Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Na co si dát u TDeSa pozor ????

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
VlastikS
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Šenov

#161 Příspěvek od VlastikS »

Řídící vstřik jsem poštrachal a chvíli to vypadalo, že to bylo tím, ale pak než jsem se pokusil si s tím hrát pořádně, tak se to vzpamatovalo samo od sebe. Škubání přestalo, kouření taky, padání otáček ještě jakžtakž, uvidíme po chvíli času.
Bohužel nevím kde vznikla příčina, i když by mě to moc zajímalo... 8O
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#162 Příspěvek od Tompo »

asi po půl hodině jsem se prokousal až na konec. Co se TDS
a týče - koupil jsem ho, dle Tvého vyprávění, v hodně podobném stavu. První, co jsem měnil, bylo vstřikovací čerpadlo - za tepla to nechytalo, pořádně to nejelo, zkrátka to bylo tak na ho... Čerpadlo mě nové Bosch i s výměnou vyšlo na 20tk. Po cca ujetých 4tis. km motor klekl, resp. praskla klika. Při téhle akci jsem to vzal z gruntu, sehnal jsem kalý motor, dělala se hardy spojka, komplet rozvody, olejová vana,co tam měla být, vodní pumpa, vodní chladič, zároveň chladič klimy, jelikož byl děravej. vyměnil se i altik, jelikož už nestal za moc, samozřejmě všechny žhaviče. měnil se i termostat, jelikož se to pořádně neohřálo, zkrátka na co vzpomeneš na tom motoru, se měnilo za nové. Výsledek? Auto jelo 230km/h, spotřeba do 8l MAX. v Létě jsem i po 2 hodinách stání nežhavil a chytal na drc. Možná jsem něco zapomněl, no ale to hlavní, celá tahle srandička vyšla asi na 60000,-. Když jsem jej prodával, pán nadšenej, že takhle TDSo ještě neviděl jet.... Tak ať se Ti daří.... Držím palce
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#163 Příspěvek od PetacekBE »

Ano,věřím že pokud je motor TDS v dobrém stavu - tak jede opravdu super - i když zátah z nízkých otáček má opravdu mizerný... Já včera šel auto po 14ti dnech nakopnout - mám jej bourané - to víte a chytlo na podruhé... Kámoš co v něm jel před tím mi řek že na to v jakém je to stavu jede super - a navíc v automatu - což je další investice... můj motor - jak jsem psal má hrubší a tvrdší chod - a lehce nepravidelný běh na volnoběh - kámoš mi řek - UDĚLEJ VSTŘIKY - PŘÍPADNĚ VYMĚŇ - a motor poběží jinak a lépe...
Jinak jak jsem se tady zmiňoval o tom,že mám odpojené teplotní čidlo - slyšel jsem někde že když je odpojené tak motor nemá plný výkon skrz to že ŘJ si myslí že není dostatečně prohřátý - co si o tom myslíte Vy ?
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#164 Příspěvek od ardo »

taky jeden problem TDS :cry: auto obcas nechce jet,nema vykon,spatne reaguje na pridani plynu a zacalo kourit a docela sla spotreba nahoru,volnobeh a starty super,filtry nove.....jak se pozna spatna vaha vzduchu :roll:
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#165 Příspěvek od Zdenal »

Špatná váha vzduchu se projevuje přesně tak jak píšeš, takže máš dobrej tip. Zkus jí odpojit a uvidíš co to bude dělat nebo si půjč od někoho dobrou jestli máš možnost. :wink:
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#166 Příspěvek od ardo »

dnes jsem ji odpojil a jede tak o 80%lepe
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#167 Příspěvek od PetacekBE »

Děkuji Vám za velice plodnou a obsáhlou diskusi ohledně mého TDS. Velice mi pomohla a některé chyby a vady vozu jsem si i odstranil svépomocí... Autíčko má drahá polovička rozflákala - otevřela se ta kapota při 160 km/h - usoudili jsme že auto nemá cenu opravovat tak jej dnes prodávám za 50 000 kč. Z pozdravem Honza. :cry:
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#168 Příspěvek od pitris_1 »

Ahojte , tak mi praskla klika u TDS hned někde za rozvodovým kolem, nemáte tušení proč praskne klika?? motor je sice z bouračky, alechodil krásně 6500 KM!
Pakokun
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 15.08.2009 00:00

#169 Příspěvek od Pakokun »

Zdravim, nevim kam smerovat svuj dotaz, tak to napisi sem, prosim nekamenujte mne, pokud sem neco porusil:-P
Mam moznost koupit E39 r.97 525tds +-170tis. procital jsem si tuny recenzi na E39, spolehlivost.., taktez tady forum, ale popravde jsem z toho jelen. Z toho mi totiz vychazi, ze kazdemu kusu odejde rok co rok podvozek, ma praskly valce nebo ko turbo a jestli ne tak se tomu tak co nejdriv stane, vaha vzduchu, vodni pumpa.. z tohodle skoro, abych se tomu autu vyhybal obloukem. Mohl by sem nejaky fajnsmekr sepsat nejaky ty veci co tomu tedy odchazi a jak se to popripade pozna? realne zkusenosti atd, neco jak je v nejcastejsich dotazech o E36. Pravdepodobne pri prohlidce auta nebudu mit k dispozici BMW odbornika a dost nerad bych utratil vse co mam za tunu a pul problemu. Dekuju moc :roll:
jeste o kolik vic spolehlivejsi je benzin o proti ropakovi, jestli se ta spotreba vyplati. :idea:
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#170 Příspěvek od PetacekBE »

Nevím no já mé TDS doslova rozmazloval - neměl jsem s ním nějaké velké problémy krom těch studených startů a problémů z automatem ale ty se spravili..
Mé bávo mělo najeto 240 000 km ale tomu nevěřím - a turbo tlačilo a pískalo dobře - kámoš má opla omegu - má tam najeto 347000 km a uto chytá na drc bez žhavení když je motor vlažný.
TDS se musí pomalu zahříívat když je studené - já s ním třeba jel první tři kilometry třeba jen do 1800 ot a jen sem jej lechtal... TDS není pro závodníky - je to přeci jen nafťák a zastaralejší koncepce... Dlouho bych uvažoval zda bych do něj šel ale pokud ano tak jedině v manuálu
Pakokun
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 15.08.2009 00:00

#171 Příspěvek od Pakokun »

no urcite jsem pro manual, ja uz od mala chci BMW, takze bych se o nej staral jak o maly dite, jenze me desi predstava, ze si koupim krasny nalesteny bavo a po peti tisicich, nedej boze driv, zjistim, ze je kaput tolik veci, ze oprava bude stat jak pulka toho auta.
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#172 Příspěvek od PetacekBE »

musíš chodit a vybírat - TDS je opravdu dosti náchylný motor musíš nba něj opravdu jemně když je studený ale když je prohřátzý pořádně tak se můžeš občas zachovat i jako prasátko. Turbo se musí dochlazovat atd.... Po příjezdu z autem třeba minutku jej nechat brumlat na volnoběh - schladí se turbo a i komůrky do kterých je nafta vstřikována a kde tak nejčastěji dochází k praskání hlavy
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#173 Příspěvek od PetacekBE »

Jak se pozná vadná hlava vstřikovacího čerpadla ? A k čemu slouží ?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#174 Příspěvek od gyrous »

PetacekBE píše:Jak se pozná vadná hlava vstřikovacího čerpadla ? A k čemu slouží ?


Pohledem?
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#175 Příspěvek od PetacekBE »

?????
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#176 Příspěvek od gyrous »

PetacekBE píše:?????


Se ptám na co to chceš vědět a jestli to chceš zjistit od oka, jinak na fóru zjistíš, že se to pozná tak a tak, můžou to být kolísající otáčky v neutrálu, špatné teplé starty, nakonec vůbec žádný nastartování, chcípání při podřazení, atd...
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#177 Příspěvek od PetacekBE »

Ano chci vědět jak se chová motor když je ta hlava špatná ale už jsi mi to popsal - díks
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#178 Příspěvek od radokrno »

Potřeboval bych foto nebo ilustrační obrázek motorového prostoru E-34 tds 525 1995 touring..
kdyby byl tak někdo hodnej a vložil to sem byl bych vděčný..děkuji
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#179 Příspěvek od ardo »

taky jeden problem TDS auto obcas nechce jet,nema vykon,spatne reaguje na pridani plynu a zacalo kourit a docela sla spotreba nahoru,volnobeh a starty super,filtry nove.....jak se pozna spatna vaha vzduchu
dnes jsem ji odpojil a jede tak o 80%lepe

Koupil jsem origo novou vahu vzduchu a je to uplne to same,ALE 8O po odpojeni cidla na teplotu chladici kapaliny auto jede normalne a necuka,kdyz se cidlo pripoji a necha se zapojena vaha vzduchu,tak auto cuka.....ma to nejakou souvislost :?: :?:
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#180 Příspěvek od PetacekBE »

Nevím co je na tom pravdy ale prej - teda co jsem slyšel - tak čidlo teploty když je špatný tak řj má v sobě nastálo uloženou teplotu vody 60 st - a prej omezuje výkon motoru na nějakých 60 % než se pořádně zahřeje - ale nevím možná je to fakt hovadina
Odpovědět