak zajel k vam na diag a na radu:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Klubové ID: 1843
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím lidi. Mám podobný problém s ukazatelem teploty, ale odehrává se to trochu jinak. Po nastartování jak se začne zahřívat motor, tak ručka vyjede cca do 1/4 budíku a pak zase začne klesat a až je motor zahřátý tak je prostě na nule. Včera jsem vyměnil čidlo teploty a dělá to pořád. Při testu přístrojovky projede ručka na budíku plynule do plných a zpět. Kde může být chyba? Bere to hodnoty jen z jednoho čidla nebo porovnává z více čidel ?
Na diagnostice jsem zatim nebyl, ale předchozí majitel tvrdil že mu diagnostika vyhodila právě chybu čidla.
Na diagnostice jsem zatim nebyl, ale předchozí majitel tvrdil že mu diagnostika vyhodila právě chybu čidla.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Klubové ID: 1843
- Kontaktovat uživatele:
Jedná se o e34 M50B20. Mám to v podpisu. Teplotu vody jsem nijak neměřil, ale když jedu dlouhou trasu tak určite nebude studená tak jak hlásí teploměr. Když vyjede do té 1/4, tak to může být 2-3km jízdy ale pak to prostě leží mrtvé uplně dole. Čidlo jsem dával nové, je to to druhé od vrtule, ale nic se nezměnilo. Když ho odpojím, tak to nedělá nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 01.07.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Klubové ID: 1936
Mohu poprosit zda jste došli k nějakému závěru s tím teploměrem? Řeším něco podobného na E 34 525iX 1991.Něnil jsem žárovku podsvícení teploměru.Demontáž přístrojky,výměna žárovky 3W,motáž zpět...Vše O.K.Po zapnutí zapalování ručička naskočí na střed,během jízdy jde do červeného pole,palivoměr leží vodorovně na pravo,ruč.ekonoměru ukazuje nesmysl.Po cca 10 km se vrátí kromě eko.na správné hodnoty..Že by kodový modul? Nebo se musí něco resetovat? Co je ZCS Central coding key.....Díky moc za pomoc. P.S. Že jsem se na podsvicení nevy.....Chjo..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
U budíků e34 je kódovací modul. Je to klasická EEPROM paměť. Kdysi mi u tdsa blbly budíky přesně takhle a ještě daleko víc. Vyměnil jsem několikrát za jiný budíky a chvilku byl pokoj, ale pak zase. Až jsem přišel na to, že je to tím kódovacím modulem, tak jsem auto prodal. Borec si pak koupil čtečku na tu paměť a vždycky když to začalo blbnout, tak si ji přepsal a byla pohoda. Je to vzadu na budících taková malá zelená kostka. Takže sehnat jinou